www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Niestety nie warto, pomoc techniczna tam niestety nie istnieje, ponadto trzeba płacić za każde zgłoszenie 30 dol. Chyba ze coś się zmieniło w tym względzie. Kiedyś było forum, ale chyba już zamknęli jak ludzie zaczęli pisać nieciekawie o nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 teraz już 75usd za zgłoszenie ale jest pakiet 999usd/rok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Ze swojej strony mogę powiedzieć, że występują z nimi duże problemy natury komunikacyjnej. Często nie odbierają telefonu i nie spełniają deklaracji. Abstrahując od tego, słyszałem o HostBillu wiele pozytywów od właścicieli firm z USA (także tych którzy przerzucali się z WHMCS). Może mają uraz do klientów z Polski? Na pewno nie grozi im bankructwo, chłopaki po prostu idą ze swoim biznesem trochę w innym kierunku niż WHMCS. Swoją drogą, ktoś już testował http://bytecp.com? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 A to nie jest przypadkiem rodzima firma ? http://hostbillapp.com/company/contact/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 To jest ta sama firma, chyba ich drugi produkt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Dlatego właśnie wrzuciłem ten adres w tym temacie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Napisałem do gościa, który bardzo fajnie pisał na WHT.com, przytoczę może tutaj (chyba mnie o tajemnicę korespondencji nie posądzą we use Hostbill for all of our brands cartika.comcologlobal.combacula4hosts.com (currently we use WHMCS for bacula4hosts and are in the process of migrating to hostbill) hostbill is not perfect, but, its WAY better then WHMCS (at least for us) - and the things that needed improving (ie support), e certainly improved in the last year with hostbill. I still wish their support was faster/better - but, its getting better and certainly acceptable Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Jedno mnie tylko zastanawia, nie ma forum, czyli jak masz problem i potrzebujesz supportu to $75 ticket kosztuje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Dokładnie tak i ten support jest do tyłka trochę w porównaniu do whmcs Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Dokładnie tak i ten support jest do tyłka trochę w porównaniu do whmcsTo moim zdaniem, tak troszkę strach się pakować. Wiadomo, nowy soft, człowiek może mieć problemy, pytania, a tutaj ponad 2 stówki z jeden ticket. To, że sam soft kosztuje, to wiadomo, ale z mojego punktu widzenia kasowanie za każdy ticket, to troszkę... hm... dziwne. Rozumiem ograniczanie ilości ticketów, do np. 10 miesięcznie, ale żeby płacić za KAŻDY ticket? Dziwny trochę ten model biznesowy przyjęli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Żeby się nie skończyło tym, że chytry traci dwa razy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Jest tez pula za 999usd ticketow. Ciekawy przypadek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Jest tez pula za 999usd ticketow. Ciekawy przypadekRozumiem. Ale nie uważasz, że to takie trochę, hm, dymanie klientów? Generalnie, jako klient, w większości branży dostaniesz jakieś wsparcie techniczne. Tutaj chcą, żeby im za nie płacić. Ciekawe. Albo chcą ograniczyć liczbę klientów, albo nie wiem co Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Albo chcą ograniczyć liczbę klientów, albo nie wiem co albo zmusić ludzi do czytania dokumentacji, a samemu skupić się na rozwijaniu produktu. Może dużo tych ticketów podchodziło prawie pod wdrożenia, byle problem to już @ itp, a developer to nie wdrożeniowiec, no może poza branżą hostingu gdzie "wszystko powinno być w cenie" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 albo zmusić ludzi do czytania dokumentacji, a samemu skupić się na rozwijaniu produktu. Może dużo tych ticketów podchodziło prawie pod wdrożenia, byle problem to już @ itp, a developer to nie wdrożeniowiec, no może poza branżą hostingu gdzie "wszystko powinno być w cenie" Z całym szacunkiem, ale nie jesteś w stanie umieścić wszystkich możliwych przypadków, problemów, ewentualnych bugów w dokumentacji. Tak naprawdę, to dywagujemy tutaj sobie, a prawda może być zupełnie inna. No bo jak, kupujesz system operacyjny i wsparcia dla niego nie masz? Płacisz $75 per ticket? Ja jednak takiego prowadzenia biznesu raczej nie zaakceptuję *. * w szczególności kiedy mówimy jednak o dosyć specyficznym produkcie, który w dodatku, z uwagi na cenę, przez dzieciaki raczej kupowany nie jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2014 No bo jak, kupujesz system operacyjny i wsparcia dla niego nie masz? Płacisz $75 per ticket? Ja jednak takiego prowadzenia biznesu raczej nie zaakceptuję *. Jest wiele produktów z płatnym wsparciem technicznym. Ważne by informacja o tym była znana przed zakupem, reszta już decyzja nabywcy. Z drugiej strony jest wiele produktów bez sensownego wsparcia typu wspomniany przez Ciebie system operacyjny a ludzie jakoś sobie radzą, a jak nie radzą sobie to "puszczają płatny ticket" do znajomego, czy jakiegoś serwisanta. Nikt z MS jakoś nie będzie się rozczulał że może być wiele przypadków i masz blue screen Mają taką strategię więc nie ma co dywagować, co najwyżej można używać i płacić lub nie używać i nie płacić - zawsze masz wybór. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Luty 1, 2014 Tanio nie jest to fakt ale czy bardzo drogo? Ja bym powiedział, że whmcs jest bardzo tani. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2014 (edytowany) Zauważcie ile kosztuje każdy moduł. Pierwsze licencje miały całość all in one, teraz prawie każdy moduł nieco USD kosztuje. Codziennie używam HB i sprawuje się dobrze, ma może pewne niedociągnięcia, ale trzeba po prostu je zgłaszać, łatają. Edytowano Luty 1, 2014 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 A zadaliście sobie pytanie czy to jest produkt na polski rynek? Bo na taki nie wygląda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Wsparcie dla faktur na UE ma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Ma, ma - https://hostbillapp.com/hostbill/automatedbilling/eubilling/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Miłosz miał na myśli, że dla was to 'przerażająca' suma za taki panel, a dla rynków zachodnich (przykładowo) ta kwota nie jest wygórowana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach