brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2013 Strat nie mam żadnych (tak myślę) ale chodzi o zasady. Wszędzie trąbią jaka to profesjonalna firma a tu taka wpadka. Rok musze z nimi być bo w kwietniu opłaciłem hosting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 Dzień dobry, wszystkich śledzących wątek informuję, że sprawa została wyjaśniona. Co miesiąc wysyłamy tysiące proform, związanych z przedłużaniem domen. Niestety tym razem nastąpiła usterka systemu, skutkiem której Klient nie utrzymał proformy. Jest to sytuacja wyjątkowa i naturalnie nie jesteśmy z niej dumni. Tym niemniej awarie różnych systemów zdarzają się każdemu, a brak jednej proformy z wielu tysięcy, wyjaśniony i rozwiązany w ciągu doby, moim zdaniem wcale nie świadczy źle o firmie. Tak nawiasem mówiąc, numer konta jest podany na stronie www, a ważność domeny jest w wskazana w Panelu Klienta, zatem poza proformą istnieją jeszcze inne możliwości dowiedzenia się, że ważność domeny się kończy i zapłacenia za nią, błąd zatem nie uniemożliwiał Klientowi dokonania opłaty. Natomiast nastąpił błąd komunikacyjny i to nie podlega dyskusji - Klient miał prawo oczekiwać proformy, a nie dostał jej na czas. Każdemu może zdarzyć się błąd czy awaria, zwłaszcza w branżach, gdzie świadczy się usługi w systemie ciągłym, trudno uniknąć tego rodzaju sytuacji. Myślę, że o klasie firmy świadczy nie to, że nigdy się taka sytuacja nie przytrafia, bo problemy - znacznie poważniejsze - zdarzają się największym operatorom - ale to, jak firma radzi sobie z problemem, gdy nie udało mu się zapobiec, a tutaj naprawienie sytuacji ciągu jednej doby + coś ekstra w związku z nietypowością sytuacji, jest moim zdaniem prawidłową reakcją. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 Rozumiem, że mówisz o dobie od "poskarżenia się" na WHT? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 Rozumiem, że mówisz o dobie od "poskarżenia się" na WHT? Bez przesady między klienta a firmę się nie wcinaj..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 (edytowany) Bez przesady między klienta a firmę się nie wcinaj..... W nic się nie wcinam, jedynie komentuję działania marketingowe firmy Ogicom. Edytowano Maj 7, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 W nic się nie wcinam, jedynie komentuję działania marketingowe firmy Ogicom. Zapomniałeś że WHT to nie platforma ticketowa do obsługi problemów z hostingodawcą. Niech się OP wypowie o "dywidendzie" którą otrzymał i czy jest z niej zadowolony, bądź nie jest. Artur z OG - choć nie w smak jest mi ciągłe zapewnianie o tym że się każdemu zdarza, bo się o dziwo ciągle każdemu zdaża - to doskonale sobie zdaję sprawę że jeden źle potraktowany klient potrafi wyrządzić spore szkody. I nie powinien zostać potraktowany z buta. Bo "taki" but sporo kosztuje na długą metę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 Zapomniałeś że WHT to nie platforma ticketowa do obsługi problemów z hostingodawcą.Masz rację. Ale widocznie klient sobie nie poradził z kontaktem inną metodą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 Masz rację. Ale widocznie klient sobie nie poradził z kontaktem inną metodą. I właśnie o tym powinien się tu pożalić. O braku odpowiedzi na obiecany kontakt, szybkiego i fachowego rozwiązania jak na firmę, która się takowoż reklamuje przystało. To rzutuje na pogląd. Natomiast obrażanie się na dostawcę, którego nie jest prawnym obowiązkiem - ale aktem dobrej woli - informowanie o produkcie, którego de facto osobiście nie wytwarza, jest aktem ignoranctwa. Kij ma to do siebie, że posiada dwa końce. I to jak bywa naprawdę bez najmniejszej iskry wiedzy o systemach automatycznie sprawujących pieczę nad usługami, można wywnioskować dopiero gdy obydwa końce przedstawią swoje wersje. Fakt że dopiero WHT sprowokowało dostawcę do reakcji nie musi być negatywnie odbierane, ale nie może być brane za wyrocznię. ps. oczywiście no offence, żadnych personalnych podjazdów. Nie bronię żadnej ze stron, wyrażam chłodny osąd znając działania i podejście każdej z dziedziny o której mowa. Najważniejsze aby obydwie strony doszły do konsensusu i wyszły zadowolone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 Ja wiedziałem że kończy mi się domena więc prosiłem od początku kwietnia o przesłanie faktury dostałem odp. że będą się ze mną kontaktować więc grzecznie czekałem i tu zonk. Sprawa została załatwiona pomyślnie przypuszczam że to zasługa tego forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 (edytowany) Ja wiedziałem że kończy mi się domena więc prosiłem od początku kwietnia o przesłanie faktury dostałem odp. że będą się ze mną kontaktować więc grzecznie czekałem i tu zonk. Sprawa została załatwiona pomyślnie przypuszczam że to zasługa tego forum.Stąd myślę, że Ogicom nie ma się czym chwalić, ale widzę, że jednak myśli, że ma... Marketing działać musi. Edytowano Maj 8, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 Przenosząc domenę do Ogicom (zrobiłem to w kwietniu wtedy gdy od razu chciałem fakturę) miałem wiarę i nadzieję że bądą dobrze dbać o moje interesy (domena mogła dobrze zostać u poprzedniego rejestratora ale chciałem mieć wszystko w jednym miejscu hosting+domena). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 Do tego wybrałeś mega drogie rozwiązanie. Przy jednej domenie to ogicom przebija nawet nazwę i home ze swoim 129 zł netto na rok za .pl. Wybrał byś takie np. ovh i tam nie Ci z automatu kilkukrotnie przypomnienie wysyłają no i o wiele taniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 Wybrał byś takie np. ovh i tam nie Ci z automatu kilkukrotnie przypomnienie wysyłają no i o wiele taniej. W OVH to przypominanie o końcowym terminie lekko zalatuje spamem, ale dzięki temu największy sklerotyk nie zapomni kiedy ma zapłacić i odnowić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 Odnowienia chyba najlepiej ma rozwiązane GoDaddy. Dodaje się subskrypcje PayPal i sami ściągają z konta przy przedłużeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2013 Odnowienia chyba najlepiej ma rozwiązane GoDaddy. Dodaje się subskrypcje PayPal i sami ściągają z konta przy przedłużeniu. Tia ale mają tylko "wciskaczy", że się odechciewa klikać zamówienia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2013 Marketing działać musi. Developer chce dobrze, administrator zrobi, a marketing musi sprzedać ... Taki workflow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 (edytowany) Mija rok od wpadki ogicom z moją stroną. Rok temu dostałem informacje od przedstawiciela że na następny rok za tą wpadkę dostanę jakieś specjalne rabaty. No i dostałem ale po głowie. W zeszłym roku za hosting miałem do zapłacenia 92zł a teraz mam 119zł. Rok temu dostałem taką odpowiedź "W ramach przeprosin przypisaliśmy do Pana konta 50% rabatu na odnowienie hostingu w kolejnym okresie rozliczeniowym." Edytowano Marzec 12, 2014 przez brossi1 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 Brossi1, proszę o informacje na priv z danymi kontaktowym i nazwą panelu. Na pewno to niczyja złośliwość nie jest, sprawdzimy co się stało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2014 Patrząc na post #27 i ten powyższy nasuwa się spostrzeżenie, że albo p. Artur ma wybitną sklerozę i nie potrafi przypomnieć sobie komu przydzielił takowy rabat, (ma przecież do dyspozycji historię całego wątku) albo też nie jest to jednorazowa pomyłka tylko celowa polityka firmy (jak klient już tam po forach zacznie jęczeć to dać mu publiczne zapewnienia gruszek na wierzbie licząc, że po roku o tym zapomni). 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2014 Uzgodniony rabat oczywiście obowiązuje, a rzecz nazwałbym nieporozumieniem - po prostu przedmiotowa faktura dotyczyła innej usługi! Stąd zdziwienie Klienta. Faktura za konto hostingowe, kiedy nadejdzie czas jego odnawiania, naturalnie będzie mieć przypisany rabat 50%, który jest zanotowany w naszym CRM. Szczegóły sobie na privie wyjaśniliśmy. Jestem zdania, że forum to nie BOK i dlatego lepiej na priva szczegółowe dyskusje przenieść. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2014 Uzgodniony rabat oczywiście obowiązuje, a rzecz nazwałbym nieporozumieniem - po prostu przedmiotowa faktura dotyczyła innej usługi! Stąd zdziwienie Klienta. Faktura za konto hostingowe, kiedy nadejdzie czas jego odnawiania, naturalnie będzie mieć przypisany rabat 50%, który jest zanotowany w naszym CRM. Szczegóły sobie na privie wyjaśniliśmy. Jestem zdania, że forum to nie BOK i dlatego lepiej na priva szczegółowe dyskusje przenieść. Gwoli przypomnienia temat jest w pewnej części spowodowany tym, że BOK nie potrafił czegoś zrealizować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach