brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Miałem stronę i domenę na netarterii po migracji zaakceptowałem warunki Blink (ogicom) z początkiem kwietnia moja domena została przetransferowana do ogicom od razu poprosiłem o wystawienie faktury na następny rok której nie dostałem po dzień dzisiejszy 05.05.2013 (nie ma jej nawet w panelu). Dziś czyli 05.05.2013 dostałem info że domena nie została opłacona i jest w trakcie 15-dniowego okresu wygaszania -oczywiście strona nie działa. Moje pytanie co mam teraz zrobić? W jaki sposób pociągnąć ogicom do odpowiedzialności za zawalenie sprawy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 No nie wiem wiesz jak mi napiszesz że do nich nie dzwoniłeś i nie napisałeś do nich to równie dobrze możesz skasować tego posta... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 (edytowany) Pisałem, prosiłem i do dnia obecnego nie dostałem od nich żadnej informacji ile i na jakie konto zapłacić, więc nie opłaciłem bo nie wiedziałem ile i gdzie Edytowano Maj 5, 2013 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość disCONNECT.pl Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Pisząc do firmy, trudno załatwia się tego typu sprawy. Nie lepiej wziąć telefon do ręki i zadzwonić? Na pewno, by szybciej nad tym zapanowali. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 (edytowany) Ale przetransferowanie to zrobili od ręki bez żadnych przeszkód. W dalszym ciągu mam pytanie - czy da się kogoś pociągnąć do odpowiedzialności Edytowano Maj 5, 2013 przez brossi1 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Pisząc do firmy, trudno załatwia się tego typu sprawy. Nie lepiej wziąć telefon do ręki i zadzwonić? Na pewno, by szybciej nad tym zapanowali. Chyba lata 90 już dawno minęły? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Chyba lata 90 już dawno minęły? Komunizm się szerzy nie słyszałeś ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość disCONNECT.pl Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Chyba lata 90 już dawno minęły? Widocznie, dla pewnych osób - jeszcze nie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 to dostałem z odnich z firmy 2 kwietnia Dzień dobry.Uprzejmie informuję, że opłacona faktura dotyczy tylko usługi hostingowej.Domena .............. jest opłacona do 5 maja br. W związku z tym proszęoczekiwać na osobny kontakt w jej sprawie Więc czekałem i się nie doczekałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Nikt tak twojej sprawy nie dopilnuje jak ty sam. A na jednym dniu niedzialania świat się nie kończy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brossi1 2 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Nikt tak twojej sprawy nie dopilnuje jak ty sam. A na jednym dniu niedzialania świat się nie kończy. Świat się napewno nie kończy, ale ktoś musi ponieść konsekwencje tym bardziej że pisałem tam 3 razy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Do sądu LOL, nie wiem czego oczekujesz od tego forum, pomocy prawnej ? biznes Ci się zawalił ? jaka to domena jest ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Świat się napewno nie kończy, ale ktoś musi ponieść konsekwencje tym bardziej że pisałem tam 3 razy Sądowo to masz szansę na uzyskanie dajmy na to 3x wartości Twoich opłat w danej firmie, więc wiesz to nie Ameryka gdzie byś chciał walczyć o miliony Dali ciała, może Ci to jakoś wynagrodzą, ale jak kolega pisał wyżej może jakiś miesiąc gratis czy rabat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Nikt tak twojej sprawy nie dopilnuje jak ty sam. Napisali mu aby czekał na kontakt, to czekał. Człowiek ma co chwila wysyłać maile, dzwonić, a może jeszcze osobiście chodzić, bo chce zapłacić? A potem firmy się dziwią, że klienci są "natrętni" Takie podejście firmy jest karygodne - jeśli proszą o czekanie na kontakt, to taki powienien się odbyć koniec i kropka. Inaczej mogli napisać "proszę z nami skontaktować się w X czasie". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Czyli nie zadzwoniłeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Wiecie co? Może pisał maile, ok. Może nie zadzwonił, też ok. Ale skandaliczne są dwie rzeczy: - to, że nikt z firmy się nie skontaktował z klientem, a taki kontakt obiecywali - to, że nie przeesłali proformy za przedłużenie domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Wiecie co? Może pisał maile, ok. Może nie zadzwonił, też ok. Ale skandaliczne są dwie rzeczy: - to, że nikt z firmy się nie skontaktował z klientem, a taki kontakt obiecywali - to, że nie przeesłali proformy za przedłużenie domeny. Mam nadzieje że nie miałeś przez to jakiś strat finansowych oraz , że polubownie sprawę załatwisz i nie będziesz mieć problemów z jakością usług oferowaną przez tą firmę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Mam nadzieje że nie miałeś przez to jakiś strat finansowych oraz , że polubownie sprawę załatwisz i nie będziesz mieć problemów z jakością usług oferowaną przez tą firmę. Eee, ale dlaczego ja miałbym mieć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 @UP Przepraszam tak napisałeś jakbyś był autorem tematu:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 (edytowany) Niezły bajzel w systemie powiadamiania o płatnościach pozostał po przejęciu. Być może to nie pojedynczy przypadek, a jeśli nie zawinił czynnik ludzki po żadnej stronie, to ciekawym ilu klientów obudzi się nagle z niedziałającymi serwisami i pocztą. współczuję helpdeskowi edyta: Samu, jajca będą gdy wszyscy usługodawcy wystawiający proformę przestaną to robić w związku z nowymi rozporządzeniami. Może ogicom już się dostosował żeby nie bulić za proformy ? Edytowano Maj 5, 2013 przez Jay (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 @UP Przepraszam tak napisałeś jakbyś był autorem tematu:) Eee tam Skandaliczne, że nie przesłali proformy? Że co? :-) Skandaliczne, że nie uniemożliwili zapłaty, nie dali danych, ale "wystawienie proformy" nie jest uregulowane żadną ustawą, to jedynie dobra wola firmy, że takie coś wystawiają. Skrót myślowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaczy1903 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2013 Ja na active24 dostaje telefoniczne info tydzień przed wygaśnięciem. Jeżeli domene masz powiązaną z jakąś firmą i masz możliwość przedstawienia strat objętych wyłączeniem strony to śmiało możesz działać prawnie.Ps. Jak najszybciej zmieniaj tą firmę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach