Skocz do zawartości
brossi1

ogicom - zawalili mi stronę

Polecane posty

Miałem stronę i domenę na netarterii po migracji zaakceptowałem warunki Blink (ogicom) z początkiem kwietnia moja domena została przetransferowana do ogicom od razu poprosiłem o wystawienie faktury na następny rok której nie dostałem po dzień dzisiejszy 05.05.2013 (nie ma jej nawet w panelu). Dziś czyli 05.05.2013 dostałem info że domena nie została opłacona i jest w trakcie 15-dniowego okresu wygaszania -oczywiście strona nie działa. Moje pytanie co mam teraz zrobić? W jaki sposób pociągnąć ogicom do odpowiedzialności za zawalenie sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem wiesz jak mi napiszesz że do nich nie dzwoniłeś i nie napisałeś do nich to równie dobrze możesz skasować tego posta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, prosiłem i do dnia obecnego nie dostałem od nich żadnej informacji ile i na jakie konto zapłacić, więc nie opłaciłem bo nie wiedziałem ile i gdzie

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość disCONNECT.pl

Pisząc do firmy, trudno załatwia się tego typu sprawy. Nie lepiej wziąć telefon do ręki i zadzwonić? Na pewno, by szybciej nad tym zapanowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale przetransferowanie to zrobili od ręki bez żadnych przeszkód. W dalszym ciągu mam pytanie - czy da się kogoś pociągnąć do odpowiedzialności

 

 

 

Edytowano przez brossi1 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisząc do firmy, trudno załatwia się tego typu sprawy. Nie lepiej wziąć telefon do ręki i zadzwonić? Na pewno, by szybciej nad tym zapanowali.

 

Chyba lata 90 już dawno minęły?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość disCONNECT.pl

 

Chyba lata 90 już dawno minęły?

Widocznie, dla pewnych osób - jeszcze nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to dostałem z odnich z firmy 2 kwietnia

 

Dzień dobry.

Uprzejmie informuję, że opłacona faktura dotyczy tylko usługi hostingowej.
Domena .............. jest opłacona do 5 maja br. W związku z tym proszę
oczekiwać na osobny kontakt w jej sprawie

 

 

Więc czekałem i się nie doczekałem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt tak twojej sprawy nie dopilnuje jak ty sam.

 

A na jednym dniu niedzialania świat się nie kończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt tak twojej sprawy nie dopilnuje jak ty sam.

 

A na jednym dniu niedzialania świat się nie kończy.

 

Świat się napewno nie kończy, ale ktoś musi ponieść konsekwencje tym bardziej że pisałem tam 3 razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do sądu LOL, nie wiem czego oczekujesz od tego forum, pomocy prawnej ? biznes Ci się zawalił ? jaka to domena jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Świat się napewno nie kończy, ale ktoś musi ponieść konsekwencje tym bardziej że pisałem tam 3 razy

Sądowo to masz szansę na uzyskanie dajmy na to 3x wartości Twoich opłat w danej firmie, więc wiesz to nie Ameryka gdzie byś chciał walczyć o miliony ;)

 

Dali ciała, może Ci to jakoś wynagrodzą, ale jak kolega pisał wyżej może jakiś miesiąc gratis czy rabat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt tak twojej sprawy nie dopilnuje jak ty sam.

 

 

Napisali mu aby czekał na kontakt, to czekał. Człowiek ma co chwila wysyłać maile, dzwonić, a może jeszcze osobiście chodzić, bo chce zapłacić?

 

A potem firmy się dziwią, że klienci są "natrętni"

 

Takie podejście firmy jest karygodne - jeśli proszą o czekanie na kontakt, to taki powienien się odbyć koniec i kropka.

 

Inaczej mogli napisać "proszę z nami skontaktować się w X czasie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Może pisał maile, ok. Może nie zadzwonił, też ok.

 

Ale skandaliczne są dwie rzeczy:

- to, że nikt z firmy się nie skontaktował z klientem, a taki kontakt obiecywali

- to, że nie przeesłali proformy za przedłużenie domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Może pisał maile, ok. Może nie zadzwonił, też ok.

 

Ale skandaliczne są dwie rzeczy:

- to, że nikt z firmy się nie skontaktował z klientem, a taki kontakt obiecywali

- to, że nie przeesłali proformy za przedłużenie domeny.

Mam nadzieje że nie miałeś przez to jakiś strat finansowych oraz , że polubownie sprawę załatwisz i nie będziesz mieć problemów z jakością usług oferowaną przez tą firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że nie miałeś przez to jakiś strat finansowych oraz , że polubownie sprawę załatwisz i nie będziesz mieć problemów z jakością usług oferowaną przez tą firmę.

 

Eee, ale dlaczego ja miałbym mieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@UP

 

Przepraszam tak napisałeś jakbyś był autorem tematu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezły bajzel w systemie powiadamiania o płatnościach pozostał po przejęciu.

Być może to nie pojedynczy przypadek, a jeśli nie zawinił czynnik ludzki po żadnej stronie, to ciekawym ilu klientów obudzi się nagle z niedziałającymi serwisami i pocztą.

 

współczuję helpdeskowi :)

 

 

edyta: Samu, jajca będą gdy wszyscy usługodawcy wystawiający proformę przestaną to robić w związku z nowymi rozporządzeniami.

Może ogicom już się dostosował żeby nie bulić za proformy ? :)

Edytowano przez Jay (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@UP

 

Przepraszam tak napisałeś jakbyś był autorem tematu:)

 

Eee tam ;)

 

 

 

Skandaliczne, że nie przesłali proformy? Że co? :-)

 

Skandaliczne, że nie uniemożliwili zapłaty, nie dali danych, ale "wystawienie proformy" nie jest uregulowane żadną ustawą, to jedynie dobra wola firmy, że takie coś wystawiają.

 

Skrót myślowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na active24 dostaje telefoniczne info tydzień przed wygaśnięciem. Jeżeli domene masz powiązaną z jakąś firmą i masz możliwość przedstawienia strat objętych wyłączeniem strony to śmiało możesz działać prawnie.
Ps. Jak najszybciej zmieniaj tą firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×