Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ednet

DA EXIM - blokada wysylki na konkretny adres email

Polecane posty

Witam

 

Zauważylem w logach ze jeden z moich klientów wysyła wiele mejli na adres na innym serwerze (......@yahoo.co.uk).

 

2013-04-26 23:03:53 H=XX-XX-h-XX-7.dab.02.net ([10.202.XXX.XXX]) [82.132.218.XXX] F=<info@XXXXXX> rejected RCPT <lovely....XXXX@yahoo.co.uk>: authentication required

 

 

Jak można zablokować wysyłkę na konkretny adres. Blokada może obejmować zakaz wysyłki z konkretnego emaila lub ze wszystkich znajdujących się na moim serwerze - to bez znaczenia.

 

Jak można to ustawić? DirectAdmin + EXIM.

 

 

Ed

 

Edit: usunalem IP z logiow.

Edytowano przez ednet (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Directadmin nie ma takiej opcji, ale exim ma bardzo fajne filtry, zobacz do dokumentacji i napisz filtr który wykona akcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego raczej nie rozsyła klient, a jakiś bot, który ma hasło do SMTP wcześniej wyciągnięte przez wirusa z komputera tej osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale zmieniłem hasło do mejla nadawcy i po jakims czasie znowu wysyła mejle.

Klient oczywiście zarzeka się że nie ma wirusa i dlatego wolę na stałe zablokować odbiorcę.

Śmieciowe mejle idą tylko na 2 mejle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×