ednet 136 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2013 (edytowany) Witam Zauważylem w logach ze jeden z moich klientów wysyła wiele mejli na adres na innym serwerze (......@yahoo.co.uk). 2013-04-26 23:03:53 H=XX-XX-h-XX-7.dab.02.net ([10.202.XXX.XXX]) [82.132.218.XXX] F=<info@XXXXXX> rejected RCPT <lovely....XXXX@yahoo.co.uk>: authentication required Jak można zablokować wysyłkę na konkretny adres. Blokada może obejmować zakaz wysyłki z konkretnego emaila lub ze wszystkich znajdujących się na moim serwerze - to bez znaczenia. Jak można to ustawić? DirectAdmin + EXIM. Ed Edit: usunalem IP z logiow. Edytowano Kwiecień 27, 2013 przez ednet (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2013 Directadmin nie ma takiej opcji, ale exim ma bardzo fajne filtry, zobacz do dokumentacji i napisz filtr który wykona akcje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2013 Tego raczej nie rozsyła klient, a jakiś bot, który ma hasło do SMTP wcześniej wyciągnięte przez wirusa z komputera tej osoby. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2013 Ale zmieniłem hasło do mejla nadawcy i po jakims czasie znowu wysyła mejle. Klient oczywiście zarzeka się że nie ma wirusa i dlatego wolę na stałe zablokować odbiorcę. Śmieciowe mejle idą tylko na 2 mejle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach