Yaneek 13 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2013 Hej, Słyszał ktoś? Mają fajną opcje z wyborem języka -> Python/PHP/Ruby/Node. http://www.tracepoint.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grassoalvaro 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2013 Ja korzystam z ich konta i odpalam appki w Django i Node.js. Fajny mają panel (np. wykresy zasobów "realtime") i szybko odpisują na maile więc polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muchar 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 W moim przypadku na moją prośbę o telefon kontaktowy z nimi ,odpisali w ciekawej formie udając przysłowiowego '' głupa '' -ze nie rozumieją o co mi chodzi no jeśli telefon kontaktowy do firmy to tajemnica ?. To ciekawa firma. Na szczęście w moim przypadku zdażenie wystąpiło w pierwszym dniu konta testowego zanim zdążyłem cokolwiek do nich przenieść i narobić sobie kłopotu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Widocznie uznali, że rozmowa NIE jest niezbędna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tracepoint.pl 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2013 (edytowany) Pozwolę sobie ustosunkować się do zarzutów użytkownika muchar. Otrzmaliśmy z formularza kontaktowego wiadomość o treści: DAJ TEL TO ZADZWONIĘ I to wszystko. Zatem nie jest to oczywista wiadomość w relacji firma <-> klient dlatego naszą odpowiedzią był e-mail o treści: Dzień dobry. Nie bardzo rozumiemy Pana wiadomości. Czy ma Pan jakiś problem odnośnie zamówionego konta hostingowego?Pozdrawiam. Na co użytkownik odpowiedział niegrzecznie, wręcz agresywnie, a do takich klientów wygląda na to, że nasza oferta nie jest skierowana. I dobrze chyba w tym wypadku dla obu stron. Jeśli Pan muchar sobie życzy możemy wiadomość również przytoczyć. Proszę sobie zatem samemu odpowiedzieć, która ze stron w tej relacji jest tą negatywną. Natomiast jeśli chodzi o telefon kontaktowy to zdecydowaliśmy się go na okres testowy wycofać ponieważ w praktyce 90% telefonów sprowadzała się i tak do napisania e-maila z wszystkimi szczegółami/pytaniami. E-mail/wiadomość z formularza kontaktowego jest kierowany od razu do osoby, która dany problem obsłuży bez dodatkowego pośredniczenia przez telefon co skraca w praktyce czas rozwiązania problemu czy rozwiania wątpliwości. I jak na razie do tej pory absolutnie nikt z obecnych klientów nie skarży się na brak kontaktu przez telefon. Edytowano Wrzesień 1, 2013 przez Tracepoint.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RedaktorInternetowy.pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2013 Bardzo dobrze działający hosting, mamy tam konto od miesiąca, jest na nim kilka malych serwisów. Zadowoleni z tego co jest, mieliśmy kupić kolejne konta pod większe projekty, tymczasem na stronie głównej pojawila się informacja, że za miesiąc się zwijają. Szkoda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Październik 16, 2013 ojojoj. niefajnie. ;( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach