kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2013 (edytowany) moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/309-webion-pl/ zawsze szybka reakcja przy awariach, pomocni przy problemach niedziela, problem z serwerem, pingi szły, strony nie chodziły23:23 - mail do supportu 23:23 23:40 - odpowiedź: "Już wszystko wróciło do normy." Edytowano Kwiecień 7, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2013 A napisali co bylo powodem problemu? Czy po prostu 'naprawili'? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2013 (edytowany) nie, odpowiedź krótka jak podałem wyżejmiałem różne problemy, ale zawsze szybko pomagalilub z niskopriortetowym proponowali kontakt na określoną godzinę wspólnie znaleźliśmy buga w directadminie, który przysporzył mi sporo problemów jak domena była ustawiona jako domyślna to nazwy subdomenowe dodawane jako domenynie chciały z automata działać i musieli manualnie, a każda dodanie/usunięcie domeny psuła to Edytowano Kwiecień 7, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach