Skocz do zawartości
robson_ek

[oktawave.com] Padło?

Polecane posty

Gość nrm

Teraz - problem od 18:38

 

Wcześniej problem 16:54-17:17

 

O 17:12 jest wypowiedź ZENBOX: Trwa filtracja ataku DDoS, pewien odsetek łącz może mieć jeszcze przez chwilę problemy.

A o 17:36 Twoja prywatna wypowiedź na FB/T to potwierdzająca.

 

Z tych komunikatów, jak mniemam poprawnie wyciągnąłem wnioski.

 

----

 

edycja: aha, ok. Ja mam na myśli tylko dzisiaj bo wczoraj to już sprawa zamknięta i innego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

19:13 wróciło 0% packet loss.

 

PING is back up after 23 minutes of downtime as of Sun Aug 18 2013 19:13:05

 

Mam nadzieję, że to już koniec na dzisiaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Zaparz zioła, proponuje miętę z melisą. ;(

 

100.0% packet loss od 19:58 ;(

 

 

//edit:

 

dobra, teraz uwinęli się szybko. 20:01 powrót.

 

Ale ktoś jest uparty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Tango down 12:34


Okta is back up after 10 minutes of downtime as of Sat Sep 28 2013 12:45:15 GMT2.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To coś na sieci krajowej/międzynarodowej zrobiło koziołka i trasa pomiędzy twoim monitoringiem a ov się przepieła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

"mój monitoring" > 10 lokalizacji + moje UPC + klienci z czymś tam. Dupy bym nie zawracał jakby to było tylko na jednej linii i to prywatnej ;) Dzisiaj klienci zareagowali 10s po tym jak dostałem SMSy ;D Skubańce ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale i UPC i twoje 10 lokalizacji pewnie wchodzi przez zagranice do .pl ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

UPC co chwilę ma trasę przez Frankfurt ale na neostradzie tez był problem tylko krótszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tango down 2:05-2:24

Host is back up after 19 minutes of downtime

 

Hmmm mam instancje w PL-001 i monitoruję z etop i hetzner i padu w nocy nie było.

Natomiast mam 1 serwer w ATM i tam mi check sie zaświecił na 15min, więc podejrzewam coś na stykach operatorskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Hmmm mam instancje w PL-001 i monitoruję z etop i hetzner i padu w nocy nie było.

Natomiast mam 1 serwer w ATM i tam mi check sie zaświecił na 15min, więc podejrzewam coś na stykach operatorskich.

 

Mówisz o dzisiejszej nocy? Dzisiaj to raczej Atman, wtedy co pisał nrm to Oktawave.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Niestety nie mam żadnych dodatkowych informacji, też czekamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

***ło coś na sieci

 

 

 

EDIT:

 

Wtało.

9 minut downtime

Wszystkie instancje która tam mam nie miały dostępu do świata.

 

Edytowano przez przemon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba maile czytać

"W nocy z najbliższego czwartku na piątek, tj. z 20.10.2016 na 21.10.2016, w godz. 00:00 - 06:00 CET, zostaną przeprowadzane prace modernizacyjne w obrębie infrastruktury sieciowejOktawave (wymiana jednego z routerów brzegowych oraz aktualizacja oprogramowania przełączników).


W związku z zaplanowanymi pracami możliwe są krótkie przerwy zarówno w dostępie do całej infrastruktury, jak i poszczególnych subregionów.

Jaki to ma wpływ na Twoje usługi?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No teraz to już wiem, ale maila niestety jako klient na oficjalny @ nie dostałem stąd zdziwko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No teraz to już wiem, ale maila niestety jako klient na oficjalny @ nie dostałem stąd zdziwko.

 

Sprawdź w panelu, czy masz zaznaczoną zgodę na otrzymywanie komunikatów technicznych.

 

Pozdrawiamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

~55min temu były straty, od 10 minut pad całkowity (wygląda jak by klęknął router brzegowy)

I zaznaczam, mam zgodę na komunikaty techiczne, a żadnej informacji o przerwach/pracach nie było.

 

 

edit:

 

wstało 11 min down

Edytowano przez przemon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

15-go dostałem taki mail.

 

 

 

Możliwe utrudnienia w dostępie do usług Oktawave

Witaj!

W nocy z najbliższego wtorku na środę, tj. z 20.12.2016 na 21.12.2016, w godz. 00:00 - 03:00 CET, będą prowadzone prace modernizacyjne w obrębie infrastruktury sieciowej Oktawave(wymiana jednego z modułów przełącznika rdzeniowego).

W związku z tym możliwe jest wystąpienie krótkich przerw w dostępie do całej infrastruktury, jak i poszczególnych subregionów.

Jaki to ma wpływ na Twoje usługi?

W związku z powyższymi pracami nastąpią przerwy w dostępie do panelu administracyjnego oraz API związanego z zarządzaniem wirtualnymi maszynami. Dla przykładu nie będzie możnazarządzać zasobami CPU i RAM, zmieniać wielkości dysków, dodawać lub usuwać maszyn. Mogą również występować kilkuminutowe przerwy w komunikacji w ramach OPN, w dostępie do sieci publicznej oraz usługi OCS.

Prosimy więc o przełożenie planowanych przez Państwa prac do czasu zakończenia aktualizacji oraz ewentualne przygotowanie swoich środowisk.

Informacje dotyczące wdrożenia będą na bieżąco aktualizowane w serwisie Status Oktawavedostępnym pod adresem: https://status.oktawave.com/.

Po co to robimy?

Utrzymanie i rozwój tak złożonej infrastruktury wymaga ciągłych starań ukierunkowanych na zwiększenie funkcjonalności, skalowalności i bezpieczeństwa. Wymiana jej elementów zwiększa niezawodność działania usług Oktawave i jest niezbędną częścią naszej polityki zapewnienia użytkownikom maksymalnej dostępności, wydajności oraz bezpieczeństwa.

Mamy nadzieję, że nasz plan wydaje Ci się klarowny. Jeśli jednak coś jest dla Ciebie niejasne lub zauważysz niestandardowe działanie swoich usług, nie wahaj się napisać na adres:customer@oktawave.com i dopytać w zakresie nurtujących Cię kwestii. Jesteśmy po to, by Ci pomóc i byś czuł komfort w każdym momencie użytkowania usług Oktawave.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy, że jesteś z nami.

--
Biuro Obsługi Klienta Oktawave
Oktawave. Chmura, która wszystko zmienia

 

 

 

Edytowano przez Tormiasz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×