Gość nrm Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2013 Teraz - problem od 18:38 Wcześniej problem 16:54-17:17 O 17:12 jest wypowiedź ZENBOX: Trwa filtracja ataku DDoS, pewien odsetek łącz może mieć jeszcze przez chwilę problemy. A o 17:36 Twoja prywatna wypowiedź na FB/T to potwierdzająca. Z tych komunikatów, jak mniemam poprawnie wyciągnąłem wnioski. ---- edycja: aha, ok. Ja mam na myśli tylko dzisiaj bo wczoraj to już sprawa zamknięta i innego typu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2013 No właśnie tyle tego, że można się już pogubić Ale dzisiejszym sprawcom, życzymy aby Karma do nich wróciła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2013 19:13 wróciło 0% packet loss. PING is back up after 23 minutes of downtime as of Sun Aug 18 2013 19:13:05 Mam nadzieję, że to już koniec na dzisiaj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2013 No ja na wszelki wypadek zakupiłem zapas ziółek i lalki vodoo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2013 Zaparz zioła, proponuje miętę z melisą. ;( 100.0% packet loss od 19:58 ;( //edit: dobra, teraz uwinęli się szybko. 20:01 powrót. Ale ktoś jest uparty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2013 Nie wiem czy będziemy udostępniać staty z tego ataku, niemniej ktoś nie pożałował złota ruskim Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Wrzesień 28, 2013 Tango down 12:34 Okta is back up after 10 minutes of downtime as of Sat Sep 28 2013 12:45:15 GMT2.0 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Wrzesień 28, 2013 To coś na sieci krajowej/międzynarodowej zrobiło koziołka i trasa pomiędzy twoim monitoringiem a ov się przepieła Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Wrzesień 28, 2013 "mój monitoring" > 10 lokalizacji + moje UPC + klienci z czymś tam. Dupy bym nie zawracał jakby to było tylko na jednej linii i to prywatnej Dzisiaj klienci zareagowali 10s po tym jak dostałem SMSy ;D Skubańce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Wrzesień 28, 2013 ale i UPC i twoje 10 lokalizacji pewnie wchodzi przez zagranice do .pl ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Wrzesień 28, 2013 UPC co chwilę ma trasę przez Frankfurt ale na neostradzie tez był problem tylko krótszy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Październik 27, 2015 Tango down 2:05-2:24 Host is back up after 19 minutes of downtime Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemon 35 Zgłoś post Napisano Październik 30, 2015 Tango down 2:05-2:24 Host is back up after 19 minutes of downtime Hmmm mam instancje w PL-001 i monitoruję z etop i hetzner i padu w nocy nie było. Natomiast mam 1 serwer w ATM i tam mi check sie zaświecił na 15min, więc podejrzewam coś na stykach operatorskich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
megi 358 Zgłoś post Napisano Październik 30, 2015 Hmmm mam instancje w PL-001 i monitoruję z etop i hetzner i padu w nocy nie było. Natomiast mam 1 serwer w ATM i tam mi check sie zaświecił na 15min, więc podejrzewam coś na stykach operatorskich. Mówisz o dzisiejszej nocy? Dzisiaj to raczej Atman, wtedy co pisał nrm to Oktawave. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Październik 30, 2015 (edytowany) Oktawave coś często pada: A tutaj dla porównania ATMAN: Edytowano Październik 30, 2015 przez Desavil (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Październik 30, 2015 jeżeli chodzi o 27.10. to: https://www.facebook.com/Oktawave/posts/830686140385981 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemon 35 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2015 No teraz padła sieć dla PL-001 down od 17:35 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2015 Niestety nie mam żadnych dodatkowych informacji, też czekamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2015 Chyba już po problemach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemon 35 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2016 (edytowany) ***ło coś na sieci EDIT: Wtało. 9 minut downtime Wszystkie instancje która tam mam nie miały dostępu do świata. Edytowano Październik 20, 2016 przez przemon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tormiasz 0 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Trzeba maile czytać "W nocy z najbliższego czwartku na piątek, tj. z 20.10.2016 na 21.10.2016, w godz. 00:00 - 06:00 CET, zostaną przeprowadzane prace modernizacyjne w obrębie infrastruktury sieciowejOktawave (wymiana jednego z routerów brzegowych oraz aktualizacja oprogramowania przełączników). W związku z zaplanowanymi pracami możliwe są krótkie przerwy zarówno w dostępie do całej infrastruktury, jak i poszczególnych subregionów. Jaki to ma wpływ na Twoje usługi?" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemon 35 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 No teraz to już wiem, ale maila niestety jako klient na oficjalny @ nie dostałem stąd zdziwko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oktawave 7 Zgłoś post Napisano Październik 24, 2016 No teraz to już wiem, ale maila niestety jako klient na oficjalny @ nie dostałem stąd zdziwko. Sprawdź w panelu, czy masz zaznaczoną zgodę na otrzymywanie komunikatów technicznych. Pozdrawiamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemon 35 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2016 (edytowany) ~55min temu były straty, od 10 minut pad całkowity (wygląda jak by klęknął router brzegowy) I zaznaczam, mam zgodę na komunikaty techiczne, a żadnej informacji o przerwach/pracach nie było. edit: wstało 11 min down Edytowano Grudzień 21, 2016 przez przemon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tormiasz 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2016 (edytowany) 15-go dostałem taki mail. Możliwe utrudnienia w dostępie do usług Oktawave Witaj!W nocy z najbliższego wtorku na środę, tj. z 20.12.2016 na 21.12.2016, w godz. 00:00 - 03:00 CET, będą prowadzone prace modernizacyjne w obrębie infrastruktury sieciowej Oktawave(wymiana jednego z modułów przełącznika rdzeniowego).W związku z tym możliwe jest wystąpienie krótkich przerw w dostępie do całej infrastruktury, jak i poszczególnych subregionów. Jaki to ma wpływ na Twoje usługi?W związku z powyższymi pracami nastąpią przerwy w dostępie do panelu administracyjnego oraz API związanego z zarządzaniem wirtualnymi maszynami. Dla przykładu nie będzie możnazarządzać zasobami CPU i RAM, zmieniać wielkości dysków, dodawać lub usuwać maszyn. Mogą również występować kilkuminutowe przerwy w komunikacji w ramach OPN, w dostępie do sieci publicznej oraz usługi OCS.Prosimy więc o przełożenie planowanych przez Państwa prac do czasu zakończenia aktualizacji oraz ewentualne przygotowanie swoich środowisk.Informacje dotyczące wdrożenia będą na bieżąco aktualizowane w serwisie Status Oktawavedostępnym pod adresem: https://status.oktawave.com/.Po co to robimy?Utrzymanie i rozwój tak złożonej infrastruktury wymaga ciągłych starań ukierunkowanych na zwiększenie funkcjonalności, skalowalności i bezpieczeństwa. Wymiana jej elementów zwiększa niezawodność działania usług Oktawave i jest niezbędną częścią naszej polityki zapewnienia użytkownikom maksymalnej dostępności, wydajności oraz bezpieczeństwa.Mamy nadzieję, że nasz plan wydaje Ci się klarowny. Jeśli jednak coś jest dla Ciebie niejasne lub zauważysz niestandardowe działanie swoich usług, nie wahaj się napisać na adres:customer@oktawave.com i dopytać w zakresie nurtujących Cię kwestii. Jesteśmy po to, by Ci pomóc i byś czuł komfort w każdym momencie użytkowania usług Oktawave.Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy, że jesteś z nami.--Biuro Obsługi Klienta OktawaveOktawave. Chmura, która wszystko zmienia Edytowano Grudzień 21, 2016 przez Tormiasz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach