globox99 29 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2013 Witam, od jakiegoś tygodnia mam problem z internetem.. Włączam kompa to internet jest, pochodzi sobie z 30 minut i wywala żółty trójkącik tam gdzie jest ikonka od neta. NIC kompletnie nie da się zrobić. Jedyne co naprawia internet to ponowne uruchomienie kompa. I taki cykl się powtarza.. ;/ Dodam jeszcze, że przy próbie naprawy wyskakuje BRAK poprawnej konfiguracji protokołu IP Co mam z tym zrobić.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2013 pewnie masz inne urzadzenie w sieci na tym samym adresie, druga opcja to jakis awaria karty sieciowej albo urzadzenia do ktorego jestes podlaczony ale za malo informacji zeby sprawdzic, czy router odpowiada kiedy jest komunika, czy komunikacja w warstwie 2 dziala poprawnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globox99 29 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2013 (edytowany) Hmm. Mówisz za mało informacji.. Jak mam dać Ci więcej? Co do drugiego urządzenia to mam drugi komputer ale jest on teraz wyłączony, Edit Co najlepsze telefonem mogę się połączyć do internetu. Łączę się z ruterem Edytowano Marzec 24, 2013 przez globox99 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2013 Po 1. Używasz DHCP? Po 2. Jak masz trójkąt to wklej ipconfig /all z cmd Po 3. Jaka karta sieciowa? Ethernet czy Wifi? Po 4. Sprawdź czy możesz pingować swój komputer (ping adresip w cmd) jak masz trójkąt Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globox99 29 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2013 (edytowany) Po 1. Używasz DHCP? Po 2. Jak masz trójkąt to wklej ipconfig /all z cmd Po 3. Jaka karta sieciowa? Ethernet czy Wifi? Po 4. Sprawdź czy możesz pingować swój komputer (ping adresip w cmd) jak masz trójkąt 1. Nie wiem ;/ Jak to sprawdzić? 2. Ok. Wkleję jak będę go miał. 3. Ethernet 4. Jak będzie to sprawdzę Edytowano Marzec 24, 2013 przez globox99 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globox99 29 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2013 Aktualizacja 1. Mam wyłączone DHCP 2. http://www.iv.pl/images/67112142165743646856.png 3. Ethernet 4. C:\Users\globox99>ping xxx.xxx.xx.xxx Badanie xxx.xxx.xx.xxx z 32 bajtami danych: PING: transmisja nie powiodła się. General failure. PING: transmisja nie powiodła się. General failure. PING: transmisja nie powiodła się. General failure. PING: transmisja nie powiodła się. General failure. Statystyka badania ping dla xxx.xxx.xx.xxx: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4 (100% straty), C:\Users\globox99> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globox99 29 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2013 @!ref Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2013 ustaw sobie ręcznie IP i obserwuj. Możesz zanim to zrobisz możesz sprawdzić na ilę masz dzierżawę IP. (klikasz dwa razy na ikonkę połączenia sieciowego) i wchodzisz w zakładkę Obsługa > Szczegóły Masz tam dzierżawa uzyskana / wygasa. Sprawdź czy godziny nie są powiązane z twoimi przerwami w działaniu. Jeżeli tak to ustaw ręcznie wszystkie IP w ustawieniach sieciowych i obserwuj. Jeżeli nie to i tak zmień i obserwuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2013 Kamikadze, ty obejrzałeś chociaż screena, który autor umieścił post wyżej? Widział byś po nim, że autor ma włączone DHCP (chociaż w poście twierdzi, że nie używa DHCP), ale nie może skomunikować się z serwerem DHCP i dostaje adres link-local. Wypada więc (że skoro działało ale przestaje) że wywala się stos sieci. Pytanie do autora - panel sterowania > narzędzia administracyjne > podgląd zdarzeń Sprawdzić należy, czy w zakładce SYSTEM nie ma informacji o anomaliach sterownika sieciówki. Np. MAC Buffer Overflow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globox99 29 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2013 @up. Nie ma żadnych błędów.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach