Skocz do zawartości
globox99

Niepoprawna konfiguracja IP...

Polecane posty

Witam, od jakiegoś tygodnia mam problem z internetem..

Włączam kompa to internet jest, pochodzi sobie z 30 minut i wywala żółty trójkącik tam gdzie jest ikonka od neta. NIC kompletnie nie da się zrobić. Jedyne co naprawia internet to ponowne uruchomienie kompa. I taki cykl się powtarza.. ;/

Dodam jeszcze, że przy próbie naprawy wyskakuje BRAK poprawnej konfiguracji protokołu IP

 

Co mam z tym zrobić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie masz inne urzadzenie w sieci na tym samym adresie, druga opcja to jakis awaria karty sieciowej albo urzadzenia do ktorego jestes podlaczony ale za malo informacji zeby sprawdzic, czy router odpowiada kiedy jest komunika, czy komunikacja w warstwie 2 dziala poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Mówisz za mało informacji..

Jak mam dać Ci więcej?

Co do drugiego urządzenia to mam drugi komputer ale jest on teraz wyłączony,

 

 

Edit

Co najlepsze telefonem mogę się połączyć do internetu. Łączę się z ruterem

Edytowano przez globox99 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Po 1. Używasz DHCP?

Po 2. Jak masz trójkąt to wklej ipconfig /all z cmd

Po 3. Jaka karta sieciowa? Ethernet czy Wifi?

Po 4. Sprawdź czy możesz pingować swój komputer (ping adresip w cmd) jak masz trójkąt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 1. Używasz DHCP?

Po 2. Jak masz trójkąt to wklej ipconfig /all z cmd

Po 3. Jaka karta sieciowa? Ethernet czy Wifi?

Po 4. Sprawdź czy możesz pingować swój komputer (ping adresip w cmd) jak masz trójkąt

 

1. Nie wiem ;/ Jak to sprawdzić?

2. Ok. Wkleję jak będę go miał.

3. Ethernet

4. Jak będzie to sprawdzę

Edytowano przez globox99 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja

 

1. Mam wyłączone DHCP

2. http://www.iv.pl/images/67112142165743646856.png

3. Ethernet

4.

 

 
C:\Users\globox99>ping xxx.xxx.xx.xxx
 
Badanie xxx.xxx.xx.xxx z 32 bajtami danych:
PING: transmisja nie powiodła się. General failure.
PING: transmisja nie powiodła się. General failure.
PING: transmisja nie powiodła się. General failure.
PING: transmisja nie powiodła się. General failure.
 
Statystyka badania ping dla xxx.xxx.xx.xxx:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4
             (100% straty),
 
C:\Users\globox99>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

ustaw sobie ręcznie IP i obserwuj. Możesz zanim to zrobisz możesz sprawdzić na ilę masz dzierżawę IP.

 

(klikasz dwa razy na ikonkę połączenia sieciowego) i wchodzisz w zakładkę Obsługa > Szczegóły

 

Masz tam dzierżawa uzyskana / wygasa. Sprawdź czy godziny nie są powiązane z twoimi przerwami w działaniu. Jeżeli tak to ustaw ręcznie wszystkie IP w ustawieniach sieciowych i obserwuj. Jeżeli nie to i tak zmień i obserwuj :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamikadze, ty obejrzałeś chociaż screena, który autor umieścił post wyżej?

Widział byś po nim, że autor ma włączone DHCP (chociaż w poście twierdzi, że nie używa DHCP),

ale nie może skomunikować się z serwerem DHCP i dostaje adres link-local.

Wypada więc (że skoro działało ale przestaje) że wywala się stos sieci.

 

Pytanie do autora - panel sterowania > narzędzia administracyjne > podgląd zdarzeń

Sprawdzić należy, czy w zakładce SYSTEM nie ma informacji o anomaliach sterownika sieciówki.

Np. MAC Buffer Overflow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×