regdos 1848 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 RIPE twierdzi (https://www.ripe.net/membership/indices/data/pl.netdcpl.html), że NetDC.pl sp. z o.o. ma siedzibę w Poznaniu na Grotgera (pod tym adresem działał BH i ktoś musiał te dane tam umieścić) a kontakt mailowy to tomasz (dot) urbanski (at) netdc (dot) pl a dziwnym trafem BH ma lub miało pracownika o nazwisku Tomasz Urbański - http://biznes-host.pl/opinie/ To, że kilka osób pisze poprzez jednego NAT-a w jedenej firmie ale się podpisują nie jest żadnym problemem dlatego wpisy BH i Marek607 i tgx są ok. Jedynie wypadało by żeby tgx wpisał do profilu, że jest pracownikiem firmy BH tak jak ma Marek607 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Regdos, to jest przecież ZWYCZAJNY ZBIEG OKOLICZNOŚCI. Spisek normalnie Niemożliwe rzeczy, zły moderator, oj zły. Przecież kolokują się tam to co w tym dziwnego? Dzisiaj rozmawiałem z klientem o kolokacji i powiedział, że wysłał zapytanie m.in. do Was. Odpisaliście mu, że nie macie takiej usługi. To jak to jest? Chyba, że wspomniany Tomasz się pomylił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 W odniesieniu do treści tematu:Biznes-Host.pl sp. z o.o nie jest właścicielem oraz nie jest powiązana kapitałowo z NetDC.pl sp. z o.o.Zbieżności oczywiście nie są przypadkowe. Firma Biznes-Host.pl sp. z o.o istotnie była zainteresowana przejęciem marki NetDC.pl jednak postanowiliśmynie wiązać jej bezpośrednio ze strukturą firmy. Nowy podmiot jest niezależną jednostką, zarówno pod względem kapitałowym, organizacyjnym jak i prawnym.Zgodnie z prawem jest niezależną osobą prawna, prowadzącą własną politykę gospodarczą.Wszelkie zobowiązania NetDC.pl sp z o.o. podejmuje we własnym imieniu i na własne ryzyko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 (edytowany) Marketingowa papka mówiąca tyle, że sobie założyliście firmę-córkę zamiast podpinać pod BH usługi NetDC. Trzeba było tak od razu pisać i przede wszystkim nie zlewać klientów. Edytowano Kwiecień 23, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Dlaczego trzeba było aż stanąć wam obcasem na jajcach żebyście wydali jakiekolwiek oświadczenie ? Nie można było tak od razu ? Ile postów, ile wpisów w bazie, ile kb więcej w bazie, ile transferu i ile teorii spiskowych przez to narosło ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 (edytowany) Dlaczego trzeba było aż stanąć wam obcasem na jajcach żebyście wydali jakiekolwiek oświadczenie ? Nie można było tak od razu ? Ile postów, ile wpisów w bazie, ile kb więcej w bazie, ile transferu i ile teorii spiskowych przez to narosło ? Pomijając to, nieco irytuje mnie polityka taka, że widzą co się dzieje tutaj i jak klienci narzekają, a udają że firma nie istnieje albo nie jest z nimi powiązana, a klienci cierpią najbardziej. Edytowano Kwiecień 23, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 (edytowany) Wszystko leży tyle czasu że aż wstyd się przyznać do bycia właścicielem ta firma, bądź - Ci ludzie lubią dostarczać rozrywki na forum, bo chyba każdy weteran tego forum pamięta Logout.pl, czyż nie? Edytowano Kwiecień 23, 2013 przez xorg (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asY. 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Ta firma to jest już smiech na sali czekam miesiąć na odpowiedź z bok'u ile można czekać .Nie ma numeru telefonu przelew wykonany nie pokazuje się stan portfela nic .. uslugi nie opłacone a aktywne . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 @up - chyba opłacone a nieaktywne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asY. 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 @up sorki masz racje ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 (edytowany) Proszę zgłosić problem na bok@netdc.pl podając informacje na temat tego w jaki sposób była dokonana płatność i jak opisana. Jeżeli środki nie trafiły na nasze konto (a trafiły na stare konto poprzedniej) dokonamy przedłużenia usług na podstawie samej deklaracji. Prosimy również o NIE DOKONYWANIE płatności za usługi do czasu pojawienia się nowej witryny - wszystkie "nieopłacone" usługi są i będą aktywne. Edytowano Kwiecień 23, 2013 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asY. 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Dobra a kiedy można się spodziewać informacji odnośnie boku i kiedy wszystko bedzie NORMALNIE działać .. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Nowy BOK, nowa witryna oraz panel klienta powinien być ukończony do końca miesiąca. Wszystkie aktywne usługi będą przeniesione do nowej oferty ( z zachowaniem starych cen) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asY. 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 (edytowany) A czemu macie taki stosunek do klientów czyli krótko mówiąć mieć ich w głębokim poważaniu ... @To prawda że nie bedzie u was juz rejestracji domen ? @@Jak bedzie wyglądać sprawa rekonpensaty ? Edytowano Kwiecień 23, 2013 przez asY. (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Nie planujemy publicznej dyskusji na temat oferty czy rekompensat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asY. 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 A czemu to >?- Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Pewnie dla tego że oferty jeszcze nie ma a rekompensaty to sprawa indywidualna... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Kamikadze, Ty też tam pracujesz? ;-) Skąd masz takie informacje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 Nie nie pracuje, ale chętnie CV wyśle Chodziło mi raczej o to że jeszcze nie ma upublicznionej = do wglądu klientów i osób trzecich Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 (edytowany) Skąd masz takie informacje? Są kilka postów wyżej, trzeba tyko przeczytać usługi będą przeniesione do nowej oferty ( z zachowaniem starych cen) Edytowano Kwiecień 23, 2013 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 To smutne, że trzeba było "chwycić za łeb", żeby cokolwiek się ruszyło w temacie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2013 A jeszcze niedawno padały sugestie, że nie warto tak dogłębnie drożyć tego tematu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2013 Widocznie komuś to było na rękę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2013 Gdyby nie robiono z tego wielkiej tajemnicy to by było ok a tak wyszło tragicznie. Marka straciła niesamowicie na wartości a wcześniej nie było lepiej w sumie : / Mimo wszystko nowy właściciel może zrobi coś dobrego z Net DC> PS: Pieniądze trafiły na stare konto ? taki problem podmienić nr konta ? lub w obsłudze płatności ID na Swój zmienić ? czy też wyłączyć do czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
user128 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2013 (edytowany) W dniu dzisiejszym wysłałem ponownie pismo dotyczące rozwiązania przeze mnie umowy z firmą netdc.pl i zwrot cześci wpłaconego i nie wykorzystanego abonamentu. W odpowiedzi dostałem taką informację od nowego właściciela: Umowę podpisał Pan z firmą NetCase.pl - proszę tam skierować swoje roszczenie.Zgodnie z naszą umową nie została zrobiona cesja umów pomiędzy klienckich NetCase.pl na naszą firmę.Jedynie podpisana umowa i niedotrzymanie warunków może być podstawą do zwrotu środków. Pismo wysłałem na bok@netcase.pl i czekam na odpowiedz. Może ktoś również chciałby dochodzić zwrotu wpłaconych środków, tak wiec trzeba kontaktować się bezpośrednio z NetCase.pl Edytowano Kwiecień 25, 2013 przez user128 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach