Misiu23 0 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2013 Proszę was nawet nie piszcie "kontakt tylko do BOK" bo zwariować idzie, jak już karzą pisać do nich E-Mail to niech odpowiedzą na niego tak samo na bok na stronie ... no chyba to oczywistością jest że jak ktoś już z parę dni czeka na odpowiedz na "Helpdesku" na stronie to go krew nagła zalewa i pisze na forum bo ma "nadzieje" (złudną) że ktoś może ma jakieś informacje na ten temat... jedyne co dobre to to że VPS'Y u nich chodzą, bo bym się chyba pochlastał .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kajtek 7 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2013 (edytowany) Czy w usłudze kolokacji nie dostarczamy/odbieramy i naprawiamy sprzęt samodzielnie? Czy czas odesłania serwera nie powinien wynosić mniej niż 24h od zgłoszenia? No tak. Honor nie pozwala na odesłanie sprzętu. Obstawiam, że Klient zapłaciłby już te 40 zł za kuriera. A co tam u usera NetDC.pl? Bo mam wrażenie, że się znacie Może wpadłby na forum wyjaśnić te rzeczy? Mija tyg od wysłania pisma na temat odesłania serwera, a serwer w ciąż siedzi w ich serwerowni i o dziwo dyski nagle zaczeły działać Helpdesk 23 marzec Serwer się nie uruchamia, nie widzi dysków. Proszę o informację co robimy. Potem poprosiłem by sprawdzili co mogło się stać po 2 dniach dostałem odp z tą samą odpowiedzią "dyski nie odpowiadają" (25.03.2013 13:53:53) Jeszcze tego samego dnia napisałem godzine przed tą odpowiedzą Skutki z kilku tyś do prawie 0 Serwera nadal brak.... Edytowano Kwiecień 1, 2013 przez kajtek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
t4t4v4 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2013 kutki z kilku tyś do prawie 0 Aż przykro się zrobiło.. Mam się przejść do nich i sprawdzić, czy maszyna czeka spakowana? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kajtek 7 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 @up Szkoda tylko ze serwer jest już w Poznaniu .... przez kilka dni w ogóle nie wiedziałem gdzie on jest i co się w ogóle dzieje. Tylko dzięki WHT dowiedziałem się ze jest w serwerowni Biznes-Host, ale kto jest właścicielem netdc spółka z.o.o dalej nie mam zielonego pojęcia. uf ten serwer już tyle widział, normalnie pasowało by przykleić etykiety z miast w których był... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Niedługo będzie trzeba GPS montować w rackach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
user128 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Ale trzeba przyznać ,że netdc to żartownisie, w ostatnich dniach dostałem takie powiadomienie: WitajInformujemy, że za 7 dni Twoja usługa Serwer dedykowany - Big Serwer zostanie wyłączona z powodu zakończenia okresu płatności.- Usługa: Serwer dedykowany- Pakiet: Big Serwer- Wygasa:05.04.2013 22:44 Aby zapobiec zawieszeniu usługi opłać ją w naszym panelu jak najszybciej!--------------------------Pozdrawiamy / Best regardsNetDC.pl - interactive data centerBiuro Obsługi KlientaInfolinia: 801 002 803 No i jest szansa,że za 7 dni zacznie działać Skąd taki wniosek ..... bo teraz NIE działa wiec jak NIE zapłacę to klikną pstryczek i zacznie działać. Czekam cierpliwe. p.s. Oczywiście serwer nie działa od czasu zaplanowanej i przewidywalnej przez wszystkich migracji do nowej lokalizacji z pełnym HA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Do administracji NetDC: Bardzo Was proszę o przywrócenie starego systemu płatności. Te przelewy są kijowe, a tak np. PayPalem szybko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dami 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Przenoszą wszystko z Zamościa do Atmana Warszawa.NETDC zmienia lokalizacja. www.netshoot.pl to prawdopodobnie ich.Bo oni tez korzystaja z ich serwerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Najdziwniejsze raczej jest to, że temat przeglądają, a tym bardziej wypowiadają się tutaj osoby w jakiś sposób powiązane z obecnym i byłym NetDC. No ale trzeba mieć jaja a nie orzeszki żeby przyznać się, że dało się d.. przy migracji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 (edytowany) Najdziwniejsze raczej jest to, że temat przeglądają, a tym bardziej wypowiadają się tutaj osoby w jakiś sposób powiązane z obecnym i byłym NetDC. No ale trzeba mieć jaja a nie orzeszki żeby przyznać się, że dało się d.. przy migracji. Najdziwniejsze jest raczej to że jako osoba nie mająca nic wspólnego z NetDC chciałby by były/nowy właściciel pisali tu wyjasnienia - przecież forum wht nie jest konfesjonałem i nikt nie musi tutaj niczego wyjaśniać. Nie twój ( i nie mój) cyrk, nie twoje małpy więc wrzuć na luz - jak tak bardzo to Cię interesuje to napisz im maila i tyle. O ile rozumiem rozżalenie klientów że im usługa nie działa, o tyle nie rozumiem czemu (ponownie!) osoby nie związane z firmą nakręcają dyskusje, zamiast się wykazać w tematach technicznych gdzie ktoś prosi o pomoc. Edytowano Kwiecień 2, 2013 przez Marek607 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Focus Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Hehe....nie udawaj, że nie wiesz. Im mniej konkurencji tym lepiej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Ja czekam aż dodadzą mi kasę na konto,bo potrzebuję aby opłacić hosting, kilka dni temu wysłany przelew (ale były święta). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
user128 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 (edytowany) Ja czekam aż dodadzą mi kasę na konto,bo potrzebuję aby opłacić hosting, kilka dni temu wysłany przelew (ale były święta). To ciekawe, jak doładowywałem konto miesiąc temu to pieniądze w tym tzw portfelu były w ciągu 5 min. Po tym wszystkim jakoś nie chce mi się wierzyć,że święta miały tu jakiś wpływ. Ale ktoś napisał,że zmienili system płatności wiec może coś się zmieniło. Edytowano Kwiecień 2, 2013 przez user128 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 3. Płatności - obecnie wszystkie przeniesione usługi są świadczone bezpłatnie. Taki stan potrwa do miesiąca. Po tym czasie użytkownicy otrzymają dostęp do nowego panelu, gdzie będą mogli dokonać przedłużeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Marek607, a się uniosłeś jakby to właśnie Ciebie dotyczyło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Chciałem opłacić nowy hosting. Wysłałem kilka dni temu, przelew na ich konto 88 2490 0005 0000 4530 9451 3358 ,w tytule podałem mój login, pieniędzy w portfelu na ich stronie,jak nie było tak nie ma. Mam nadzieję że jutro normalnie pieniądzę znajdą się w portfelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 Marek607, a się uniosłeś jakby to właśnie Ciebie dotyczyło zapewne gdyby marek się tym zajmował nie byłoby tu tylu problemów/zgłoszeń Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 A tu muszę przyznać Ci rację, bo to porządny pracownik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2013 bo to porządny pracownik Ja tam wolałbym być szefem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiu23 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2013 To już się robi wkurzające jak na helpdesk'u czekam na odpowiedz już prawie 2 tyg ... masakra jakaś ... Jednak Stary właściciel był bardziej odpowiedzialny i bardziej kompetentny, ponieważ odpowiedz zawsze była max w 12 H .. a tutaj ... bez komentarza .. jedyne co pozostaje to czekać ... tylko na co ? na mannę z nieba ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2013 @up. Tobie od 2 tygodni nie odpowiadają,a ja jestem wku*wiony że mi nie odpowiadają ani na meile itp. od 5 dni. W dodatku wysłałem przelew,a kasy na wirtualnym koncie u nich nie widzę :/ Już kilka dni minęło. Nie robiąc offtopu: Jaki hosting www polecacie,ceny podobne jak na netDC,płatność bank/paypal itp. Tylko żeby nie było takich problemów jak na NetDC Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2013 A zostałem pociśnęty, bo netdc takie fajne jest ehh Do Twojego offtopu jest dział Prośby. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2013 Jaki hosting www polecacie,ceny podobne jak na netDC,płatność bank/paypal itp. Przetestuj kilka firm bo znowu się wkopiesz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2013 ^Jak szuka podobnych cen to na pewno sie wkopie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiu23 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2013 znów vpsy padły i panel też ... to już się robi wku****jace .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach