Rbit 15 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2013 Szukam jakiegoś systemu zarządzania ticketami i zgłoszeniami. (o) załozenia kont dla techników oraz klientów (oraz połączenie ich z ActiveDirectory) (o) Możliwość zakładania ticketów przez klienta oraz podgląd wszystkich przez niego założonych. (o) Możliwość załączania plików do zgłoszeń zdjęcia,dokumenty itp. (o) Prosty i intuicyjny panel Do tej pory korzystałem z GLPI, jest całkiem OK, ale chciałem poszukać jakiś alternatyw które mogą okazać się bardziej odpowiednie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2013 otrs Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2013 Wygląda obiecująco, testuje też właśnie SugarCRM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VPS365.eu 17 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2013 Polecam OTRS-a Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2013 Przetestowałem OTRSa i nie jest tym czego potrzebuje. Dodawanie kolejnych etapów wykonywania zadań jak i podliczanie czasu przeznaczonego dla klienta działa średnio fajnie. Jakieś jeszcze propozycje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2013 cerberus helpdesk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2013 (edytowany) Żaden z przetestowanych przezemnie systmów mi nie odpowiada. Jakieś propozycje? Przetestowałem: Bugzilla Mantis Fossil WebIssues The Bug Genie Trac Redmine EventNum OTRS Request Tracker cerberus Edytowano Marzec 13, 2013 przez Rbit (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2013 Kayako może? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2013 OSTicket? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2013 Do OsTicket nie ma spolszczenia. Admin Panel + User Panel. tzn user panel jest ale nie cały....Chyba że się mylę i ktoś ma spolszczenie do tego ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dannix 45 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2013 Ja mam spolszczenie ale admin panel jest przetłumaczony tylko częściowo. Wiecej info pod http://www.webhostingtalk.pl/index.php?/topic/39954-Kupię-tłumaczenie-OSTicket#entry358566 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2013 Poszukałem wczoraj trochę i generalnie nie ma nic dobrego darmowego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2013 Darmowe skrypty nie zawsze będą 100% idealne ze względu na to że są DARMOWE Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2013 Darmowe skrypty nie zawsze będą 100% idealne ze względu na to że są DARMOWE Ty widzisz gdzieś w moim poście zwrot / słowo 'idealny'? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2013 Może źle to ująłem Chodziło mi o to że jeden skrypt ma więcej opcji, drugi skrypt ma mniej opcji a jeszcze trzeci ma zupełnie inne opcje. Tak więc darmowe są dostosowane do szerokiej grupy odbiorców a płatne zwykle są pod indywidualne zastosowania bądź zawierają dużo więcej opcji niż darmowe. Napisałeś że nie ma nic dobrego. Ale te wszystkie skrypty są dobre, ale dla różnych osób Ty nie napisałeś czego ci brakuje tylko że NIE SĄ DOBRE... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2013 (edytowany) Chłopaki waszym zdaniem "dobry" system (bezpłatny HellppDesku Spolszczony ? @Odpowiadając na wasze pytania nie nie chce mi się spalszaać @Nie nie kupie sobie, ponieważ nie jest mi aż taki super wagancki potrzebny @ Tak wolę Darmowe Edytowano Marzec 25, 2013 przez Cad0s (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2013 Ja przynajmniej nie określałem, że ma to być rozwiązanie darmowe. Interesowały mnie też płatne rozwiązania. W tej chili znalazłem IDEALNY system, oczywiście płatny: ManageEngine ServiceDesk Plus - MSP. Jestem w fazie wrażania, później może coś o nim więcej napisze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrs 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2013 Proponuję pakiet ITCube - moduły CRM + SERWIS + PROJEKTY. Więcej informacji można znaleźć na www.itcube.pl, wersja demo dostępna pod adresem: www.itcubecrm.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
-evil- 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2013 Sprawdź sobie spiceworks, jest tam moduł ticketowy wbudowany + bardzo fajne community Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2013 Skoro i tak już wjechał buldorze i to odkopał to jestem w 100% zadowolony z ServiceDeska o którym wspominałem wyżej. Polecam każdej firmie outsourcingowej, automatyczne tworzenie zgłoszeń z maili, odpowiedz z panelu, historie konwersacji, zapisywanie czasu pracy, tworzenie raportu z pracy dla klienta, tworzenie baz klientów. I jeszcze dużo więcej opcji których jeszcze nie przetestowałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wisg 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2020 czy wspomniane przez was darmowe programy są raczej do pracy wewnątrz firmy, czy tez może byc dlla klientów zenętrznych? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach