Skocz do zawartości

Polecane posty

Szukam jakiegoś systemu zarządzania ticketami i zgłoszeniami.

 

 

(o) załozenia kont dla techników oraz klientów (oraz połączenie ich z ActiveDirectory)

(o) Możliwość zakładania ticketów przez klienta oraz podgląd wszystkich przez niego założonych.

(o) Możliwość załączania plików do zgłoszeń zdjęcia,dokumenty itp.

(o) Prosty i intuicyjny panel

 

Do tej pory korzystałem z GLPI, jest całkiem OK, ale chciałem poszukać jakiś alternatyw które mogą okazać się bardziej odpowiednie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem OTRSa i nie jest tym czego potrzebuje.

 

Dodawanie kolejnych etapów wykonywania zadań jak i podliczanie czasu przeznaczonego dla klienta działa średnio fajnie.

 

Jakieś jeszcze propozycje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żaden z przetestowanych przezemnie systmów mi nie odpowiada. Jakieś propozycje?

 

 

Przetestowałem:

  • Bugzilla
  • Mantis
  • Fossil
  • WebIssues
  • The Bug Genie
  • Trac
  • Redmine
  • EventNum
  • OTRS
  • Request Tracker
  • cerberus
Edytowano przez Rbit (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do OsTicket nie ma spolszczenia. Admin Panel + User Panel. tzn user panel jest ale nie cały....Chyba że się mylę i ktoś ma spolszczenie do tego ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Darmowe skrypty nie zawsze będą 100% idealne ze względu na to że są DARMOWE :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Darmowe skrypty nie zawsze będą 100% idealne ze względu na to że są DARMOWE :)

 

 

Ty widzisz gdzieś w moim poście zwrot / słowo 'idealny'?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Może źle to ująłem :)

 

Chodziło mi o to że jeden skrypt ma więcej opcji, drugi skrypt ma mniej opcji a jeszcze trzeci ma zupełnie inne opcje. Tak więc darmowe są dostosowane do szerokiej grupy odbiorców a płatne zwykle są pod indywidualne zastosowania bądź zawierają dużo więcej opcji niż darmowe.

 

Napisałeś że nie ma nic dobrego. Ale te wszystkie skrypty są dobre, ale dla różnych osób :)

Ty nie napisałeś czego ci brakuje tylko że NIE SĄ DOBRE...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki waszym zdaniem "dobry" system (bezpłatny HellppDesku Spolszczony ?

 

@Odpowiadając na wasze pytania nie nie chce mi się spalszaać

 

@Nie nie kupie sobie, ponieważ nie jest mi aż taki super wagancki potrzebny

 

@ Tak wolę Darmowe

Edytowano przez Cad0s (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przynajmniej nie określałem, że ma to być rozwiązanie darmowe. Interesowały mnie też płatne rozwiązania.

W tej chili znalazłem IDEALNY system, oczywiście płatny: ManageEngine ServiceDesk Plus - MSP.

Jestem w fazie wrażania, później może coś o nim więcej napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro i tak już wjechał buldorze i to odkopał to jestem w 100% zadowolony z ServiceDeska o którym wspominałem wyżej. Polecam każdej firmie outsourcingowej, automatyczne tworzenie zgłoszeń z maili, odpowiedz z panelu, historie konwersacji, zapisywanie czasu pracy, tworzenie raportu z pracy dla klienta, tworzenie baz klientów. I jeszcze dużo więcej opcji których jeszcze nie przetestowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy wspomniane przez was darmowe programy są raczej do pracy wewnątrz firmy, czy tez może byc dlla klientów zenętrznych? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×