Chevrette 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 Chyba jednak będziecie musieli uciekać. Przy problemach, które tu ciągle opisujecie to ja bym się nawet nie zastanawiał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2016 W temacie netdc.pl pracownicy już długo nie potrafią się wypowiedzieć, mintshost od dłuższego czasu widać co się dzieje Czy w H88 S.A. ktoś nadal pracuje ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2016 W temacie netdc.pl pracownicy już długo nie potrafią się wypowiedzieć, mintshost od dłuższego czasu widać co się dzieje Czy w H88 S.A. ktoś nadal pracuje ? W temacie netdc nigdy nie było zasady wypowiadania się na temat usług. Jeżeli chodzi o mints, to wydaje mi się, że za siłę szukasz tutaj problemów. Mints to tysiące klientów, a na forum wypowiadają się jednostki. Nie bagatelizuję ich problemów, ale forum nie jest miejscem do ich rozwiązywania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
almakot 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2016 Dziś zajechali mi klasykiem, przeniesienie w nocy na inny host:pliki z backup'u sprzed tygodniabrak dedykowanego IP, które miałemnie działa nic co idzie po sshnie działa IMAP miód :[jakieś propozycje na dobry i niedrogi klasyczny reseller? ... nie mam czasu na vps. W temacie netdc nigdy nie było zasady wypowiadania się na temat usług. Jeżeli chodzi o mints, to wydaje mi się, że za siłę szukasz tutaj problemów. Mints to tysiące klientów, a na forum wypowiadają się jednostki. Nie bagatelizuję ich problemów, ale forum nie jest miejscem do ich rozwiązywania. Rzeczywiście, żadnych. Ostatnio nie działały tickety, rozmawiałem z kimś z obsługi, teraz nawet nr telefonów zniknęły z panela, twierdził, że działają, podczas gdy ja przed nosem miałem piękne 404.Nie wspomnę już o tym, że to nie pierwsza akcja rodzaju: jest jakiś backup to go wgrywam.Dawnymi laty miałem swoje serwery (w czasach, gdy panele pisało się samemu) i jak zaczynałem migrację to zadawałem sobie trud zrobienia aktualnego backupu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2016 (edytowany) Dziś zajechali mi klasykiem, przeniesienie w nocy na inny host: pliki z backup'u sprzed tygodnia Podaj proszę nr ticketa na priv, zweryfikuję co jest przyczyną i dokonamy naprawy. Edytowano Grudzień 2, 2016 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2016 Nie bagatelizuję ich problemów, ale forum nie jest miejscem do ich rozwiązywania. ale jest idealnym miejscem do motywowania, abyście wywiązywali się tego, co obiecacie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2016 (edytowany) @tgx grupa h88 ostatnimi czasy pokazała się od złej strony, psując sobie opinię mogę się domyślać że jako h88 chcecie wszystko zrestruktuyzować ale róbcie to mniej agresywnie, sprawdzajcie dokładniej, po woli, każdy serwer po kolei, powiedzmy 1 migrowany na tydzień (w przypadku serwera hostującego wiele kont) analizując nowe zgłoszenia dotyczącego tegoż zmigrowanego serwera każde domyślne ustawienie teraz, może się różnić od tego wprowadzonego prawopodobnie nawet kilka lat temu (np. mod_security) Edytowano Grudzień 3, 2016 przez nikolaj (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2016 celowo psując sobie opinię uhm, ciekawe. Jaki mają w tym cel? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WielkiSzu 5 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2016 (edytowany) Obecnie jestem w Mintshost.pl - przed przejęciem wszystko działało wspaniale, a jedną z największych zalet był support. Po zmianie właściciela wszystko zmieniło się na gorsze: ceny znacznie wzrosły, a obsługa techniczna to jakieś nieporozumienie - nie odpowiadają na pytania, kręcą, wprowadzają w błąd. Jestem mało wymagającym klientem - korzystam głównie z poczty, która bardzo często nie działa (nie docierają do mnie ważne maile). Jednak to co przytrafiło się ostatnio bije na głowę wszystko - zaparkowali moją domenę na wirtualnym serwerze innego klienta (wcześniej podpiąłem ją i działała dobrze, a później samo sie przeparkowała). Po zgłoszeniu i mojej prośbie o wyjaśnienie, jak mogło do tego dojść otrzymałem odpowiedź, że wszystko już naprawione bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Moja przygoda z tą firmą bardzo szybko dobiegnie końca. Edytowano Grudzień 4, 2016 przez WielkiSzu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2016 Support ostatnio - trzeba przyznać działa rewelacyjnie; już prawie 2 dni czekam na odpowiedź na ticket i nie zdziwiłbym się gdyby nigdy nie została udzielona odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2016 http://screenshot.sh/m3GPSUURNt4IJ http://screenshot.sh/oB1dvLcXZXEUt czytać nie potrafię czy mnie oszukują? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2016 prawdopodobnie tak, najlepsze rozwiązanie to zmiana hostingu ostatnio robi się głośno w temacie problemów z h88 (biznes-host.pl, hekko.pl, ionic.pl, jupe.pl, mintshost.pl, netdc.pl, superhost.pl) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elmn 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2016 Potwierdzam. Źle się dzieje. Od tygodnia wywala 500 i 503 na przemian. BOK nie odpisuję. W netdc.pl - podobna sytuacja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Postman 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 (edytowany) Po moich problemach z płatnością nie mogę narzekać póki co. Mam w mints 2 VPS'y. Support bez szału, ale dość szybko dograli brakujące moduły, tak by firewall CSF przechodził wszystkie testy. Testuję sobie u nich nginx + varnish i działa wszystko bez problemów, do tego stopnia, że zastanawiam się czy nie przenieść tam swojego portalu i forum. Problemów nie mam, bo może i nie potrzebuję korzystać z supportu zbyt wiele. żeby nie było jednak zbyt różowo, to i ja się wkurzyłem ostatnio W ciągu ostatnich robili jakieś migracje i co mi się nie podoba, to przejście z HyperVM na SolusVM. Wybierałem ten hosting, bo wiedziałem, że jest tam HyperVM, i między innymi mam dostęp do edycji i modyfikacji plików z poziomu panelu. SolusVM poza restartem serwera i absolutnym minimum jak nazwa hosta nie umożliwia kompletnie nic. Na dobrą sprawę mógłbym domagać się rozwiązania umowy i zwrotu pieniędzy, bo w trakcie zmieniono parametry serwera i jego funkcjonalność. Zaraz ktoś powie, że mam przecież konsolę, ftp, scp i cholera wie co jeszcze, ale ja naprawę korzystałem z managera plików w HyperVM i było to dla mnie bardzo wygodne. Edytowano Styczeń 2, 2017 przez Postman (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 Ja administruję jednego VPS'a z Windows Server w Mintshost - małe środowisko produkcyjne - baza danych MSSQL + VPN. Chodzi bez większych problemów - uptime powyżej roku, dla niedowiarków mogę wkleić Screenshot'a Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 Widocznie jeszcze Cię nie zmigrowali U mnie uptime 2 dni, ale raczej też nie jest się do czego przyczepić. Pod secondary DNS najtańszy VPS jak najbardziej OK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 co do VPS biorąc pod uwagę jakie pieniądze za nie chcą, to może być, ale shared host działa na poziomie darmowego hostingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 ^darmowych hostingów to Ty nie obrażaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 ^darmowych hostingów to Ty nie obrażaj. Dokładnie, prośba nie porównywać do hostingu prowadzonego przez @l3szcz Ale prosiłbym może bardziej o powstrzymanie się od komentarzy nie wnoszących nic do tematu. Jak komuś usługa nie odpowiada to ma do tego prawo, ale takie uszczypliwości są nie na miejscu, szczególnie dla kogoś kto wielokrotnie próbował prowadzić taką usługę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 Nie jest aż tak źle jak piszecie po tych migracjach. Jedyne, do czego się mogę przyczepić i się przyczepiam to support - szkoda, że nie ma podziału na awarie i wszystko leci standardowym priorytetem. Z tego co zauważyłem, to dopiero potem następuje selekcja zgłoszeń, więc czas oczekiwania na odpowiedź się trochę wydłuża, co trochę jest na minus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 Dokładnie, prośba nie porównywać do hostingu prowadzonego przez @l3szcz Ale prosiłbym może bardziej o powstrzymanie się od komentarzy nie wnoszących nic do tematu. Jak komuś usługa nie odpowiada to ma do tego prawo, ale takie uszczypliwości są nie na miejscu, szczególnie dla kogoś kto wielokrotnie próbował prowadzić taką usługę. Nie miałem na celu obrażać waszych uczuć i moim postem tylko zaznaczyłem, że na rynku są darmowe hostingi działające na równi jakości z tymi płatnymi (ct8.pl chociażby czy też właśnie mój). Istnieje pogląd, że darmowe hostingi działają jak gów.... działają słabo i na podstawie tego ktoś stwierdził, że wasze usługi są na niskim poziomie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 @l3szcz, please To temat dotyczący Mintsa a szerzej H88 a nie darmowych hostingów. Wyluzuj nieco i cho na bro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2017 @l3szcz, please To temat dotyczący Mintsa a szerzej H88 a nie darmowych hostingów. Wyluzuj nieco i cho na bro Umówimy sie nie raz i mysle ze warto jeszcze z ekipa WHT powtórzyć 2008 marynarzu I ja odnoszę się bezpośrednio właśnie do jakości oferowanej przez H88 - mimo czasem krytycznej opinii dostrzegam, że się starają i po prostu wiem co mówię jeśli chodzi o jakość usług oferowanych przeze mnie czy ct8 porównując do nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2017 (edytowany) co do VPS biorąc pod uwagę jakie pieniądze za nie chcą, to może być, ale shared host działa na poziomie darmowego hostingu. Chyba żartujesz - obecny rynek jest już drastycznie tani. Za cenę ich najtańszego vps (20 zł) można znaleść coś stabilnego a nie się denerwować. Ale prosiłbym może bardziej o powstrzymanie się od komentarzy nie wnoszących nic do tematu. Odpisujesz tylko na wybrane wiadomości w tym temacie więc nie widzę przeciwskazań do umieszczania komentarzy nic nie wnoszących nic do tematu Edytowano Styczeń 3, 2017 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2017 (edytowany) kolejny downtime od godziny http://screenshot.sh/mKOtulhayMw9K Chyba żartujesz - obecny rynek jest już drastycznie tani. Za cenę ich najtańszego vps (20 zł) można znaleść coś stabilnego a nie się denerwować. 18zł - 50% to jest już 9zł przy kupnie na rok, nie jest aż tak źle. Edytowano Styczeń 3, 2017 przez eska97 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach