j1gg 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2016 Kiedy będzie coś wiadomo na temat tej nowej ochrony ddos? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
interaktywa 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 Mam 3 VPSy w Mintshost, 1 VPS w BiznesHost: ten w BH w miarę bo nie jest zbyt obciążany, natomiast maszyny pod szyldem MintsHost tregedia. Cyklicznie co tydzień w weekend dowiadywałem się (oczywiście nie od administratora tylko od moich Klientów !) że serwer nie działa. Włączałem go od nowa przez panel a od supportu otrzymywałem odpowiedź, że serwer został wyłączony ponieważ zbyt obciąża maszynę-matkę. Nie wspomnę, że VPS kupiony w mocnej konfiguracji i nawet liczenie quota wyłączone a i tak "zbyt mocne" obciążenie wg supportu. Jedyne sugerowane rozwiązanie przez support to zakup serwera dedykowanego, ale widząc jak działają VPSy mogę się domyślać że dedyk też długo nie wytrzyma. Co do wcześniejszych uwag odnośnie "kultury" supportu to potwierdzam, że traktują Klienta z góry i zrzucają winę na użytkownika. Przykre to bo w BH miałem serwery od 4 lat i muszę szukać innego dostawcy bo obecnie nie widzę dalszej współpracy z tą firmą. Traktowanie stałych Klientów chyba gorsze niż nowych... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 Mam 3 VPSy w Mintshost, 1 VPS w BiznesHost: ten w BH w miarę bo nie jest zbyt obciążany, natomiast maszyny pod szyldem MintsHost tregedia. Cyklicznie co tydzień w weekend dowiadywałem się (oczywiście nie od administratora tylko od moich Klientów !) że serwer nie działa. Włączałem go od nowa przez panel a od supportu otrzymywałem odpowiedź, że serwer został wyłączony ponieważ zbyt obciąża maszynę-matkę. Nie wspomnę, że VPS kupiony w mocnej konfiguracji i nawet liczenie quota wyłączone a i tak "zbyt mocne" obciążenie wg supportu. Jedyne sugerowane rozwiązanie przez support to zakup serwera dedykowanego, ale widząc jak działają VPSy mogę się domyślać że dedyk też długo nie wytrzyma. Co do wcześniejszych uwag odnośnie "kultury" supportu to potwierdzam, że traktują Klienta z góry i zrzucają winę na użytkownika. Przykre to bo w BH miałem serwery od 4 lat i muszę szukać innego dostawcy bo obecnie nie widzę dalszej współpracy z tą firmą. Traktowanie stałych Klientów chyba gorsze niż nowych... Taki urok vpsa, szczególnie tanich openvztów. Jak faktycznie trochę zasobów zużywasz zainteresuj się jakimś z sztywnymi zasobami (kvm, vmware) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sabby7890 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 Zdecydowanie NIE polecam: [user@pl-waw01a-api01 ~]$ time ip a (tu output) real 0m5.247s user 0m0.000s sys 0m0.002s [user@pl-waw01a-api01 ~]$ time ls nginx.tar real 0m5.095s user 0m0.001s sys 0m0.000s Wykonanie nawet prostych komend nie działa, na Facebooku szanowna firma mnie zablokowała, serwera naprawić nie potrafią (bo się nie da - maksymalny overselling!). Rozumiem tani VPS, ale czekać 5 sekund na wykonanie komendy LS to przesada, szczególnie przy opłaceniu usługi z góry na cały rok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 Pomoc techniczna świadczona jest na systemie ticketowym, także prośba o zgłoszenie problemów na pomocy. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
damianek23w 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 Witam Ja złego słowa na mintshost powiedzieć nie mogę, jestem u nich klientem od ponad 2 lat mam u nich vpsa i nie mam z nim zadnych problemów. Musicie posiadacze serwerów vps zrozumieć że vps to nie to samo co serwer www że tutaj pomoc techniczna wam zawsze pomoże, przy vps od strony systemu linux jesteście zdani na siebie tak na prawdę, dla tego jak nie macie tej minimum podstawowej wiedzy na temat vps to nie pchajcie się w to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 Ja cały czas mam w MIntshost VPS produkcyjny (obsługa bazy danych) z Windows Server 2008 i od dwóch lat działa bez większych problemów. Przez rok korzystałem z VPS'a KVM z Linuksem na pokładzie i też bez większych problemów. Generalnie zachęcam do korzystania z pełnej emulacji (KVM, XEN) zamiast OpenVZ. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Defi 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 (edytowany) Zdecydowanie NIE polecam: [user@pl-waw01a-api01 ~]$ time ip a (tu output) real 0m5.247s user 0m0.000s sys 0m0.002s [user@pl-waw01a-api01 ~]$ time ls nginx.tar real 0m5.095s user 0m0.001s sys 0m0.000s Wykonanie nawet prostych komend nie działa, na Facebooku szanowna firma mnie zablokowała, serwera naprawić nie potrafią (bo się nie da - maksymalny overselling!). Rozumiem tani VPS, ale czekać 5 sekund na wykonanie komendy LS to przesada, szczególnie przy opłaceniu usługi z góry na cały rok. Nie bronię MH. Ja się od nich zabieram, jednak u mnie time ip a na VPS minhostu daje wynik: real 0m0.002s user 0m0.000s sys 0m0.001s Edytowano Lipiec 12, 2016 przez Defi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2016 (edytowany) Mam 2 VPSy w MH. 1. pod slave DNS - daje radę 2. pod monitoring i przekierowanie portów na domowe łącze. Żadnych przestojów nie odnotowuję, ale jeżeli chodzi o wydajność to jak powyżej widać raczej nie obciążam mocno maszyny (max 100MB / serwer) edit: real 0m0.096s user 0m0.002s sys 0m0.001s real 0m0.005s user 0m0.000s sys 0m0.001s Edytowano Lipiec 12, 2016 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2016 Mam 3 VPSy w Mintshost, 1 VPS w BiznesHost: ten w BH w miarę bo nie jest zbyt obciążany, natomiast maszyny pod szyldem MintsHost tregedia. Cyklicznie co tydzień w weekend dowiadywałem się (oczywiście nie od administratora tylko od moich Klientów !) że serwer nie działa. Włączałem go od nowa przez panel a od supportu otrzymywałem odpowiedź, że serwer został wyłączony ponieważ zbyt obciąża maszynę-matkę. Nie wspomnę, że VPS kupiony w mocnej konfiguracji i nawet liczenie quota wyłączone a i tak "zbyt mocne" obciążenie wg supportu. Jedyne sugerowane rozwiązanie przez support to zakup serwera dedykowanego, ale widząc jak działają VPSy mogę się domyślać że dedyk też długo nie wytrzyma. Co do wcześniejszych uwag odnośnie "kultury" supportu to potwierdzam, że traktują Klienta z góry i zrzucają winę na użytkownika. Przykre to bo w BH miałem serwery od 4 lat i muszę szukać innego dostawcy bo obecnie nie widzę dalszej współpracy z tą firmą. Traktowanie stałych Klientów chyba gorsze niż nowych... Po co zakładasz konto tylko by obsmarować firmę? Konkurencja? Przesada poprostu - gość bez żadnej historii na forum się wypowiada... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2016 To już to forum jest tak @!$!@$@!#, że moduł opinii jest zalany fake-opiniami, a jednopostowcy nie mogą się wypowiadać w tym dziale? Takie komentarze jak powyższy są żałosne. Każdy ma prawo do swojego zdania, szczególnie klienci poszczególnych firm. A jak opinia się nie podoba bo jest negatywna i obiektywna, to przepraszam- mają być same pozytywne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 Postaw się na miejscu klienta który nie jest zadowolony z usługi. Robisz specjalnie konto by napisać na forum że firma jest do niczego? Chce Ci się? Wątpie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 Wielu osobom się chce jak dojdą do pewnego poziomu frustracji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 I akurat na tym forum to zrobią? Ok - zostawię to bez komentarza. Wiecie lepiej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 Dużo firm podaje link do swojego modułu opinii swoim klientom. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mezir 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 (edytowany) Ja polecam mintshosta jedynie, to do rejestracji domen, bo praktycznie np. taką domenę .pl można kupić za 5,50zł. Jeśli chodzi o odnowienie domeny jest podobnie, domenę .net odnowiłem za 25zł. Opinie dotyczące mintshosta tu na WHT, to w większości wzięły się stąd, że jakiś czas temu mintshost organizował "promocję" 5wPLN w zamian za opinię na WHT. Edytowano Lipiec 14, 2016 przez Mezir (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 Postaw się na miejscu klienta który nie jest zadowolony z usługi. Robisz specjalnie konto by napisać na forum że firma jest do niczego? Chce Ci się? Wątpie. Wielu osobom się chce jak dojdą do pewnego poziomu frustracji. I akurat na tym forum to zrobią? Ok - zostawię to bez komentarza. Wiecie lepiej. Ja byłem taką osobą Westbam, właściwie to dzięki temu zainteresowałem się tym forum. Poziom frustracji osiągnął apogeum - zarejestrowałem się, i poruszyłem kilka kwestii. Znam jeszcze co najmniej 5 osób, które zrobiły podobnie, tzn. chciały wyrazić negatywną, bądź pozytywną opinię na temat danej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2016 Wracając do tematu root@ded16696:~# speedtestRetrieving speedtest.net configuration...Retrieving speedtest.net server list...Testing from EuroNet (91.189.37.254)...Selecting best server based on latency...Hosted by Techgroup Jakub Osuch (Warsaw) [0.58 km]: 7.896 msTesting download speed........................................Download: 853.05 Mbit/sTesting upload speed..................................................Upload: 210.73 Mbit/sroot@ded16696:~# ^C 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2016 (edytowany) @Rafox od jakiegoś casu też mam tak dziwnie podejrzane wyniki...tzn bardzo fajne ale czy wiarygodne ..... ale jeszcze lepiej na jednym z VPS: dd if=/dev/zero of=/tmp/test bs=64k count=16k conv=fdatasync 16384+0 przeczytanych recordów 16384+0 zapisanych recordów skopiowane 1073741824 bajty (1,1 GB), 0,703 s, 1,5 GB/s Edytowano Lipiec 15, 2016 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2016 Albo wyrzucili z matek całą dzieciarnie od Majnkrafta albo porobili ciche migracje między matkami. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2016 Te wyniki to chyba tylko na nowych maszynch, na starych VPS'ach nadal DL~90 Mbps UL~45 Mbps uploadu i dysk <150 MB/s. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Emil. 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2016 Czy ma ktoś problemy z sms-ami zwrotnymi od tej firmy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2016 Coś wiadomo na temat tego nowego filtrowania ataków? Bo jak na razie z darmowego stressera lecę na strzała Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2016 Coś wiadomo na temat tego nowego filtrowania ataków? Bo jak na razie z darmowego stressera lecę na strzała Masz się czym chwalić. Na innym forum byłbyś na pewno bohaterem a tu mam nadzieję, że będzie ban. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2016 Coś wiadomo na temat tego nowego filtrowania ataków? Bo jak na razie z darmowego stressera lecę na strzała Podpuszczasz, bo wiesz, że to już nie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach