Skocz do zawartości

Polecane posty

Miał ktoś kiedyś zablokowanie dostępu do wirtualnego portfela oraz swoich usług (całego konta) z pomówienia?

Bez konkretnych dowodów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MintsHost robi wiele rzeczy bez jakikolwiek dowodów :lol:

 

Podaj mi numer zgłoszenia gdzie ktoś zrobił tobie cos bez żadnych dowodów (cokolwiek to znaczy) - sprawdze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi numer zgłoszenia gdzie ktoś zrobił tobie cos bez żadnych dowodów (cokolwiek to znaczy) - sprawdze.

 

Marku, głównie biję do blokady mojego VPS'a w połowie okresu rozliczeniowego (pół roku?), za "podejrzany ruch" :lol:

Odpalony był jedynie wewnętrzny węzeł TOR'a, który robił ~60/60 Mbps stałego ruchu. Maszyna została zablokowana bez ostrzeżenia, bez powiadomienia o blokadzie, bez możliwości zgrania danych (klucza węzła).

 

Teraz wyniosłem ostatnią skrzynkę pocztową z MH na Zoho, ze względu na dochodzenie wielu moich wiadomości do SPAM'u (wysyłka z da4).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, blokują twój serwer podczas ataku ;)

 

dlugo blokada trwa ??

 

a jak kontakt z administracja, szybko odpowiadaja ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, blokują twój serwer podczas ataku ;)

 

Nie blokujemy serwera podczas ataku.

 

Procedura wygląda tak: w momencie wykrycia ataku DDoS na klienta uruchamiany jest bgp blackholing, ale tylko na łączach zagranicznych. Do czasu ustania ataku ruch do usługi z zagranicy jest blokowany. Cały ruch krajowy działa wtedy bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna z najlepszych decyzji, jakie podjęli. Wyeliminowali podwójne SMS-y, teraz pozbyli się livechata. Z premedytacją chcą zrazić trochę gimbusów.

 

Jedno jest pewne: jak na fakt, że nawet na chacie sprawnie obsługiwali, to support via tickety będzie zapewne o wiele sprawniejszy i kompetentny. Przynajmniej w tym zakresie życzę powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba w końcu zatrybili, ze na gimbazie nie da się z takimi cenami prowadzić normalnej działalności. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz będzie mniej oversellingu i zajechanych maszyn przez vps z minecraftami etc.

Hmm teraz gry można tylko uruchamiać na VPS z serii game ale wątpię żeby to coś zmieniło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Hmm teraz gry można tylko uruchamiać na VPS z serii game ale wątpię żeby to coś zmieniło :)

 

Zmieni tylko nie wiem czy na plus.

 

Chyba w końcu zatrybili, ze na gimbazie nie da się z takimi cenami prowadzić normalnej działalności. :D

 

to nie oni zatrybili.

 

Czy mi się wydaje czy zrezygnowali z czatu online, bo coś już na stronie nie widzę.

 

Początki większych zmian :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm teraz gry można tylko uruchamiać na VPS z serii game ale wątpię żeby to coś zmieniło :)

 

Nie ma takich ograniczeń

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba najgorszy hosting na świecie, hosting, który nie ma prawa istnienia i nie wiem jakim cudem do tej pory jeszcze żyje. To syf pod każdym możliwym względem, nie chciałbym od nich serwerów nawet za darmo.

 

Administracja tego hostingu i poziom obsługi klienta to porażka. Jakość ich serwerów to tragedia. Jakakolwiek ochrona przeciw atakom ddos? ZAPOMNIJ! Sama administracja tego hostingu chyba nawet nie wie, że coś takiego istnieje. Nawet jeśli stosujesz ich serwer do jakiś mniejszych potrzeb i nikt nie zna jego adresu i kompletnie nie ma żadnych ataków na ciebie to twój serwer i tak będzie padał bo non stop jest atakowany jakiś serwer obok lub serwer matka. O panelu to już mi się nawet nie chce pisać..On był chyba napisany w 20minut, nic nie można przez niego zrobić, kompletnie nic. Wszystko musisz załatwiać przez marny system zgłoszeń bo wszystko musi robić administrator. To, że panel jest kompletnie do dupy i bez sensu to jedno ale jeszcze można wspomnieć o licznych błędach typu: kupujesz serwer a tu się okazuje, że nie przydzieliło ci adresu ip serwera i musisz czekać 3 dni aż jakiś marny admin to załatwi. Takich akcji było o wiele więcej. Pomoc techniczna? - Zapomnij, czegoś takiego tam nie uzyskasz lub uzyskasz taką, że szkoda słów. Nawet ta ich marna strona co chwile nie działa, są już tak żałośni, że nawet usuwają liczne, negatywne opinie na ich temat ze swojego fanpage. Ta marna virtualna gotówka na ich śmiesznym hostingu jest już tak mało warta, że ludzie oddają ją za darmo albo sprzedają za 10% wartości i się cieszą, że znaleźli debila, który to kupił. Generalnie nawet już dzieci, które kupowały na tym gównianym hostingu się przekonały, że to syf.

 

Podsumowując:

Edytowano przez Wysublimowany (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba w końcu zatrybili, ze na gimbazie nie da się z takimi cenami prowadzić normalnej działalności. :D

 

Antycypowałeś chyba to co pojawiło się post wyżej ;)

 

A tak serio to dzięki likwidacji livechatu, będziemy mogli skupić się w większym stopniu na podniesieniu jakości i wprowadzaniu rozwiązań jakie od dawna powinny się pojawić, a które są oczekiwane przez klientów.

 

Już teraz czas odpowiedzi na zgłoszenie uległ znacznemu skróceniu i często odpowiedzi (czy rozwiązanie problemu) są w czasie niewiele dłuższym niż kontakt w livechat.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×