Shirako 1 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2015 Byłem zadowolony z ich usług przez kilka miesięcy. Przez ten czas serwer VPS padał dwa razy w miesiącu na +/- 2 godziny. No ale czego się spodziewać po budżetówce. Support działał okej do puki nie było jakiejś awarii. Wtedy brak odpowiedzi na ticety, a telefon odbierali za 8 razem mówiąc po prostu że nie mają czasu bo awaria zasilania (za każdym razem to samo). Aż do teraz. Rypł mi się serwer. Poczta stwierdziła że nie będzie działała. Próbowałem wszystkiego - bez skutku. W końcu stwierdziłem że przecież raz na 24h jest backup. Piszę więc grzecznie do Mints że proszę o przywrócenie ostatniej kopii etc. Odpowiedzi brak. Dzwonię więc - nikt nie odbiera. W końcu dostałem SMS;a że nie mają czasu rozmawiać, a zgłoszenia realizują względem priorytetu. W końcu dostałem odpowiedź że modernizują macierz odpowiedzialną za backup i kopii nie ma żadnych. W tym czasie w nocy wyłączyli mi serwer, który już po tym nie podniósł się sprawnie... Po prostu wszystkie domeny nie mogły trafić na serwer, twierdząc że DNS;y nie działają... Różne domeny od różnych administratorów. Co ciekawe taka sytuacja nie wydarza się pierwszy raz... Już wcześniej dochodziło do tego typu awarii, ale ticket załatwiał całą sprawę. Nikt nie chciał powiedzieć o co chodziło. Po prostu coś poprawiali i działało. Teraz twierdzą że to moja wina.Uciekam do konkurencji. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SoundPlayer 10 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2015 Żenada...Konsultant sam nie wiedział co powiedzieć lub był taki nieudolny że nagle zapomniał jak się pisze... Nawet nie chodzi mi o ten marne 15zł tylko dla czego oszukuje się klientów? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2015 (edytowany) Żenada... Konsultant sam nie wiedział co powiedzieć lub był taki nieudolny że nagle zapomniał jak się pisze... Nawet nie chodzi mi o ten marne 15zł tylko dla czego oszukuje się klientów? Czytanie w narodzie ginie, o zgrozo. Porada od starszego, na przyszłość, jak chcesz "być cool" to miej najpierw pewność, że masz rację PS. <grammar_nazi>dlaczego, nie dla czego</grammar_nazi> @tgx - weźcie dodajcie gwiazdkę i nie będziecie "oszukiwać" klientów Edytowano Listopad 18, 2015 przez pedro84 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2015 pedro84: jak widać SoundPlayer miał pewne wątpliwości dlatego zgłosił się do supportu. I support powinien mu wyjaśnić ocb. A wyszło jak wyszło... Co nie zmienia faku, że SoundPlayer z tym "oszukuje" dowalił do pieca. No ale tak to jest jak się nie zna znaczenia słów których się używa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmariusz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2015 pedro84: jak widać SoundPlayer miał pewne wątpliwości dlatego zgłosił się do supportu. I support powinien mu wyjaśnić ocb. A wyszło jak wyszło... Co nie zmienia faku, że SoundPlayer z tym "oszukuje" dowalił do pieca. No ale tak to jest jak się nie zna znaczenia słów których się używa. Support nic nie powinien. Support może wyjaśnić. Minsthost to nie gigantyczne przedsięwzięcie, więc z odpowiedziami, czasem reakcji bywa różnie. Bywają problemy ale sumaryczne w moim odczuciu klient zawsze wychodzi na plus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2015 Żenada... Konsultant sam nie wiedział co powiedzieć lub był taki nieudolny że nagle zapomniał jak się pisze... Nawet nie chodzi mi o ten marne 15zł tylko dla czego oszukuje się klientów? Też swego czasu dałem się na to nadziać, jednak nieco zmądrzałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2015 Też swego czasu dałem się na to nadziać, jednak nieco zmądrzałem. Nie rozumiem Twojego zacietrzewienia na tym punkcie. Opinia opinią, każdy ma prawo do swojego zdania, ale docinanie w każdym swoim poście na temat mintsa nie potwierdza tego zacytowanego zdania. Jeżeli uważasz, że kilka tysięcy klientów "nadziało się" i co miesiąc odnawia swoje usługi bez powodu to okazujesz brak szacunku. Każdy ma wybór i może zamawiać usług gdzie chce. Nie wszystkim one będą odpowiadać ale znaczna część klientów zostaje, przedłuża je i dla wielu są one atrakcyjne. Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z tych usług, każdy może je przetestować za stosunkowo niewielkie pieniądze i jeżeli jakość mu odpowiada to zostanie. O ile zdajemy sobie sprawę, że jeszcze niektóre kwestie są do poprawy to jednak zaangażowanie osób współtworzących ten projekt oraz stosunek jakości do ceny jest na dobrym poziomie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2015 (edytowany) @tgx: to nie takie proste przejść do inego usługodawcy. Zawsze też podostaje kwestia przyzwyczajenia niestety. Wiem po sobie...o ile moja firma działała spoko to system zmienilil z cPanel na taki via www. Pogięte strasznie...wykupilem hosting u kogoś innego (firma B) ale całokształt mi nie podpasował. W końcowyn efekcie męczę się z tym ich "panelem" via www (w firmie A). Edytowano Listopad 29, 2015 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2015 Jakiś panel dla serwerów dedykowanych to jest przewidziany? Czy nadal trzeba pisać na support jak maszyna zdechnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimkat 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2015 Byłem zainteresowany ofertą tej firmy, ale po przeczytaniu kilku stron tematu chyba zrezygnuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2015 Panelu do serwerow dedykowanych nadal brak (chyba ,ze przez ostatnie 5 dni cos sie zmienilo). Moja ostatnia przygoda z Mintshost - VPS oplacony do marca 2016 zostal zawieszony 12 grudnia 2015 - w polowie dnia zorientowalem sie ze serwer nie dziala - patrze dlaczego a on zablokowany mimo ,ze oplacony - wygasl na nim dodatkowy IP a zostal zablokowany caly VPS - brak kompetencji obslugi po raz kolejny ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2015 Ja tam nie wiem z czym wy macie problemy. Mam w MH domeny, hosting WWW, certyfikat, vps i kolega ma dedyka którym zarządzam i nic się nie dzieje. Raz był jakiś przestój na WWW i tyle. Do supportu prócz jakichś pierdół to raz zgłaszałem awarię i zawsze dostałem odpowiedź. Nie dzwonię, nie pisze na jakimś livechat tylko normalny ticket. Odpowiedzi zawsze < 24h. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2015 Kamikadze, nie powtarzaj się. Jak widać niewiele osób tak ma, spora część ma problemy, które należy wyeliminować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chris996 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2015 (edytowany) Co człowiek to opinia. Mnie urzekło jedno z najtańszych serwerów VPS z procesorem 2 i 4-rdzeniowym. Dlatego kupiłem tam konto. VPS bez zarzutu. Choć transfer do serwera mógłby być lepszy. Od ~4 miesięcy nie korzystam. Mogło dużo się zmienić na +. Edytowano Grudzień 21, 2015 przez chris996 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2015 Dyskusja o odstąpieniu od umowy została przeniesiona tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/topic/53193-bezwarunkowe-odstapienie-od-umowy-w-ciagu-14-dni/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Skoro ktoś odświeżył, to dorzucę swoje "trzy grosze" Kupiłem najtańszego VPS'a OpenVZ na pół roku w celu postawienia wewnętrznego węzła TOR. Z grzeczności ustaliłem rozsądny limit 80 Mbps w obie strony.Po jakimś czasie usługa została zablokowana. Nie otrzymałem żadnego ostrzeżenia przed, ani powiadomienia po. Węzeł generował stałe 60-80 Mbps ruchu w obie strony, a procesor i pamięć obciążał w znikomym stopniu.Powód blokady? "Obecność podejrzanego ruchu" Po co wrzucać informację o nielimitowanym transferze, skoro maszyny są blokowane za większą ilość szyfrowanego ruchu? Dlaczego dostawcę obchodzi co znajduje się w tych pakietach i na samym serwerze? Dopóki operator nie dostanie pisma z Policji, sądu, Prokuratury, to wara od danych i ruchu Z całą sympatią do tgx i Marka, ale tego posunięcia nie zrozumiałem.. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? Jasne za 20zł admin będzie siedział i przywracał codziennie kopie. Czemu się dziwisz? Przywrócili kopie, dlaczego sobie nie zgrałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Jasne za 20zł admin będzie siedział i przywracał codziennie kopie. Czemu się dziwisz? Przywrócili kopie, dlaczego sobie nie zgrałeś? Nie chodzi tylko o te $ :> każdy wie jak jest w mh z supportem itd Tylko, że troszkę przegięcie backup z directadmina im nie działa (własny) a za ich nagle 25 zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Nie chodzi tylko o te $ :> każdy wie jak jest w mh z supportem itd Tylko, że troszkę przegięcie backup z directadmina im nie działa (własny) a za ich nagle 25 zł Kopie w DirectAdmin jak w większości firm hostingowych można wykonywać jedynie w godzinach nocnych. Z reguły jeżeli modyfikuje się pliki/witrynę to można sobie zgrać kopie po ftp a bazę danych z phpmyadmin i mieć zawsze aktualną kopię, zamiast pisać co chwilę do supportu prośbę o przywracanie danych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Kopie w DirectAdmin jak w większości firm hostingowych można wykonywać jedynie w godzinach nocnych. Z reguły jeżeli modyfikuje się pliki/witrynę to można sobie zgrać kopie po ftp a bazę danych z phpmyadmin i mieć zawsze aktualną kopię, zamiast pisać co chwilę do supportu prośbę o przywracanie danych. Chodzi tutaj o błąd przywracania bazy danych przez w/w funkcję poprostu wyskakuje error Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Chodzi tutaj o błąd przywracania bazy danych przez w/w funkcję poprostu wyskakuje error Przeklej na ticket komunikat błedu i sprawdzimy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qedro 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 (edytowany) Mam takie pewne pytanko. Czy osoby mające "dedyki" w tej firmie, ostatnimi czasy mają problemy z atakami? Że tak powiem wszystko było ok do czasu, wiedziałem że mintshost leży od razu przy jakimkolwiek ataku no ale nie przejmowałem się tym do wczoraj. Pytam czysto informacyjnie czy tylko mnie to dotyczy? Edytowano Styczeń 31, 2016 przez Qedro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 Problem najwyraźniej nie dotyczy tylko Ciebie. Mój dedyk z MH również ponoć padł "ofiarą" ataku DDOS wczoraj, przez co zastosowali blackholing. Co ciekawe VPS kupiony w MH dzień wcześniej ma takie same objawy jak dedyk, czyżby też padł ofiarą ataku? Wątpię Przeglądając sobie listę serwerów gier na gametrackerze, które stoją na adresacji MH można zauważyć ciekawą zależność, bowiem od wczoraj prawie połowa tych serwerów nie jest dostępna. Więc najwyraźniej problem leży w obrębie ich infrastruktury a nie pojedynczego serwera... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qedro 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 (edytowany) Dzięki za info. Czyli wynika z tego, że nie ja jedyny jestem ofiarą tych ataków. Tak się zastanawiałem, czy przypadkiem komuś przez przypadek nie podpadłem, a tu się okazuje, że sprawa jest grubsza. Co do suportu mh prosiłem wielokrotnie o ip z których lecą ataki, jednak bez skutku. Trzeba cierpliwie poczekać. Edytowano Styczeń 31, 2016 przez Qedro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach