strefapc 69 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2015 W OVH byś czekał kilka dni nawet jak byś wydał 500zł Chyba w Kimsufi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2015 Chyba w Kimsufi W SYS również... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kombajn 1 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2015 @strefapc coś wie o uwalonych dyskach w Mincie :-) Oba dyski zostały wymienione z czego co się dowiedziałem. Serwer wstał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2015 Napiszę jeszcze raz, że doskonale znałem ryzyko ale nie zrobić kompletnie nic przez cały dzień to trochę porażka z ich strony. Przecież zgłoszenie nie dotyczy tego, że stronka mi nie działa, bo im się baza wysypała, tylko chodzi o dość poważną awarię, która spowodowała że coś, za co zapłaciłem jest bezużyteczne nie z mojej winy. A gdzie twoja maszyna awaryjna w razie gdy następuje taka sytuacja? Na pewno rozumiesz pojęcie ryzyko? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2015 Problem został rozwiązany. Niestety tak długo, ale wdrożmy w dniu jutrzejszym nową procedurę, która wymusi priorytet dla tego typu zgłoszeń - unikniemy sytuacji, w której może nastąpić przeoczenie ważnego ticketa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pwoszczyk 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2015 Czołem forumowicze... korzystałem z VPS w mintshost.pl przez około pół roku. Zakończyłem hosting u nich i przeniosłem się do ovh na początku tego miesiąca. Plusy: + wydajne i stabilne serwery (zastosowanie procesorów o wysokim i nielimitowanym taktowaniu, dyski SSD) + bardzo dobre ceny (chyba bezkonkurencyjni w tym aspekcie) Minusy: - fatalne łącza (częste zrywanie połączeń, całkowity brak łączności na niektórych portach do niektórych sieci, w moim przypadku 25565 do sieci Organe, problemem prawdopodobnie było MTU, mogę zainteresowanym udostępnić screeny z zgłoszeniami) - notoryczny problem z atakami DDoS (gdy serwer jest atakowany odłączany jest cały ruch do niego i od niego, stan poprawił się, ale nadal daleko im do tego co jest w ovh) Neutralnie: - support (czasem szybko i sprawnie, a czasami miałem wrażenie, że próbują mnie zbyć, plusem jest, że umieją się przyznać do błędu) Mintshost.pl moim zdaniem jest bardzo dobrym wyborem jeśli komuś nie zależy na stabilnym łączu. To dobre serwery do wykonywania obliczeń, czy świadczenia usług, które nie zawsze muszą działać online. Niestety VPS, z którego korzystałem nie nadawał się ani na serwer gry, ani na serwer VOIP ze względu na czeste przerwy w dostępie do sieci. Ogólna ocena: 3,5 / 5 Na jakiej podstawie twierdzisz że nic nie zrobili? tego nie wiesz a jedynie wnioskujesz że tak jest. Postaram się zobrazować Tobie jak to działa by przekonać ciebie że jesteś w błędzie. 1. Wysyłając zgłoszenie ktoś przeprowadza analizę wstępną twojego zgłoszenia. (jest to czas wynikający z chęci pomocy) 2. Ta sama osoba decyduje czy dysk kwalifikuje się do wymiany czy nie. a) zleca porównanie opinii b) sprawdza klienta pod kontem wsparcie/usługa/cena c) bada możliwości wykonania naprawy i jej przedział czasowy względem innych zgłoszeń 2. Wystawia zapotrzebowanie na dysk , który trzeba pobrać z magazynu. (nie działa to na zasadzie Zenek daj dysk bo trzeba zmienić) - kolejny czas reakcji bo ktoś w firmie rozpatruje to w oparciu o punkty a) , b) , c) 3. Dysk jest dostępny dla administratora ,który działa zgodnie z wyznaczonym grafikiem (przeważnie kilka serwerów równocześnie jest naprawianych w tym samym czasie ale jeżeli chodzi o dane wymaga to skupienia by nie popełnić błędu) 4. Wysłane zostaje zlecenie dla administratora razem z dokumentacją na wykonanie czynności polegających na wymianie dysku w oparciu o dwie opinie dotyczące obecnej sytuacji. 5. Jest dziś 13 Piątek - pojawia się kilka zgłoszeń dotyczących klientów którzy płacą spore sumy a maja problem ( twój problem idzie w odstawkę o czym sam napisałeś że zdawałeś sobie sprawę) 6. Gość z supportu ma wolną chwilę więc chce pomóc i pyta administratora czy może to zrobić, administrator odpowiada ze kończy i za dwie godziny się tym zajmie bo to przecież najtańsza usługa i klient ma tego świadomość. 7. Zabierają się do pracy...... 8. Czytają post na WHT..... 9. Oddaj dysk na magazyn, ...........zrobimy to jutro W OVH byś czekał kilka dni nawet jak byś wydał 500zł Tak to może było za komuny. W hetzner.de ostatnio wymienili dysk w firmowym serwerze w 30 minut. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2015 Prosiłbym osoby korzystające z serwerów dedykowanych w Mints o wyrażenie opinii odnośnie aktualnego stanu łącz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2015 Na jednym serwerze są serwery gier (CS 1.6 / CSGO) i w sumie nieźle śmiga. Bez lagów i pingi są niskie. Jak chcesz to na PW podam ci IPki żebyś sprawdził jak to jest u Ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArrChi 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 (edytowany) Nie polecam, a wręcz odradzam tą "firmę". Wykupiony serwer VPS - OpenVZ - Starter 50GB. Po uruchomieniu i opłaceniu usługi dostajemy dostęp do panelu HyperVM gdzie możemy zarządzać usługą. Kilka dni po uruchomieniu usługi panel przestał działać, a lakoniczna odpowiedź serwisu: Witam, Dzisiaj w nocy będziemy tą matkę migrować aby zniwelować w całości problem, bo dla nas to także jest męczące i doskonale Pana rozumiemy.Pozdrawiam, Michał Koroltel. 789-212-868 (dostępny całą dobę)email: michal.korol@biznes-host.pl Co do samej usługi - jest na najniższym poziomie jaki udało mi się osiągnąć w przypadku wielu firm hostingowych. Poniżej log z wydajności maszyny - odczyt i zapis na dysku, podkreślę SSD: Operations performed: 1620 Read, 1080 Write, 3367 Other = 6067 TotalRead 25.312Mb Written 16.875Mb Total transferred 42.188Mb (143.97Kb/sec) W ciągu 5 min udało się w trybie ciągłym zapisać i odczytać w sumie 42 MB, czyli ok 140 Kb/s na dysku SSD! Odpowiedź firmy na zgłoszenie: Witam, Transfer na dniach wzrośnie do ~100Mb, choć wszystkie testy, archiwa m.in zip, gzip posiadają dodatkowe ograniczenia.Pozdrawiam, Michał Koroltel. 789-212-868 (dostępny całą dobę)email: michal.korol@biznes-host.pl Na reakcję na szczęście nie trzeba długo czekać, wyłączono serwer oraz "matkę" HV na cały dzień, kolejna wiadomość od serwisu na kolejne zgłoszenie: Witam, naprawdę prosimy poczekać cierpliwie.Pozdrawiam, Michał Koroltel. 789-212-868 (dostępny całą dobę)email: michal.korol@biznes-host.pl Na moją prośbę o zwrot środków odpowiedziano: Nie ma takiej możliwości. Zgodnie z regulaminem jaki Pan zaakceptował nie ma możliwości zwrotu. Oczywiście może Pan skierować to na drogę prawną.Pozdrawiam,Tomasz Grzyb Nie będę wypowiadał się o poziomie kompetencji osób prowadzących tą firmę jak i konsultantach (jednym?). Niech każdy wyrobi sobie własną opinię wobec powyższych faktów. Po 2 tygodniach od startu usługi, nadal transfery na dyskch SSD! nie przekraczają 200 kb/s gdzie u konkurencji na zwykłych dyskach sata transfery sięgają kilkudziesięciu MB/s a SSD przekraczają 200-300 MB/s .. Poza tym nie udało się poprawnie skonfigurować serwera pocztowego, po kilkudziesięciu minutach "mielenia" poddałem się. Połączenia były zrywane, sam update repozytoriów trwał w nieskończoność przy czym transfer z/do internetu również nie przekraczał prędkości SDI sprzed laty, a wydajność serwera nie pozwalała na zrobienie czegokolwiek. My na pewno już nigdy nie skorzystamy z usług tego podmiotu i przestrzegam wszystkich. Nawet zniesławione i restartujące bez ostrzeżenie OVH wypada tutaj zdecydowanie lepiej. Edytowano Czerwiec 22, 2015 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlodziu 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Chyba pierwszy hosting, gdzie spotkałem się z zablokowanymi podstawowymi funkcjami, które są dostępne na innych typu mail. Trzeba specjalnie pisać do pomocy technicznej, by takową funkcję włączyli, troche dziwne, lubią mieć chyba więcej pracy w pomocy technicznej, a do tego marnują czas klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Chyba pierwszy hosting, gdzie spotkałem się z zablokowanymi podstawowymi funkcjami, które są dostępne na innych typu mail. Funkcja między innymi mail jest nieaktywna dla nowych nieopłaconych kont. Po opłaceniu funkcje powinny się odblokować automatycznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Wiele firm stosuje różne zabezpieczenia i ograniczenia na kontach mające okres testowy - dzięki temu nie są brane okresy testowe na SPAM, DDOS czy inny śmietnik. Nie ukrywajmy że im tańsza oferta firmy tym zabezpieczenia i ograniczenia są ostrzejsze - wynika to z większego popytu na tego typu usługi. Niestety czarne owce zdarzają się wszędzie. Tutaj plus dla BH za prowadzoną politykę "odchwaszczania" usług Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlodziu 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Funkcja między innymi mail jest nieaktywna dla nowych nieopłaconych kont. Po opłaceniu funkcje powinny się odblokować automatycznie. Dziwna sprawa, bo wczoraj do mnie klient pisał, że źle mu coś formularz kontaktowy napisałem, bo nie działa wysyłanie maili, a klientem jest od dłuższego czasu, ma tam forum postawione na IPB i na bank nie wyglądało to na nowo zakupioną usługę i w dodatku nieopłaconą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 (edytowany) podaj proszę jego login na priv, przeanalizuję to Edytowano Czerwiec 22, 2015 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlodziu 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Jak będę miał z nim kontakt to się zapytam o to, ale nie sądze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tom 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Dziś, od kótrej godziny przestała pracować część VPS? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Dziś, od kótrej godziny przestała pracować część VPS? Od 10:30 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArrChi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 Od 10:30 Od 2-3 dni nie działa wcale mimo, że okres opłacony do 10.07. ODRADZAM RAZ JESZCZE I PRZESTRZEGAM! Poziom i jakość usług jest poniżej nawet OVH za 7 zł ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 To dlaczego nie napiszesz im o tym, że serwer leży? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 A co napisze, że dostał blocka bo robił dd w pętli for fun? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 (edytowany) ostatni tydzień to jakaś masakra. VPS'y padały jak muchy nawet te które miałem od dłuższego czaus i chodziły zazwyczaj stabilnie Niestety z moich "badań" wynika ,że automatyzacja zakładania VPSów wyszła bardzo na niekorzyść użytkowników ( nie wiadomo ile VPSow jest zakładanej na jednej maszynie (jest w ogóle jakis limit czy chulaj dusza ? ) ... ja zamówiłem 3 najmocniejsze vpsy i zostały one wszystkie założone na tym samym serwerze matce z CPU i5 (jak można na takim procesorze przydzielić 6 logicznych wątków procesora jesli on ich tylu nie posiada - pomijam fakt ,że to niezgodnośc z ofertą i mógłbym się kłócić o zwrot pieniędzy ale pal licho te kilkaset zł..... Transfer na dysku na poziomie 15 - 20 mb/s (niby SSD ! ).... o przepustowości 200mbps można pomarzyć realne 30 - 50 ) Kiedyś czytałem post na FB jak mintshost chwalił się kilkuset liczbową liczba założonych VPS'ów w ciągu jednego dnia. Jesli one wszystkie poszły na jedna maszene to jedynie współczuje ich właścicielom wniosek: mintshost tylko do zabawy ! Odradzam stawianie tam "biznesu" czy poważniejszych projektów (uptime na 99,9% to tylko marzenie , prawda jest taka ,że jak "dobrze" trafisz to nawet kilka razy w tygodniu padnie twój VPS). Edytowano Lipiec 3, 2015 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
whatdefak 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 LEŻY ! i nie zamierza wstać ani ping, ani panel sie nie chce załadować do konca Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArrChi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2015 A co napisze, że dostał blocka bo robił dd w pętli for fun? Nie nie koleżko, for fun to jest ta firma Gratuluję zatem polityki - klient, który rezygnuje z usługi (dodam nierzetelnej) i chce wyzerować dane z serwera jest blokowany przed końcem okresu rozliczeniowego. Taka jest właśnie "firma" #mintshost#. NIE POLECAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2015 Nie nie koleżko, for fun to jest ta firma Gratuluję zatem polityki - klient, który rezygnuje z usługi (dodam nierzetelnej) i chce wyzerować dane z serwera jest blokowany przed końcem okresu rozliczeniowego. Nie, to było ewidentne naruszenie regulaminu poprzez negatywny wpływ na usługę współdzieloną. Nie rozumiem zerowania danych poleceniem dd na wirtualizacji openvz robiąc setki różnych nowych plików w różnych katalogach - to nie ma nic wspólnego ze zmazywaniem danych zerowanie dd wykonuje się albo na konkretnym pliku albo na całym urządzeniu a nie tworząc nowe pliki w katalogach Niestety takie działania użytkowników odbijają się później na innych.... dlatego podejmowane są odpowiednie działania. Jak sobie kupisz dedyka to możesz sobie zerować pliki przez cały miesiac bo nie wpłyniesz na innych użytkowników, na VPS w żadnej firmie to nie przejdzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2015 Nie rozumiem zerowania danych poleceniem dd na wirtualizacji openvz robiąc setki różnych nowych plików w różnych katalogach - to nie ma nic wspólnego ze zmazywaniem danych zerowanie dd wykonuje się albo na konkretnym pliku albo na całym urządzeniu a nie tworząc nowe pliki w katalogach Bo Pan się nie zna i Pan nie słyszał dowcipu o pani Halince która resetowała komputer za pomoca wyłączenie i ponownego włączenia monitora Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach