drajvver 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2015 (edytowany) Dość często są timeouty niestety. Strona, która stoi tam już ponad rok, cały czas zalicza pady, takie 5-10 minutowe, przez co są spore problemy, wcześniej jeszcze "znikały" dane z bazy SQL, ale to zostało dość szybko rozwiązane, więc za support plus, ale za jakość usług niestety minus i to dość spory, strona działa w kratkę, minuta up, minuta down, jak się serwerowi zawidzi. I to nie tylko serwer WWW, bo w tym samym czasie pada też SQL, więc pewnie cały serwer ma jakieś przeciążenia, czy nie wiadomo co. Wiadomo, że nie można się spodziewać "kokosów" za 48zł/rocznie i tego nie wymagam, ale chociaż jakiejś podstawowej stabilności by się chciało, jak już się za taką usługę płaci. Edytowano Styczeń 13, 2015 przez drajvver (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2015 No coś dziwne mam tam 6 usług z czego 3 vps mają uptime na poziomie 98% także jest wzorowo podobnie jak serwery www które również działają bardzo dobrze , pady się zdarzają ale to może 1-2 razy w miesiącu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2015 Z serwerami WWW też zauważyliśmy problemy (głównie MySQL), ale w tej cenie ja bym się cudów nie spodziewał. Raczej oferta budżetowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rey384 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2015 (edytowany) A ja mam pytanie dotyczace aktywacji zamowienia. To normalne w Minthost, ze po oplaceniu zamowienia tak dlugo je realizuja? Bo od 2 dni czekam na zrealizowanie VPS KVM za 35zl :/ Edytowano Styczeń 14, 2015 przez rey384 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2015 (edytowany) Na dedyka to się nawet tydzień czekało Edytowano Styczeń 14, 2015 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rey384 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2015 Czyli mówisz ze place za 30 dni, a bede np 10 dni w plecy? To fajnie, powinni liczyć okres rozliczenia od dnia aktywacji a nie oplaty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2015 Na dedyka czekałem prawie miesiąc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2015 Na dedyka to się nawet tydzień czekało Po pierwsze usługa budżetowa, tanie dedyki trzeba kiedyś je składać a ludzie od tego też kosztują. Jeżeli jest duże zapotrzebowanie to i magazyn wypróżnili z głupich procków choćby nawet. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2015 Tyle, że oni dają rekompensatę w postaci tych dni, w których czekałeś na dedyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Robert Rodziewicz 5 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Zmiana VPS na serwer dedykowany. Zamówienie: 14/01/2015 z niestandardowa konfiguracją (Zmiana CPU i SSD + RAM) Realizacja: 19/01/2015 Ocena: 5/5 W Mintshost kilka miesięcy temu zamówiłem VPS. W kilka miesięcy ruch na stronie wzrósł kilkukrotnie i niestety VPS lekko nie domagał. Wysłałem kilka zgłoszeń z "uprzejmościami" ale po analizie przyszedł czas na przejście na serwer dedykowany. Podoba mi się podejście do klienta. W czasie rozmowy nie było problemów z konfiguracją i zamówieniem serwera dedykowanego pod moje potrzeby (na ten moment). Konfiguracja i przeniesienie usług bez problemu. Dostałem powiadomienie na email, że gotowe. Chciałem podziękować za pomoc @mikorol za pomoc. Fajnie, że można tez wszystko załatwić przez Skype. Teraz będę testował wydajność i stabilność dedyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2015 (edytowany) Teraz będę testował wydajność i stabilność dedyka. Rozumiem że w minthost maja inne maszyny tzn. sami robią procesory, HDD oraz inne komponenty Wydajność Twojego dedyka jest bardzo podobna do setek innych z tymi samymi komponentami... Stabilność raczej nie leży w kwesti minthost... Będzie zle działać zapewne wymienią o ile to sprzęt a nie Twoja nie udolność w zarządzaniu systemem. Co najwyżej możesz testować łącze i support który moim zdaniem jest bardzo dobry Edytowano Styczeń 22, 2015 przez czipczop (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Robert Rodziewicz 5 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2015 @czipiczop Teraz będę testował wydajność i stabilność dedyka w porównaniu do poprzedniego VPS z tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2015 (edytowany) To nie masz się co obawiać, nawet najsłabszy dedyk pokona vps Dodatkowy atut to ciutke lepsze łącze w dedykowanym serwerze względem VPS w tej firmie Edytowano Styczeń 22, 2015 przez czipczop (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Voxipl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2015 Witam. Ile trwa aktywowanie usługi VPS z windows ??? ponieważ czekam juz dobe i jakoś się do czekać nie mogę a dni lecą .. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.Good-games.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2015 Zapytaj na BOK o przewidywany czas instalacji, a o to, że usługę zainstalują Ci np. 3 dni po dacie zakupu to się nie martw, bo czas będzie liczony od dnia instalacji, a nie zakupu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2015 Mi się zdarzyło 3 dni czekać na VPS z Windows mimo ciągłego atakowania BOK'u. Aczkolwiek z usługi jestem umiarkowanie zadowolony Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Voxipl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2015 Juz wszystko jest git vps jest na miejscu tam gdzie powinien być ... Dostałem go po dobie i 2 godzinach .. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 Padł mi serwer dedykowany, dzwonię na podany numer na stronie: "Pracujemy przez 24/7 przez 365 dni w roku - tel: 789-212-868" Połączenie zostaje odrzucane ? NIE POLECAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 (edytowany) Padł mi serwer dedykowany, dzwonię na podany numer na stronie: "Pracujemy przez 24/7 przez 365 dni w roku - tel: 789-212-868" Połączenie zostaje odrzucane ? NIE POLECAM Poczekaj , nie polecasz bo padł serwer czy że masz problem z połączeniem? A tak może warto po prostu to zgłosić bezpośrednio na wsparcie ? Edytowano Luty 12, 2015 przez Gość (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 (edytowany) Poczekaj , nie polecasz bo padł serwer czy że masz problem z połączeniem? A tak może warto po prostu to zgłosić bezpośrednio na wsparcie ? Nie polecam bo suppor miał być 24 godziny. Serwer padł lub nie da się do niego dostać z zewnątrz. Zgłosiłem oczywiście w supporcie ale odpowiedzi dostanę pewnie jutro. I tak wgl jak ktoś dzwoni 50 razy o 7 rano to raczej nie po to że chce dostać rabat. Zgłoszenie dodałem o 07:35 Edytowano Luty 12, 2015 przez Viperoo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 Nie polecam bo suppor miał być 24 godziny. Serwer padł lub nie da się do niego dostać z zewnątrz. Zgłosiłem oczywiście w supporcie ale odpowiedzi dostanę pewnie jutro. I tak wgl jak ktoś dzwoni 50 razy o 7 rano to raczej nie po to że chce dostać rabat. Zgłoszenie dodałem o 07:35 Panel wsparcia to też forma wsparcia technicznego przez 24 godziny. Masz umowę razem z serwerem że ktoś odbierze zawsze telefon przez 24 godziny? Bzdura, nawet nie wiesz bo może gdy piszesz to na forum ktoś stara się podnieść twój serwer. Postaw się w ich sytuacji na chwile? Zasada nr 1 , nie panikować! zasada nr 2 wysłać zgłoszenie i po prostu czekać. Chyba że masz serwer za 1500 miesięcznie razem z supportem no to faktycznie bym się wściekł ale tylko na siebie 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 Panel wsparcia to też forma wsparcia technicznego przez 24 godziny. Masz umowę razem z serwerem że ktoś odbierze zawsze telefon przez 24 godziny? Bzdura, nawet nie wiesz bo może gdy piszesz to na forum ktoś stara się podnieść twój serwer. Postaw się w ich sytuacji na chwile? Zasada nr 1 , nie panikować! zasada nr 2 wysłać zgłoszenie i po prostu czekać. Chyba że masz serwer za 1500 miesięcznie razem z supportem no to faktycznie bym się wściekł ale tylko na siebie Nie panikuję ale tam nie ma żadnego ipmi żebym mógł sobie sprawdzić co się stało, backup był ustawiony na 3 rano i już się nie wykonał więc serwer nie jest dostępny od ~3 rano. Rozumiem że to jest serwerownia za grosze ale nie przesadzajmy, jakiś poziom supportu chyba musi być. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 Rozumiem że to jest serwerownia za grosze ale nie przesadzajmy, jakiś poziom supportu chyba musi być. Spokojnie, jak potrzebujesz szybszych czasów reakcji to wybierz usługę dostosowaną do wymagań zamiast najtańszego serwera dedykowanego w PL. Nie musisz pisać na forum o pomoc jak w kimsufi więc poczekaj na rozwiązanie problemu na zgłoszeniu w panelu klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 Nie polecam bo suppor miał być 24 godziny. Serwer padł lub nie da się do niego dostać z zewnątrz. Zgłosiłem oczywiście w supporcie ale odpowiedzi dostanę pewnie jutro. I tak wgl jak ktoś dzwoni 50 razy o 7 rano to raczej nie po to że chce dostać rabat. Zgłoszenie dodałem o 07:35 jak ktoś dzwoni 50 razy, to się wyłącza telefon Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2015 Chyba że masz serwer za 1500 miesięcznie razem z supportem no to faktycznie bym się wściekł ale tylko na siebie Już kiedyś pisałem to raz i napiszę drugi raz. Nikt żadnej firmie nie narzuca za ile mają udostępniać usługi. A skoro firma oferuje tak niskie ceny i w tym support 24/7 to należy się z tego wywiązywać. Ja wiem że niektórzy z chęcią zmonopolizowali by rynek a następnie narzucili drakońskie ceny ale tak się nie stanie usługi z roku na rok będą tanieć, jednocześnie będą rozszerzane możliwości i dodatki do tej usługi. Spokojnie, jak potrzebujesz szybszych czasów reakcji to wybierz usługę dostosowaną do wymagań zamiast najtańszego serwera dedykowanego w PL. Nie musisz pisać na forum o pomoc jak w kimsufi więc poczekaj na rozwiązanie problemu na zgłoszeniu w panelu klienta. To co powinien spakować manele i podziękować Wam za współpracę bo z tego postu wnioskuję że nie świadczycie takich usług. Fajna antyreklama... Problem z dedykami w Mintshost jest taki że nie posiadają żadnego panelu do zarządzania i czasami zdarzy się że serwer padnie, wtedy nie ma go nawet jak podnieść tylko trzeba dzwonić albo pisać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach