Skocz do zawartości

Polecane posty

Dość często są timeouty niestety. Strona, która stoi tam już ponad rok, cały czas zalicza pady, takie 5-10 minutowe, przez co są spore problemy, wcześniej jeszcze "znikały" dane z bazy SQL, ale to zostało dość szybko rozwiązane, więc za support plus, ale za jakość usług niestety minus i to dość spory, strona działa w kratkę, minuta up, minuta down, jak się serwerowi zawidzi.

I to nie tylko serwer WWW, bo w tym samym czasie pada też SQL, więc pewnie cały serwer ma jakieś przeciążenia, czy nie wiadomo co. Wiadomo, że nie można się spodziewać "kokosów" za 48zł/rocznie i tego nie wymagam, ale chociaż jakiejś podstawowej stabilności by się chciało, jak już się za taką usługę płaci.

Edytowano przez drajvver (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No coś dziwne mam tam 6 usług z czego 3 vps mają uptime na poziomie 98% także jest wzorowo podobnie jak serwery www które również działają bardzo dobrze , pady się zdarzają ale to może 1-2 razy w miesiącu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Z serwerami WWW też zauważyliśmy problemy (głównie MySQL), ale w tej cenie ja bym się cudów nie spodziewał. Raczej oferta budżetowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie dotyczace aktywacji zamowienia. To normalne w Minthost, ze po oplaceniu zamowienia tak dlugo je realizuja? Bo od 2 dni czekam na zrealizowanie VPS KVM za 35zl :/

Edytowano przez rey384 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli mówisz ze place za 30 dni, a bede np 10 dni w plecy? To fajnie, powinni liczyć okres rozliczenia od dnia aktywacji a nie oplaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Na dedyka to się nawet tydzień czekało :)

 

Po pierwsze usługa budżetowa, tanie dedyki trzeba kiedyś je składać a ludzie od tego też kosztują. Jeżeli jest duże zapotrzebowanie to i magazyn wypróżnili z głupich procków choćby nawet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Tyle, że oni dają rekompensatę w postaci tych dni, w których czekałeś na dedyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana VPS na serwer dedykowany.

 

Zamówienie: 14/01/2015 z niestandardowa konfiguracją (Zmiana CPU i SSD + RAM)

Realizacja: 19/01/2015

Ocena: 5/5

 

W Mintshost kilka miesięcy temu zamówiłem VPS. W kilka miesięcy ruch na stronie wzrósł kilkukrotnie i niestety VPS lekko nie domagał. Wysłałem kilka zgłoszeń z "uprzejmościami" ale po analizie przyszedł czas na przejście na serwer dedykowany.

 

Podoba mi się podejście do klienta. W czasie rozmowy nie było problemów z konfiguracją i zamówieniem serwera dedykowanego pod moje potrzeby (na ten moment). Konfiguracja i przeniesienie usług bez problemu. Dostałem powiadomienie na email, że gotowe.

 

Chciałem podziękować za pomoc @mikorol za pomoc. Fajnie, że można tez wszystko załatwić przez Skype.

 

 

Teraz będę testował wydajność i stabilność dedyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Teraz będę testował wydajność i stabilność dedyka.

 

Rozumiem że w minthost maja inne maszyny tzn. sami robią procesory, HDD oraz inne komponenty :D Wydajność Twojego dedyka jest bardzo podobna do setek innych z tymi samymi komponentami... Stabilność raczej nie leży w kwesti minthost... Będzie zle działać zapewne wymienią o ile to sprzęt a nie Twoja nie udolność w zarządzaniu systemem.

 

Co najwyżej możesz testować łącze i support który moim zdaniem jest bardzo dobry :)

Edytowano przez czipczop (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ile trwa aktywowanie usługi VPS z windows ??? ponieważ czekam juz dobe i jakoś się do czekać nie mogę a dni lecą ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj na BOK o przewidywany czas instalacji, a o to, że usługę zainstalują Ci np. 3 dni po dacie zakupu to się nie martw, bo czas będzie liczony od dnia instalacji, a nie zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się zdarzyło 3 dni czekać na VPS z Windows mimo ciągłego atakowania BOK'u. Aczkolwiek z usługi jestem umiarkowanie zadowolony ;) Bardzo dobry stosunek ceny do jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko jest git :) vps jest na miejscu tam gdzie powinien być ... Dostałem go po dobie i 2 godzinach .. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Padł mi serwer dedykowany, dzwonię na podany numer na stronie:

"Pracujemy przez 24/7 przez 365 dni w roku - tel: 789-212-868"

Połączenie zostaje odrzucane ?

 

NIE POLECAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Padł mi serwer dedykowany, dzwonię na podany numer na stronie:

"Pracujemy przez 24/7 przez 365 dni w roku - tel: 789-212-868"

Połączenie zostaje odrzucane ?

 

NIE POLECAM

 

Poczekaj , nie polecasz bo padł serwer czy że masz problem z połączeniem? A tak może warto po prostu to zgłosić bezpośrednio na wsparcie ?

 

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Poczekaj , nie polecasz bo padł serwer czy że masz problem z połączeniem? A tak może warto po prostu to zgłosić bezpośrednio na wsparcie ?

 

 

Nie polecam bo suppor miał być 24 godziny. Serwer padł lub nie da się do niego dostać z zewnątrz. Zgłosiłem oczywiście w supporcie ale odpowiedzi dostanę pewnie jutro.

 

I tak wgl jak ktoś dzwoni 50 razy o 7 rano to raczej nie po to że chce dostać rabat.

Zgłoszenie dodałem o 07:35

Edytowano przez Viperoo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie polecam bo suppor miał być 24 godziny. Serwer padł lub nie da się do niego dostać z zewnątrz. Zgłosiłem oczywiście w supporcie ale odpowiedzi dostanę pewnie jutro.

 

I tak wgl jak ktoś dzwoni 50 razy o 7 rano to raczej nie po to że chce dostać rabat.

Zgłoszenie dodałem o 07:35

 

Panel wsparcia to też forma wsparcia technicznego przez 24 godziny. Masz umowę razem z serwerem że ktoś odbierze zawsze telefon przez 24 godziny? Bzdura, nawet nie wiesz bo może gdy piszesz to na forum ktoś stara się podnieść twój serwer. Postaw się w ich sytuacji na chwile? Zasada nr 1 , nie panikować! zasada nr 2 wysłać zgłoszenie i po prostu czekać. Chyba że masz serwer za 1500 miesięcznie razem z supportem no to faktycznie bym się wściekł ale tylko na siebie :)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Panel wsparcia to też forma wsparcia technicznego przez 24 godziny. Masz umowę razem z serwerem że ktoś odbierze zawsze telefon przez 24 godziny? Bzdura, nawet nie wiesz bo może gdy piszesz to na forum ktoś stara się podnieść twój serwer. Postaw się w ich sytuacji na chwile? Zasada nr 1 , nie panikować! zasada nr 2 wysłać zgłoszenie i po prostu czekać. Chyba że masz serwer za 1500 miesięcznie razem z supportem no to faktycznie bym się wściekł ale tylko na siebie :)

Nie panikuję ale tam nie ma żadnego ipmi żebym mógł sobie sprawdzić co się stało, backup był ustawiony na 3 rano i już się nie wykonał więc serwer nie jest dostępny od ~3 rano. Rozumiem że to jest serwerownia za grosze ale nie przesadzajmy, jakiś poziom supportu chyba musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że to jest serwerownia za grosze ale nie przesadzajmy, jakiś poziom supportu chyba musi być.

 

Spokojnie, jak potrzebujesz szybszych czasów reakcji to wybierz usługę dostosowaną do wymagań zamiast najtańszego serwera dedykowanego w PL.

 

Nie musisz pisać na forum o pomoc jak w kimsufi więc poczekaj na rozwiązanie problemu na zgłoszeniu w panelu klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie polecam bo suppor miał być 24 godziny. Serwer padł lub nie da się do niego dostać z zewnątrz. Zgłosiłem oczywiście w supporcie ale odpowiedzi dostanę pewnie jutro.

 

I tak wgl jak ktoś dzwoni 50 razy o 7 rano to raczej nie po to że chce dostać rabat.

Zgłoszenie dodałem o 07:35

 

jak ktoś dzwoni 50 razy, to się wyłącza telefon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba że masz serwer za 1500 miesięcznie razem z supportem no to faktycznie bym się wściekł ale tylko na siebie :)

 

Już kiedyś pisałem to raz i napiszę drugi raz. Nikt żadnej firmie nie narzuca za ile mają udostępniać usługi. A skoro firma oferuje tak niskie ceny i w tym support 24/7 to należy się z tego wywiązywać. Ja wiem że niektórzy z chęcią zmonopolizowali by rynek a następnie narzucili drakońskie ceny ale tak się nie stanie usługi z roku na rok będą tanieć, jednocześnie będą rozszerzane możliwości i dodatki do tej usługi.

 

 

Spokojnie, jak potrzebujesz szybszych czasów reakcji to wybierz usługę dostosowaną do wymagań zamiast najtańszego serwera dedykowanego w PL.

 

Nie musisz pisać na forum o pomoc jak w kimsufi więc poczekaj na rozwiązanie problemu na zgłoszeniu w panelu klienta.

 

To co powinien spakować manele i podziękować Wam za współpracę bo z tego postu wnioskuję że nie świadczycie takich usług. Fajna antyreklama...

 

Problem z dedykami w Mintshost jest taki że nie posiadają żadnego panelu do zarządzania i czasami zdarzy się że serwer padnie, wtedy nie ma go nawet jak podnieść tylko trzeba dzwonić albo pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×