kori 29 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2014 (edytowany) klienci, wybierając opcję: "Użyj subdomeny Mintshost.pl" czego się spodziewacie?subdomeny w domenie mintshost.pl czy innej, np. mintshost.com Edytowano Listopad 8, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2014 Innej, costam.minthostusers.pl albo podobnej. Czemu pytasz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2014 (edytowany) Wydaje mi sie, ze mintshost.com Zapytaj konsultanta online Edytowano Listopad 8, 2014 przez Dzejkob (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2014 (edytowany) Innej, costam.minthostusers.pl albo podobnej. Czemu pytasz. no ja po wybraniu spodziewałbym się: costam.minthostusers.pl a po wybraniu jest .com dla mnie to bug, oni uważają inaczej xD Edytowano Listopad 8, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
starsin 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2014 mam w mintshost VPS od 15 miesięcy. do początku roku 2014 często zdarzały się niewielkie przestoje i VPS często bardzo mulił. jednak od ponad pół roku jest na prawdę bardzo dobrze VPS śmiga bardzo stabilnie i szybko. za taką cenę na prawdę rewelacja. zapłaciłem za kolejny rok z góry - po odpisaniu faktury wychodzi 6zł ma miesiąc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2014 https://www.facebook.com/mintshost Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 https://www.facebook.com/mintshost Link do profilu, który podałeś co ma związanego z tematem? Pracujesz w tej firmie czy co, że ich tak reklamujesz. Firma posiada swój profil i jeśli będzie coś chciała dodać to, to zrobi. Chyba należy Ci się wynagrodzenie od administracji. PS. Tak wiem mój też lecz nie mogłem się powstrzymać. 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 dla ludzi którzy piątala sobie zgarną Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tom 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2014 (edytowany) System13:45:49Prosimy o chwilę cierpliwości, za chwilę zostaniesz połączony z jednym z naszych konsultantów.Konsultant Marta* jest obecnie dostępny.Tom13:45:59WitamMarta*13:45:59Witam, mam na imię Marta. W czym mogę pomóc?Tom13:46:12185*1 co się dzieje?Marta*13:47:33maila poprosze do panelu kleintai o informację o co Pan pyta?Tom13:48:19Mój serwer nie odpowiada, podałem IPZałatwiam to tutaj ponieważ sprawa jest pilnaMarta* 13:48:54ale poprosze maila Pana do Panelu klientapo IP nic nie odnajduje jaka to usługaTom13:49:20OkMarta* 13:49:22wszyscy dziś mają pilne sprawy, nie ma innychTom13:49:44Słucham?Marta* 13:49:51poda Pan mi tego maila?3 razy napisałampoproszę maila do panelu klientaPana mailaTom13:50:54Login do HyperVM: *Zaś mail to *Marta* 13:52:40proszę poczekaćPana serwer jest po przenosinach na lepsza matke, zaraz będzie działac wszystkoTom13:55:351. Dlaczego nie zostałem o tym poinformowany?2. Dlaczego Państwo wykonujecie to w dzień?Marta* 13:56:07miałą to być niespodziankąo wiele lepsze parametrynie wykonujemy w dzień, tylko od nocy to się dziejeTom13:58:10Normalnie jaja. Ja nie chcę lepszych parametrów, ja chcę sprawną usługę. Ciągłe są przerwy w dostawie usług od Was. Firmowa poczta nie doszła do mnie w dniu dzisiejszym od Kontrahentów. Kto za to odpowie? Marta* 14:05:22 Miało nie być odczuwalne, ale niestety nie udało się. Przepraszamy za utrudnienia, zaraz pana serwer będzie działał poprawnie. Tom 14:06:26 Mam prośbę WIELKĄ. Nic nie ruszajcie, nie zmieniajcie. Chcę mieć dostęp do maszyny 24H. To jest moje narzędzie pracy.... Edytowano Grudzień 9, 2014 przez Bartosz Gadzimski * edycja danych osobowych (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikorol 16 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2014 Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce, szczególnie, że zawsze staramy się działać tak by klienci mieli poczucie, że dbamy o ich usługi nie tylko w momencie gdy je zamawiają ale przez cały okres ich trwania. Z uwagi na to, że zmodernizowaliśmy ostatnio praktycznie całą infrastrukturę i już tylko niewielka część usług pracowała w starej technologii (bez SSD i na centos 5 co ograniczało dla wielu możliwości upgrade swoich vpsów) - w nocy była prowadzona migracja na nowe maszyny. Niestety nie udało się nam wyeliminować wszystkich problemów i dla kilku usług mogły wystąpić problemy - niemniej zostały one rozwiązane niezwłocznie po otrzymaniu zgłosznia w panelu klienta. Odnosząc się do rozmowy nie jesteśmy zadowoleni z jej przebiegu, wyciągniemy z tego wnioski. Prosiłbym jednak jeżeli ktoś ma jakiś problem techniczny o zgłaszanie w tickecie wraz z opisem. Livechat to nie jest system pomocy, pracownicy livechatu nie mają dostępu do maszyn, nie wykonują zleceń naprawy i z oczywistych względów nie mogą podawać żadnych danych. Wiele zleceń może być wykonanych jedynie po pomyślnej autoryzacji w panelu klienta. Livechat raczej służy do prostych pytań odnośnie konfiguracji, pytań odnośnie usług. Zgłoszenia awarii, zgłoszenia zleceń prosimy wykonywać w panelu klienta przez system ticketowy. Wszystkim, którzy zostali objęci migracją życzymy przyjemnego korzystania z ich serwerów VPS - wydajność serwerów w tym podsystemu IO wzrosła w sposób zauważalny. W przypadku pytań prosimy o kontakt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2014 Zaś mail to * Zaś też miałem problemy po przeniesieniu kontenera na nową maszynę i to większe niż Ty. Zaś napisałem do nich przez panel bo parametry się trochę różniły i dostałem więcej niż wcześniej. Zaś poprosiłem o zmianę licencji DA na Debiana 7 na starej maszynie miałem 6 i bez problemu zmienili. Zaś był problem z połączeniem panelu z maszyną przez co nie mogłem zaorać VPS żeby pozmieniać wszystko. Zaś przeprosili że to tak długo trwało chociaż nie musieli bo i tak już spałem. Ważne że naprawili Zaś jestem zadowolony z ich usług bo to co dostaje za pieniądze jakie płace to na prawdę długo szukać. Zaś popsułem im niespodziankę Mikołajkową bo pewnie taki był zamiar za co przepraszam. Zaś...liniłem klawiaturę i idę robić Mikołajom zdjęcia bijącym rekord Guinessa. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nowy231 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Witajcie, jaki jest uptime serwerów dedykowanych? Czy warto w ogóle brać u nich serwer dedykowany pod poważniejsze projekty jak np serwer gry mmo liczacej około 2 tysięcy graczy online? Czy firma posiada dobrego firewall'a i czy maszyny wytrzymują ataki od 100mb/s do 1GB/s ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 115 dni to chyba zadowalający wynik Bez specjalnych przerw w działaniu. Co do ataków to ci nie powiem, ale taka ochrona będzie kosztowała pewnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nowy231 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Napisane jest ' Ochrona Anty DDoS w gratisie ' jednakże z tego co pisał mi support wychodzi na to że fire wall, który obsługuje maksymalny ruch aż do 12 gb/s jest w tym pakiecie ale chciałbym sie upewnić od kogoś kto już serwer tam posiada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Musiałbyś się zapytać kogoś kto ma u nich dedyka pod gry i ma jakieś ataki na maszynę. Mam u nich jedną maszynę dedykowaną z innym przeznaczeniem, ogólnie jeśli chodzi o stabilność nie ma problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Revolver 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Od 3 dni gdy próbuje wysłać wiadomość z formularzu kontaktowego to po naciśnięciu przycisku "Wyślij wiadomość" pokazuje sie pusta strona bez informacji czy wiadomość wysłana czy nie. Ktoś ma ten sam problem ? Próbowałem pod chrome, firefox, opera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheKrzysztofa 9 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Zgadza się jest problem. Podobnie jest przy podawaniu kodu SMS jednak za 2-3 razem łapie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viva 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2014 Musiałbyś się zapytać kogoś kto ma u nich dedyka pod gry i ma jakieś ataki na maszynę. Mam u nich jedną maszynę dedykowaną z innym przeznaczeniem, ogólnie jeśli chodzi o stabilność nie ma problemów. Mam 2 dedyki pod serwery gry, nie ma żadnych problemów ani z atakami ani ze stabilnością. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2014 (edytowany) Znajoma posiada serwer dedykowany którym zarządzam oraz vps 0 problemu vps ma czasami straty pakietów dedyk działa idealnie. Czego się spodziwać po usłudze współdzielonej? Jak dla mnie jest ok...Taki stan, że raz na tydzien padnie na kilka minut i sa straty pakietów na vps gdzie jest ts3... Myslę, usługa bardzo dobra za ta cenę. Edytowano Grudzień 28, 2014 przez czipczop (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient1033 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2014 Testowałem VPSa z Minthost i niestety 18zł wyrzucone w błoto... Po pierwsze VPS ma faktycznie 512MB pamięci RAM podbitej do 1024MB przez SWAP. Na stronie jest informacja o SWAP, ale nie jest jednoznacznie określone, że wlicza się ją do pamieci RAM. Support stwierdził, że to "pomyłka" i podniósł RAM do 1GB. Nawet jeśli ktoś ręcznie odpala te maszyny (lol) to zastanawiająca jest ta "pomyłka", bo 1GB to najniższa oferta... Kolejna sprawa to dysk. Teoretycznie to SSD, ale wydajność ma gorszą niż SATA bo w okolicach 40MB/s. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z wartością niższą niż 100MB/s. Zagraniczne VPSy (vultr, digitalocean) wyciągają 200-400MB/s, bez komentarza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2014 zbyt dużo wymagasz za niską cenę (przy roku czasu koszt to tylko 9zł miesięcznie)może w tych osiągniesz tak potrzebną ci prędkość: hitme 30zł, vmline 45zł, netdc 80zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient1033 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2014 zbyt dużo wymagasz za niską cenę (przy roku czasu koszt to tylko 9zł miesięcznie) może w tych osiągniesz tak potrzebną ci prędkość: hitme 30zł, vmline 45zł, netdc 80zł Przyznaję, ze usługa jest niskobudżetowa, więc nie spodziewałem się rewelacji, ale jak musi być skonfigurowana matka, żeby z SSD wyciągnąć tylko ~40MB/s? Na dodatek trzeba pilnować parametrów maszyny po uruchomieniu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2014 Przyznaję, ze usługa jest niskobudżetowa, więc nie spodziewałem się rewelacji, ale jak musi być skonfigurowana matka, żeby z SSD wyciągnąć tylko ~40MB/s? Piszesz o odczycie czy zapisie? Intelowskie dyski SSD dedykowane dla serwerowni, te o mniejszej pojemności mają niski zapis, co w przypadku zastosowania macierzy z małej ilości tychże, może dać odczuwalnie niskie parametry w MB/s. Co natomiast z IOPs? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2014 (edytowany) Intel to teraz zabytek, kto kupi dobry dysk intela o odpowiednich parametrach do budrzetówki? Przecież nie ma opcji zakupić dyski intela do maszyny i sprzedawać usługi po 10 zł. Może jak by kupowali toshiba, plextor to by poszło za 20/30 zł super wydajnośc za niewielką cenę w połączeniu z jakością Do matki nie kupuje się jednej sztuki... za intela to zapłacisz 50zł za takie cudo z super wydajnością na konto. Nie jesteś sam wzystko jest obciążone i współdzielone. Zrobią test "o zle, mało" a nie patrzą jak działa faktycznie. Taki badziewny dysk intela spełni swoje zadanie ja trzeba... Osobiście uważam Że maja odpowiednie usługi za swoją cenę. Jak zle zawsze można zakupić dedyka za 40-100zł będziesz miał taką wydajność jak daje maszyna i nie ma zmiłuj się. Edytowano Grudzień 31, 2014 przez czipczop (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2015 Tylko ja mam teraz przerwę w działaniu VPS'a z Winda? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach