GreenBlind 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2014 (edytowany) Problemem na VPS był padający VPS, tak jakby resetowali Vps'a ale apache już nie wstawał, musiałem killować proces, nic oprocz mysql i apacha praktycznie tam nie bylo, jedynie server głosowy z max 10 osobami...Padało? Padało. Myśle, że przy takim obciążeniu nie powinno.no i kwestia "Szczczęścia" jak na każdym hostingu.., najlepiej po testować samemu. Edytowano Sierpień 2, 2014 przez GreenBlind (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2014 Mints jest dla młodych, wielu z nich zaczyna swoją przygodę z serwerami w mintsie. Na supporcie pytają się jak się połączyć, jak wykonać instalację itp. Często są sytuacje że komuś coś nie działało, nie zlokalizował dlaczego, restartnał pare razy vps, zrobił reinstall itp. Problemy z zlokalizowaniem przyczyn, brak debugowania problemu kończy się czasami opinią "pada" Nie ma sensu wprowadzania ograniczeń wiekowych, zmiany targetu. Target Mintsa to właśnie tacy klienci, którzy mogą tam kupić tanio usługę, do tego liczyć na wsparcie gdzie w firmach celujących "wyżej" usłyszą "kup administrację lub zatrudnij administratora" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2014 Problemem na VPS był padający VPS, tak jakby resetowali Vps'a ale apache już nie wstawał, musiałem killować proces, nic oprocz mysql i apacha praktycznie tam nie bylo, jedynie server głosowy z max 10 osobami... Padało? Padało. Myśle, że przy takim obciążeniu nie powinno. no i kwestia "Szczczęścia" jak na każdym hostingu.., najlepiej po testować samemu. Jeśli Apache nie wstaje to jest to spowodowane złą konfiguracją maszyny. W logach jest wszystko pokazane co i jak, wystarczy je przejrzeć. A nie winę przerzucać na firmę hostingową. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2014 Jeśli Apache nie wstaje to jest to spowodowane złą konfiguracją maszyny. W logach jest wszystko pokazane co i jak, wystarczy je przejrzeć. A nie winę przerzucać na firmę hostingową. Pewnie firma ma zadanie w cron dodane żeby zabijało apache2 na konkretnej maszynie Podejrzewam że ma wyłączony program przy "autostarcie" systemu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2014 (edytowany) edited Edytowano Sierpień 3, 2014 przez kubah (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2014 Pewnie poczekać do poniedziałku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2014 napisz jeszcze raz w panelu klienta bo nie widze żadnego ticketa odnośnie zmiany IP lub podaj mi nr starego ticketa to zaraz sprawdzimy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GreenBlind 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2014 (edytowany) jak wspominałem pare postow wczesniej "zrobilem lustro" 1:1 i na innej maszynie wszystko działa, logi są czyste.Zanim zaczniecie obgadywać i robić błędne przypuszczenia jak mocherki ruszcie głową. Pare osób miało ten sam problem co ja, że VPS po prostu stawał. Resetowany był i na pewno nie przezemnie, po czym apache PID był ale nie działał. Przez co od nowa musiałem wszystko odpalać, jak i apache tak też mysql.. "Podejrzewam że ma wyłączony program przy "autostarcie" systemu :D" - tylko jeden komentarz +18"Podejrzewam", że jesteś tu właśnie tylko dlatego..., jak na poważną osobę sam siebie w tej chwili ośmieszasz.Zanim coś jeszcze skomentujecie przeczytajcie poprzednie posty.Myślałem, że są tu poważni ludzie ale powoli zmieniam zdanie.. Edytowano Sierpień 3, 2014 przez GreenBlind (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2014 Okazało się, że mój e-mail nie dotarł (przyznaję się do błędu z lenistwa użyłem opcji "odpowiedz" a nie stworzyłem nowy ticket). Support odpisał mi tym razem w niecałą minutę Przepraszam mintshost za zaistniałą sytuację Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2014 (edytowany) jak wspominałem pare postow wczesniej "zrobilem lustro" 1:1 i na innej maszynie wszystko działa, logi są czyste. Zanim zaczniecie obgadywać i robić błędne przypuszczenia jak mocherki ruszcie głową. Pare osób miało ten sam problem co ja, że VPS po prostu stawał. Resetowany był i na pewno nie przezemnie, po czym apache PID był ale nie działał. Przez co od nowa musiałem wszystko odpalać, jak i apache tak też mysql.. Lustro systemu też zrobiłeś który miałeś zainstalowany na pierwszym VPS-ie? Jeśli tak to jaką metodą dokonałeś przenoszenia? Skoro na drugiej maszynie logi są czyste to jakie błędy były na pierwszej maszynie? Edytowano Sierpień 3, 2014 przez robson345 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2014 To i ja sobie trochę pojęczę jeśli chodzi o jakość supportu. Mam sobie konto. Zapomniałem do tego konta hasła. Dodatkowe utrudnienie jest takie, że domena maila podanego przy rejestracji wygasła. Sytuacja dosyć patowa, więc wymagany jest kontakt z supportem. Niedzielne popołudnie - livechat, na którym ktoś (podobno) siedzi. Napisałem o co chodzi, po lekkiej chwili oczekiwania komunikat, że żadnego operatora nie ma dostępnego i należy zostawić wiadomość. To można by rzec jest zrozumiałe - w końcu to niedziela, to 24h obsługi wymagać nie można. No to zostawiłem takową wiadomość (podając nowy - aktywny już mail w polu e-mail) wiadomość. Niestety, do tej pory (a jest wtorkowe popołudnie) odpowiedzi nijak nie ma, a logi serwera pocztowego raczej nie wskazują jakiejkolwiek (nawet odbitej) próby komunikacji. Suma sumarum hasło do HyperVM znalazłem w archiwalnych mailach, ale do panelu billingowego jak hasła nie znałem, tak nadal nie znam... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2014 @kafi napisz na bok@mintshost.pl, raczej nie obejdzie się bez przesyłania jakiegoś dokumentu potwierdzającego tożsamość. Nie wiem czemu nie odstałeś odpowiedzi z livechatu, jednak jeżeli nie ma jej w ciągu kilku godzin to już nie ma sensu czekać dłużej na tym kanale komunikacji - może zwyczajnie ktoś przeoczył. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prosperity 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2014 (edytowany) Kolega miał tam serwer i był bardzo zawiedziony... Kolega zostal jeden raz DDosnięty i od razu serwer sie wyłączył. Po czym musiał czekać 5 dni, aby była możliwość włączenia serwera. Moim zdaniem.. Jeżeli masz bardzo duzo nerwów to jak najbardziej polecam, jezeli nie to lepiej nie kupuj. Zaplacisz 2 zł wieciej i na fiberhost.pl dziala ci jak ta lala. Ja tam mialem TS3 postawiony, dzialal bez lagów szybko. Gdy serwer został DDoSnięty serwer został tylko uruchomiony ponownie. Warto skorzystać z MintsHost?: NIE Chyba,że masz dużo nerwów Warto skorzystać z FiberHost?: TAK Chyba,że nie chcesz lagów itp. Edytowano Sierpień 14, 2014 przez prosperity (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2014 Skąd taki wysyp ts3? Wakacje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prosperity 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2014 Skąd taki wysyp ts3? Wakacje? Zobaczysz co sie stanie gdy bedzie koniec wakacji pół serwerów padnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2014 Kolega miał tam serwer i był bardzo zawiedziony... Kolega zostal jeden raz DDosnięty i od razu serwer sie wyłączył. Po czym musiał czekać 5 dni, aby była możliwość włączenia serwera. Moim zdaniem.. Jeżeli masz bardzo duzo nerwów to jak najbardziej polecam, jezeli nie to lepiej nie kupuj. Zaplacisz 2 zł wieciej i na fiberhost.pl dziala ci jak ta lala. Ja tam mialem TS3 postawiony, dzialal bez lagów szybko. Gdy serwer został DDoSnięty serwer został tylko uruchomiony ponownie. Warto skorzystać z MintsHost?: NIE Chyba,że masz dużo nerwów Warto skorzystać z FiberHost?: TAK Chyba,że nie chcesz lagów itp. Kryptoreklama? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Joffrey 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2014 Mintshost? Sory bardzo, ale jakoś daleko im do Biznes-Host, a przecież jest to tak jakby "odłam". Support porażka. Odpowiadaja na te pytania co chcą. Osobiście używam i czekam do końca umowy i idę na coś co utrzymuje się dłużej niż rok na rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2014 Niektore posty są wręcz śmieszne, ludzie o zerowej wiedzy administracją systemami wypowiadają się o czymś o czym nie mają pojęcia, przylatują tutaj bo im TS za 10 zł nie działa... To jest śmieszne, za te 10, 30, 100 czy nawet 200 zł nie powinniście oczekiwać żadnego supportu, a jest, i pomaga tym którzy nic nie umieją. Mintshost jest jak takie polskie kimsufi, dostaje sie niezły sprzęt za grosze, a z resztą trzeba sobie samemu radzić. Mój serwer ma dalej 100% uptime, i przez okres korzystania z mintshost nigdy nie miałem z tym serwerem problemu, więc ja osobiście polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2014 E, no jak serwer pada pod DDoSem, to i dekada doświadczenia nic nie pomoże. Tylko ISP ma narzędzia, żeby odpowiednio zareagować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2014 Ja miałem trochę problemy z serwerem głównie z powodu padniętego dysku oraz problemów z zasilaniem,ale od miesiąca wszystko jest OK. I myślę że serwer po raz pierwszy zaliczy uptime 1mies. A support jest taki jak powinien być. Wszystkiego można się dowiedzieć. Od siebie POLECAM i nie widzę jakiś przeciwwskazań dla osób stawiających serwer np do cs. Ale umówmy się TS3 i publiczny serwer to proszenie się o kłopoty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2014 przylatują tutaj bo im TS za 10 zł nie działa... W końcu mamy wakacje i jak co roku zawsze znajdzie się mściwy nastolatek któremu zdosowali Ts-a 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil306 35 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2014 zdecydowanie nie polecam... od ponad 7dni nie mam serwera, malo ze przez 3-4 dni przy probie kontaktu z kim kolwiek nic nie wiedzialem to dodatkowo jeszcze na livechacie zostal kompletnie olany przez mila pania to jeszcze telefonow nie odbieraja... dopiero na kolejne zgloszenie dostalem wiadomosc ze jeszcze troszeczke to zajmie ale nie wiem co? po kolejnej juz rozmowie na livechacie dostalem wiadomosc ze dysk padl w serwerze i jeszcze dzis wymienia, i tak wymieniaja od 3dni oczywiscie czas i kasa leci... ponad 7dni i nadal lezy serwer dedykowany, ciekawe czy do wrzesnia to zrobia:P 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2014 Dotacja unijna się skonczyła to coraz gorszy support jeszcze troche x2 x3 doładowania odbiją się zniknięciem firmy. Znajoma na serwer czekała ponad 2 tyg w dodatku burdel na kółkach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2014 Oni nie byli chyba na dotacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2014 Dotacja unijna się skonczyła to coraz gorszy support ;)h Jaka dotacja? Nikt u nas nie żebrał w UE o żadne dotacje, proszę nie pisać takich wymysłów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach