Skocz do zawartości

Polecane posty

@Piotr Fraszczak masz szczęście, bo ja niekiedy i tego nie mogę wykonać. Co do ceny. Jeśli ktoś gwarantuje za taką cenę takie parametry to tak ma być (inaczej się nie wprowadza w błąd Klienta) i ten temat jest zamknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łącze bardzo niestabilne.

 

Coś na poparcie tych bredni? Może jakieś wykresy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tgx nie ma co się spinać wygląda na to że któryś z punktów wymiany ruchu zawodzi. Sprawdziłem maszyny ulokowane w różnych miejscach w Polsce, różnymi trasami leciałem i różnie to wypadało jednak maszyna w waszym DC odpowiadała najwolniej.

 

Edit: w sumie teraz po kolejnych testach to okazuje się że reszta też muli. Zależy jak się trafi.

Edytowano przez robson345 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podeślij proszę mtr na priv, sprawdzę w czym jest problem w Twoim przypadku.

 

Jeżeli ktoś pisze, że sieć jest bardzo niestabilna to poprosiłbym po jakąś podstawę. Monitoruję sieć i wiem jak wygląda jej stabilność.

 

Staramy się utrzymać odpowiednią jakość, inwestujemy w sprzęt, mamy całkiem sensowną ochronę przed ddos i ataki na poszczególnych klientów nie są odczuwane przez pozostałych, ale jak ktoś pisze że jest niestabilna sieć... - gdyby tak było nie mielibyśmy tysięcy serwerów TS i serwerów gier u nas.

 

Jeżeli ma ktoś w naszej sieci usługę i ma wątpliwości odnośnie stabilności sieci to poproszę na priv o przesłanie uwag wraz z np mtr.

 

Zdaję sobie sprawę, że na sieć mogą wpływać różne czynniki jednak proszę nie uogólniać

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up winmtr, który instalujesz sobie na swoim komputerze (na którym występuje problem z dostępem do serwera) a jako target wpisujesz ip swojej maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up: wykres z momentu awarii? Bez jaj...

Pingdom.com - monitorujesz co 1 minutę, masz wykresy pingu i uptime'u z dowolnego, monitorowanego okresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież tu chodzi o wykonanie sprawdzenia trasy pakietów do serwera przy użyciu programu mtr, za nic nie trzeba płacić...

MTR pokaże straty na poszczególnych routerach, przeważnie po drodze jest problem i dzięki niemu można to łatwo sprawdzić.

Tacy PRO a nawet nie widzą do czego winmtr służy rotfl :D

A jeśli chodzi o wykresy to na pewno tgx miał namyśli zrzuz z winmtr...

Edytowano przez tym (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podeślij proszę mtr na priv, sprawdzę w czym jest problem w Twoim przypadku.

 

Problem rozwiązany, coś było po drodze nie tak na punktach wymiany ruchu. Ponownie mam do Was pinga 40ms i nie gubi pakietów po drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, chciałbym się zapytać o uptime serwerów dedykowanych w Mintshost.pl. Czy jest wysoki? Ostatnio miewam jakieś problemy z vps, wstępnie dostałem mniej niż trzeba rdzeni, potem zdarzały się awarię z wysokim pingiem, a teraz od rana zupełnie serwer leży. Natomiast to tylko vps, wiadomo - matka może być do dupy, ale chodzi mi o serwery dedykowane, czy jest jakiś właściciel takiego serwera i potrafi określić jakość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem wczoraj serwer dedykowany MINI aby dostać 8GB ramu, po około 6h muszę pisać do supportu bo nic nie ruszyło. Po kilku minutach otrzymuje dane do serwera oraz w panelu pojawia się serwer "dedykowany"

Serwery VPS na OpenVZ - VPS Starter OpenVZ
mk130

Z datą ważności 29/06/2013

 

Oraz jego cena to 25zł

 

Piszę oczywiście do supportu, co oni robią? Zmieniają cenę tego cuda oraz datę ważności...

 

Po zalogowaniu się na serwer zauważam że brakuje 500GB dysku. Co do procesora miałem też wątpliwości więc zapytałem support, odpowiedź jest zaskakująca:

Witam,
Procesor to FX-4300

Zacząłem się bawić komendami, odkryłem że dostępne mam tylko 2 rdzenie, lecz support dalej twierdzi że mam tego 4rdzeniowego AMD.

 

Lecz nagle:

Witam,
Jednak posiada Pan serwer z oferty.

Na koniec dostałem 10zł zniżki i byłem mniej więcej zadowolony. Wstaję dzisiaj rano, serwer leży, 0 informacji, support milczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam tam vps i generalnie jest ok za takie pieniądze. przerwy ostatnio zdarzają się w nocy ale dzisiaj vps padł i leży już prawie 4h od 8:30 rano.

support na czacie informuje że pracują nad tym.

 

 

2014-04-23 22:03 mh DOWN

2014-04-23 23:30 mh UP

 

2014-05-21 23:46 mh DOWN

2014-05-22 00:27 mh UP

 

2014-05-22 03:00 mh DOWN

2014-05-22 03:16 mh UP

 

2014-05-24 05:34 mh DOWN

2014-05-24 06:23 mh UP

 

2014-05-28 01:39 mh DOWN

2014-05-28 02:00 mh UP

 

2014-05-28 02:10 mh DOWN

2014-05-28 03:10 mh UP

 

2014-05-29 04:53 mh DOWN

2014-05-29 05:40 mh UP

 

2014-05-30 08:30 mh DOWN

.... i nadal leży

 

 

 

edit:

vps wstał o 12:12 (leżał od 8:30)

 

nie problem napisać na stronie: SLA 99,9%

faktycznie utrzymać serwery online z przerwą miesięczną do 45 min to już inna sprawa :)

Edytowano przez starsin (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam serdecznie, chciałbym się zapytać o uptime serwerów dedykowanych w Mintshost.pl. Czy jest wysoki? Ostatnio miewam jakieś problemy z vps, wstępnie dostałem mniej niż trzeba rdzeni, potem zdarzały się awarię z wysokim pingiem, a teraz od rana zupełnie serwer leży. Natomiast to tylko vps, wiadomo - matka może być do dupy, ale chodzi mi o serwery dedykowane, czy jest jakiś właściciel takiego serwera i potrafi określić jakość?

 

Dzisiaj chyba był problem z zasilaniem bo dedyk ma uptime 28 minut :)

 

 

Edit:

Był downtime chyba kilka godzin.

Poprzedni wynik 40 dni (po dodaniu dysku, więc byłby większy).

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam serwer dedykowany mini od 2 miesięcy i wczoraj miałem ciekawą niespodziankę,a mianowicie. Jakiś czas temu pisałem w tym temacie o prośbę oceny dysku twardego w moim serwerze...

http://www.webhostingtalk.pl/topic/47394-status-dysku-smart-prosze-o-ocene/

Jak się okazuje dysk kwalifikuje się do wymiany,ale wg wyżej wymienionej firmy dysk jest 100% sprawny i będzie działał jeszcze przez długi czas.

 

Niestety wczoraj o 10:30 serwer padł... po napisaniu do supportu otrzymałem odpowiedz że system padł u podstawy (W2008R2Std.)

Przez ostatni okres działał stabilnie uptime 16dni (jak nie jakieś "przenosiny" [z pokoju to pokoju] to pady zasilania).

Jak napisałem iż posiadam backup na dysku na innej partycji po 20min poinformowano mnie o tym że to faktycznie dysk padł... i konieczna jest wymiana dysku i reinstalacja systemu ...

No mówię OK

 

Taka mała "historyka z życia firmy"

 

Wiec stwierdzam iż jeśli macie jakieś problemy z serwerem i po napisaniu do supportu serwer zostanie naprawiony to nie OTRZYMACIE prawdziwych informacji co zostało poprawione lub co było problemem. Serwerownia ma częste problemy z zasilaniem, lub "UPS" nie wyrabia...

 

Firma super,ale kontakt z klientem oraz szacunek i szczerość to bardzo duży minus...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z kumplem mamy vps w bh i szału ni ma. Za tą cene czego chcieć więcej.

W innym temacie sie popisali agregatami jakby to była duża serwerownia ;) Ciekawe czy mogę przyjechać zobaczyć te agregaty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Przecież było info że w jednej sali nie zadziałało zasilanie awaryjne. Po co drążyć dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Infolinia, a infolinia techniczna to 2 różne rzeczy.

 

 

a czym to się różni jeżeli te same numery tel są jeżeli infolinia by miała inny numer a infolinia techniczna inna to już jest różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

a czym to się różni jeżeli te same numery tel są jeżeli infolinia by miała inny numer a infolinia techniczna inna to już jest różnica

 

A czy przypadkiem w ciągu dnia nie można wybrać gdzie się chcesz połączyć?

Ja znam przypadki kiedy w ciągu dnia z automatu infolinia łączy Cię z działem obsługi, a po określonych godzinach dzwoniąc na ten sam numer dodzwonię się do działu technicznego/awaryjnego. Potencjalny klient może poczekać do rana jeśli chce otrzymać jakąś informację, ale w przypadku awarii każdy chce otrzymać informację jak najszybciej. A po co mieszać numery w zależności od pory dnia?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×