Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2014 Myślę że nie będzie problemu z łączem (ja chociażby nie posiadam na swoim VPS ) ==== Odstrzelili sobie nowy design ;D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2014 (edytowany) https://www.facebook.com/mintshost tam można przeczytać opinie ostatnie i zobaczyć. 3 pierwsze (najnowsze) opinie są negatywne o stabilności łącza jak i administracjinp:1.No dobra. Weryfikuję opinię - czasami pady się zdarzają, ostatnio coraz częściej. Co ciekawe, poleciłem paru znajomym Mintshost - ich VPS'y padają znacznie częściej niż mój. Poprawcie stabilność 2.Witam jestem nie pierwszym klientem tej firmy lecz firma nie spełnia swoich wymagań i ma niewykwalifikowany zespół. 45 dni już czekam na naprawę poczty, niedawno zapytałem kiedy zostanie to w końcu naprawione, dostałem odpowiedz, ze caly serwer vps został zablokowany z powodu wykonania ataku ddos z mojego serwera. Parę tygodni temu wszystkie dane z serwera dedykowane zostały utracone, dostałem odpowiedz, ze była awaria i dostałem "darmowe" 7 dni.Nie polecam tej firmy! 3.Witam jestem nie pierwszym klientem tej firmy lecz firma nie spełnia swoich wymagań ponieważ zakupiłem licencję directadmin a jej nie otrzymałem wiec odmawiam kontaktów z tą firmą administrator powiem że tak idzie tylko na pieniądze na nic więcej później wyślę całą rozmowę z administratorem jak i konsultantem pobrane to z fanpage mintshost Edytowano Marzec 29, 2014 przez sniferek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2014 (edytowany) Nie przesadzajmy Gdy ktoś ma problem to musi sie wyżalić. Zapewne wieksza część jest zadowolona z ich usług Edytowano Marzec 29, 2014 przez Dzejkob (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2014 Nie przesadzajmy Gdy ktoś ma problem to musi sie wyżalić. Zapewne wieksza część jest zadowolona z ich usług No tak pisanie opinii że nie jest stabilnie i łącze pada to jest żaląca się opinia trzeba pozytywną i tak napisać według ciebie że wszystko ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2014 No tak pisanie opinii że nie jest stabilnie i łącze pada to jest żaląca się opinia trzeba pozytywną i tak napisać według ciebie że wszystko ok Jeśli ktoś nie rozumie na czym polega usługa vps root to powinien poszukać sobie jakiegoś shared albo vpsa z administracja, ale za takiego trzeba zapłacić nie 100 zł tylko dużo więcej. Tak się składa że mam u nich vps jeszcze ze starej oferty z dyskami talerzowymi i jedyne co mogę im zarzucić to burdel z licencjami DA, ze stabilnością łączy były problemy na przełomie czerwca/lipca 2013, które potrafiły doprowadzić do furii. Od dłuższego czasu nie ma żadnych problemów. W tej cenie daleko szukać podobnej oferty na terenie kraju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Miałem dedyka, działał super. VPS'y na OpenVZ kiedyś chodziły ciężko, teraz jest lepiej. VPS KVM, były chwile problemy z łaczem (czerwiec/lipiec 2013), potem super. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Jak to jest z ochroną ddos co się stanie jak będzie dużo osób mój serwis atakowało ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Wszystko zależy od rodzaju ataku, jeżeli to warstwa 7 (aplikacyjna) to pomożemy w konfiguracji CloudFlare. Jeżeli atak warstwy transportowej (zwykły atak udp czy tcp flood) to automatycznie uruchamia się filtrowanie pakietów (a przy większej skali dodatkowo bgp blackholing) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MilordGibon 7 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Czyżby z ich oferty znikł anty-DDoS? Albo jestem ślepy, albo nic o jej istnieniu nie piszą."Na skutek działania Klienta powodującego wymierne szkody lub zakłócenie pracy Mintshost,Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku gdy funkcjonowanie usługi klienta zagraża stabilności sieci lub stabilności innych użytkowników." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 A jak można rozumieć regulamin z atakami :Na skutek działania Klienta powodującego wymierne szkody lub zakłócenie pracy Mintshost Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku gdy funkcjonowanie usługi klienta zagraża stabilności sieci lub stabilności innych użytkowników. Czy możecie w tym przypadku rozwiązać umowę czy dacie radę z obroną jak napisaliście na głownej :Z nami nie musisz się obawiać ataków ddos Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiu23 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Ja rozumiem wszystko, ale nie mogę zrozumieć jak klient który sam w sobie jest ofiarą ataków ddos, ma jeszcze ponosić dodatkowe ich konsekwencje w postaci blokady lub nawet usunięcia usługi za która de facto płaci ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Regulamin, którego punkt jest cytowany jest zabezpieczeniem w przypadkach ekstremlanych gdzie klient świadomie instaluje oprogramowanie i dokonuje ataków DOS i w tłumaczeniu jest że testuje inne serwery. Od sierpnia 2013 roku nie było przypadku zastosowania tego punktu dla ataków na usługę klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MilordGibon 7 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Ale mimo wszystko taki punkt zniechęca - powinien być dodany punkt o zwrocie pieniędzy w takiej sytuacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 (edytowany) Regulamin, którego punkt jest cytowany jest zabezpieczeniem w przypadkach ekstremlanych gdzie klient świadomie instaluje oprogramowanie i dokonuje ataków DOS i w tłumaczeniu jest że testuje inne serwery. Od sierpnia 2013 roku nie było przypadku zastosowania tego punktu dla ataków na usługę klienta. A jak ktoś ma poważne i duże ataki na serwer nie piszemy tutaj o atakach wychodzącymi tylko przychodzącymi ... A testowanie nowego theme strony mints nie przetłumaczonej do końca i także w złym miejscu przyciski to nie jest profesjonalne do waszej firmy biznesa a widać to na FB mintsa. Ja to zrozumiałem tak powiedzcie gdzie mamy błąd a damy wam za darmo za to wPLNy i my to poprawimy bo nie widzimy wszystkiego a puściliśmy to zamiast w godzinach 2- 4 to już około 23 i dajcie pokażcie gdzie błedy i damy za darmo dla wszystkich klientów 500 wpln Edytowano Marzec 30, 2014 przez sniferek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiu23 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Jeżeli Twój serwer dla przykładu jest atakowany i Ty jako OFIARA miałbyś mieć blokowaną usługę no na boga, toć to sprzeczne z logiką ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Jeżeli Twój serwer dla przykładu jest atakowany i Ty jako OFIARA miałbyś mieć blokowaną usługę no na boga, toć to sprzeczne z logiką ... Ale tak regulamin to reguluje.. że mogą zablokować serwer nawet jak jest się ofiarą a także na ten temat kiedyś był temat.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MilordGibon 7 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Czyżby nie robiło się za dużo opinii na ich temat? I to głownie pozytywnych? Chwila... podobnie było z ich FB - ogromny rzut na tasmę like'ów. Może mają FakeLike'i? To może i FakeOpinie? (Mogą coś oferować w zamian za pozytywną opinię albo bez wiedzy użytkowników wykorzystywać adresy ich stron). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2014 Inaczej sytuacja wygląda w przypadku vps'a, inaczej w przypadku serwera dedykowanego - przy hostingu www oczywiście CloudFlare. Kiedyś - leciały w Ciebie za duże ataki, to zabierali usługi. Aktualnie filtrowanie przeciwko ddosom stoi na wyższym poziomie, jednakże nadal nie jest zdefiniowany maksymalny poziom ataków na klienta w ramach standardowej ochrony, którą oferują. Byłoby miło gdyby takową informacje umieścili, jednakże wtedy prawdopodobnie pojawiłoby się więcej ataków na zorganizowaną skalę (czyli akurat tak, żeby klient stracił usługę). Regulamin nie jest sprecyzowany (na plus Mints). Póki nie pojawi się poprawka w regulaminie, jesteście narażeni na utratę usług (bez odzyskania pieniędzy) - nastawiałbym się jednak na to w naprawdę skrajnych (jak na polską infrastrukturę) sytuacjach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AdiQ 0 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 (edytowany) Prawnikiem nie jestem, ale chyba warto czytać dokładnie nawet tak proste regulaminy a nie dyskutować o fikcji. Na skutek działania Klienta powodującego wymierne szkody lub zakłócenie pracy Mintshost Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku gdy funkcjonowanie usługi klienta zagraża stabilności sieci lub stabilności innych użytkowników. Uwaga! "Na skutek działania Klienta". Jeżeli to ciebie atakują DDoSami to nie jest twoje działanie (no chyba że rzeczywiście sam siebie ddosujesz i mają na dowód odpowiednie logi z twoim adresem). Nie ma takiej możliwości żeby wymawiali jakiekolwiek usługi z tego powodu. Kolejna sprawa, co ma znaczyć "poziom standardowej ochrony ddos"? Z tego co mi wiadomo serwerownia ma filtrowanie sprzętowe na duże ataki, a z mniejszymi musimy poradzić sobie sami (vps, dedyk) poprzez odpowiednie filtrowanie. W przypadku hostingu podejrzewam że istnieje bardziej restrykcyjne filtrowanie na całym serwerze. Nie da się już zapewnić "wyższego" poziomu ochrony bez ingerencji w samą budowę witryn itp. Edytowano Marzec 31, 2014 przez AdiQ (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xSIX 15 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 Fajna jest nowa oferta tylko szkoda, że stali klienci nie mają prawa do nowych zasobów w moim przypadku do 2x2,5Ghz w VPS STARTER, pisałem nawet czy jest opcja za dopłatą to niestety odmawiają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AdiQ 0 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 Fajna jest nowa oferta tylko szkoda, że stali klienci nie mają prawa do nowych zasobów w moim przypadku do 2x2,5Ghz w VPS STARTER, pisałem nawet czy jest opcja za dopłatą to niestety odmawiają. Niestety ja również tak mam. Wynika to z uwagi że te vpsy stoją na ich pierwszych dedykach i musieli by wszystko przenosić co też do końca nie jest możliwe. Zawsze można spróbować dogadać się w kwestii anulowania i założenia nowej usługi z zachowanie proporcjonalnym kwoty już zapłaconej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xSIX 15 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 (edytowany) @up Najgorsze jest to, że dzień wcześniej opłaciłem VPS o kolejne 3 miesiące hehe Edytowano Marzec 31, 2014 przez xSIX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 Ja ładnie poprosiłem ticket'em i w 20 minut zmienili mi z 3,2 GHz na 2 x 2,5 GHz ^^ Bardzo mnie zaskoczyli takim podejściem do klienta. Na razie nie mam problemów przez te 2 miesiące ze stabilnością serwera czy łącza. Oby tak dalej @VPS kupiłem 31 stycznia 2014, i był instalowany na nowym dedyku, więc może przez to nie było problemu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 Prawnikiem nie jestem, ale chyba warto czytać dokładnie nawet tak proste regulaminy a nie dyskutować o fikcji. Na skutek działania Klienta powodującego wymierne szkody lub zakłócenie pracy Mintshost Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku gdy funkcjonowanie usługi klienta zagraża stabilności sieci lub stabilności innych użytkowników. Uwaga! "Na skutek działania Klienta". Jeżeli to ciebie atakują DDoSami to nie jest twoje działanie (no chyba że rzeczywiście sam siebie ddosujesz i mają na dowód odpowiednie logi z twoim adresem). Nie ma takiej możliwości żeby wymawiali jakiekolwiek usługi z tego powodu. Kolejna sprawa, co ma znaczyć "poziom standardowej ochrony ddos"? Z tego co mi wiadomo serwerownia ma filtrowanie sprzętowe na duże ataki, a z mniejszymi musimy poradzić sobie sami (vps, dedyk) poprzez odpowiednie filtrowanie. W przypadku hostingu podejrzewam że istnieje bardziej restrykcyjne filtrowanie na całym serwerze. Nie da się już zapewnić "wyższego" poziomu ochrony bez ingerencji w samą budowę witryn itp. Regulamin został poprawiony : ) Chodź wciąż można się kłócić (ale już mniej). Na skutek działania klienta (uruchomienia np. serwera gry) powodującego wymierne szkody (takie zainteresowanie serwerem, że lecą na niego spore ataki) lub zakłócenie pracy Mintshost.. No ale, jakieś zabezpieczenie musi mieć każda firma. W tym przypadku firma mimo, że nie wie z czym będzie musiała się mierzyć, to jednak stara się poradzić sobie w każdej sytuacji. Ostrzega też klienta przed taką, a nie inną możliwością. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2014 Chodź wciąż można się kłócić (ale już mniej). Na skutek działania klienta (uruchomienia np. serwera gry) powodującego wymierne szkody (takie zainteresowanie serwerem, że lecą na niego spore ataki) lub zakłócenie pracy Mintshost.. nie widac regulaminu poprawionego a to co mozna na takim serwerze vps stawiac ts3 nie bo jest za duzo zainteresowanie atakami na serwer minecraft trzeba miec pozwolenie wiadomo pelne zuzycie ram jezeli uruchomie to tylko pozostalo stawiac strony tylko w sprint sa daja ochrone anty ddos i sciagneli z regulaminu ze jak beda duze ataki to rozwiazuja umowe a przedtem mial taki zapis sprint bo mieli malo lacza a ze firma sie dobrze rozwija to poszly ladne zmiany pozytwyne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach