Skocz do zawartości

Polecane posty

Oni nie przyznają zwrotów na konto bankowe/paypal, możesz co najwyżej otrzymać zwrot pieniędzy na wirtualny portfel i skorzystać z innej usługi. Ale wiesz, w obecnym czasie chyba tylko ciebie to spotkało, obstawiam że byłeś bardzo arogancki podczas rozmowy z BOKiem i pewnie odpowiedzieli tak samo (znam parę takich firm, i polskich, i zagranicznych gdzie takie "praktyki" są na porządku dziennym).

Edytowano przez Artix (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni nie przyznają zwrotów na konto bankowe/paypal, możesz co najwyżej otrzymać zwrot pieniędzy na wirtualny portfel i skorzystać z innej usługi. Ale wiesz, w obecnym czasie chyba tylko ciebie to spotkało, obstawiam że byłeś bardzo arogancki podczas rozmowy z BOKiem i pewnie odpowiedzieli tak samo (znam parę takich firm, i polskich, i zagranicznych gdzie takie "praktyki" są na porządku dziennym).

Tak się składa, że mam rozmowę z BOKiem zapisaną na dysku i nie uważam, ze byłem arogancki :)

Moja opinia nie dotyczy tego, że nie dostałem zwrotu gotówki, tylko tego jak traktują klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni nie przyznają zwrotów na konto bankowe/paypal, możesz co najwyżej otrzymać zwrot pieniędzy na wirtualny portfel i skorzystać z innej usługi. Ale wiesz, w obecnym czasie chyba tylko ciebie to spotkało, obstawiam że byłeś bardzo arogancki podczas rozmowy z BOKiem i pewnie odpowiedzieli tak samo (znam parę takich firm, i polskich, i zagranicznych gdzie takie "praktyki" są na porządku dziennym).

 

Każdy kij ma dwa końce, ale zakładanie z góry że winą zachowania konsultanta jest arogancki klient jest nieco nie na miejscu. Raczej klient bez powodu nie zachowuje się arogancko, a chyba każdą osobę mogą ponieść nerwy jeśli umawia się z firmą na konkretną rzecz (w tym wypadku aktywację usługi), a druga strona umowy nie dotrzymuje.

 

Co nie zmienia faktu, że Pan Michał również mógł mieć zły dzień i nie należy z tego powodu oceniać firmy jako całości. No może w tym akurat jednym wypadku jest to choć po części uzasadnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsultant powinien być konsultantem, a nie typowym dzieciakiem z podwórka, który wdaje się w niepotrzebne konflikty. Pracownik, jako taka osoba pełniąca funkcję "towarzysza klientów". powinien wyjść z inicjatywą i jakoś rozluźnić całą rozmowę i powiedzieć coś, co da nadzieję klientowi, a nie powiedzieć "Dziękujemy za rozmowę z nami, życzymy miłego dnia. Zapraszamy ponownie. :)". Nie! Tak być nie powinno, wręcz przeciwnie. Konsultant z uporem maniaka i z samozaparciem powinien dążyć do tego, aby klient był bardzo zadowolony. Nie powinien nawet śmieć powiedzieć coś przykrego - to przecież jego klient! Klient płaci, to wymaga. A konsultant powinien nawet sprawiać przyjemność klientowi podczas rozmowy, poprzez na przykład prawienie komplementów, że klient wybrał odpowiednią firmę i, że zrobił coś słusznie, etc. Wystarczy trochę kreatywności!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 VPS : 3rGJQ.png

2 VPS: 3rGLD.png

 

Na obydwu stoją:

- serwer apache php mysql

- teamspeak3

- ventrilo

- mumble

- GTA SAMP

 

Zero zrywów, wszystko stabilnie.

 

Nie wiem co wy za głupoty wygadujecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

konsultant powinien nawet sprawiać przyjemność klientowi podczas rozmowy, poprzez na przykład prawienie komplementów, że klient wybrał odpowiednią firmę i, że zrobił coś słusznie, etc. Wystarczy trochę kreatywności!

 

Jak się bardzo cieszę, że Pan do nas zadzwonił, ma Pan taki śliczny głos. Aż Panu zazdroszczę tej barwy. ... jak szanownemu Panu minął dzień... może by Pan do nas przyjechał, Pani kasia już nie może się doczekać tej wizyty.

 

Czy tyle wystarczy czy trzeba bardziej się postarać? ;)

 

 

Klient kupuje usługę, która ma działać. Jeżeli klienci potrzebują kupić przyjaciela/kolegę do rozmów to raczej nie w firmie hostingowej. Konsultant ma sprawnie i szybko rozwiązać problem lub nakierować do rozwiązania problemu. Klient płaci za usługę, nie płaci za "miłe towarzystwo" bo to nie jest przedmiot działalności firmy hostingowej.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 VPS : 3rGJQ.png

2 VPS: 3rGLD.png

 

Na obydwu stoją:

- serwer apache php mysql

- teamspeak3

- ventrilo

- mumble

- GTA SAMP

 

Zero zrywów, wszystko stabilnie.

 

Nie wiem co wy za głupoty wygadujecie ;)

Super, ciesze się, że masz stabilne usługi :-)

Tylko, że ja nie pisałem głupot i nie pisałem na temat usług mh.

 

Sprawa wyglądała tak, że nie mogłem zalogować się na serwer. Pomyślałem, że może muszę zalogować się do jakiegoś panelu itd.. Poprosiłem o link do panelu hypervm. Zostałem zapytany o wirtualizację no i odrazu poinformowany, że kvm nie ma panelu hypervmw (bez hejtów-nie wiedziałem tego:P)
No ok, więc zapytałem jak mam się połączyć z serwerem, bo przez putty nie odpowiada - zero kontaktu z nim. Dostałem czarującą odpowiedź - sekunda (godzina 21:14). Miałem już nadzieję, że będzie klik klik i gotowe. O godzinie 21:28 zapytałem "I coś wiadomo? ;)".
Cisza nadal trwa - pomyślałem, że może więcej tych kliknięć musi być. Napisałem jednak o 21:41 wiadomość:

Ok to ja mam takie pytanie, czy coś ogólnie ruszy się do przodu? Liczyłem na to, że zaraz po przekazaniu potwierdzenia płatności dostanę konto. godzinę temu dostałem e-mail gdzie i tak dane które otrzymałem nie działają. 100% pakietow utraconych. Moze najlepiej i najszybciej zrobimy to tak, ze Panstwo oddadza mi pieniadze, bo ja nie mam czasu tyle czekac. juz jest 22 a nic nie mam skonfigurowane. Ok?

Cisza..
Godzina 22:14 coś mi trąbi i świeci się okienko (juhu) Dostałem wiadomość "Witam, VPS z Directadminem czy bez" Napisałem, ze bez. I jak to było na początku dostałem wiadomość "Ok sekunda". Była to godzina 22:24.
22:37.

Ja: ok i jak się mają prace? ;)

22:45.

Ja: ?

22:51.

Ja: Jest tam ktoś jeszcze? :)

22:59

Ja: halo halo panowie :)

o godzinie 23:28 zapytałem, czy długo mam czekać. WOW dostałem odpowiedź po 20 sekundach (mimo, że wcześniej nie raczył odpowiedzieć na czacie :) )
Wiadomość "Tworze."
Przeszedłem weryfikację imię i nazwisko oraz e-mail, zostałem zapytany jaki pakiet ma być... dopiero teraz. O godzinie 23:34 dostałem wiadomość "juz wysylam sec"
Godzina 23:39 dostaję info

Konsultant zmienia status na niedostępny

O gdzinie 23:56 napisałem wiadomość ostatnią

halo mial Pan coć wysłać

Udostępniłbym rozmowę, ale chyba nie można takich rzeczy robić :)
I już wyminę odpowiedź, że mogł wysłać dane, ale nie doszły itd.
Ja - mimo, że nie posiadam firmy hostingowej po wykonaniu tej "operacji" mimo, wszystko zapytałbym czy doszły dane i czy klient może się zalogować, a nie znikał bez żadnego pożegnania (wtf?), ani pocałuj mnie w d..
Dlatego ja mam taką opinię o mintshost, a nie inną.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com

Pewnie nie było miejsca już, gdzie by można Cię upchać, wtedy trzeba kombinować. Mogłeś też trafić pechowo na jakąś awarię ;)

Edytowano przez mFilmy.com (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlatego ja mam taką opinię o mintshost, a nie inną.
Pozdrawiam

 

 

 

Płacisz grosze i wymagasz by ktoś w sobote o 22 klikał ci serwer? I jeszcze wielki foch? Szanuj czas innych, to że nudzisz sie o tej porze, nie znaczy że inni to robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dam rękę sobie uciąć, że kolega wyżej robi jakiś wakacyjny projekt, nie mając zielonego pojęcia o tym, że istnieją i małe i duże firmy. Te małe mają zazwyczaj bok 12-godzinowy, a te duże 24/7. Cóż, żeby jeszcze płakać, że o 22 nie została uruchomiona usługa, to śmiać się chce od tego. Przecież są wakacje. Przecież 12-godzinny BOK to już cudo jak na takie ceny... :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Usługi uruchamiają się automatycznie, nikt nie musi nic klikać.

 

Irek chyba powinieneś zmienić nazwę firmy pod logo skoro z taką pewnością piszesz o automatyzacji w mintshost ;)

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dam rękę sobie uciąć, że kolega wyżej robi jakiś wakacyjny projekt, nie mając zielonego pojęcia o tym, że istnieją i małe i duże firmy. Te małe mają zazwyczaj bok 12-godzinowy, a te duże 24/7. Cóż, żeby jeszcze płakać, że o 22 nie została uruchomiona usługa, to śmiać się chce od tego. Przecież są wakacje. Przecież 12-godzinny BOK to już cudo jak na takie ceny... :o

 

 

Płacisz grosze i wymagasz by ktoś w sobote o 22 klikał ci serwer? I jeszcze wielki foch? Szanuj czas innych, to że nudzisz sie o tej porze, nie znaczy że inni to robią.

 

 

 

 

Tak się składa, że rozmowa miała miejsce 13 lutego (rozmowa jest zapisana z tego dnia) i nie jest to jakiś wakacyjny projekt, skoro serwer był zakupiony w lutym. Nie rozumiem, jest to dział dot. opinii firm hostingowych. Wyraziłem swoje zdanie, a widzę, że boli to pewne osoby. Jeżeli ktoś siedzi na livechat o godzinie 21 to czemu mam nie napisać? Jeżeli płacę grosze (i nie tylko ja) to niech w ogóle skasuje dział kontakt i odnośniki do pomocy bo przecież za tą kwotę nic mi się nie należy, tak? Dziwne masz rozumowanie @TYM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 VPS : 3rGJQ.png

2 VPS: 3rGLD.png

Mój pusty VPS też na początku nie generował żadnego obciążenia :D

 

Płacisz grosze i wymagasz by ktoś w sobote o 22 klikał ci serwer? I jeszcze wielki foch? Szanuj czas innych, to że nudzisz sie o tej porze, nie znaczy że inni to robią.

 

 

Widzę że myślenie obecnego pokolenia o życiu kolega zaprezentował, zrobić nic wziąść dużo a jak kto się odezwie to jeszcze naskoczyć na klienta że cokolwiek oczekuje.

A prawda jest taka że skoro ktoś oferuje support o tej godzinie to wypadało by żeby ten support był i działał, a nie po to by tylko świeciło się na stronie online. Poza tym to firma ustala kwote za wynajem sprzętu jednoznacznie wyznaczając sobie stawkę za pracę, i skoro zdecydowali się pracować za "grosze" to niech za nie pracują i się wywiązują z obowiązków z uśmiechem na twarzy.

Edytowano przez robson345 (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam usługi od nich już dłuższy czas i jestem zadowolony w 100%, support błyskawiczny, żadnych problemów.
Dla mnie jest super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyny problem który miałem to taki że wyłączyli mi dostęp do serwera bo generował zbyt duże obciążenie. (TS3 12 Osób + Bot.) Po rozmowie że klienta powinno się informować że jego vps generuje takie obciążenie chociaż jedno ostrzeżenie tutaj nie było nic od razu blokada . To moje przeżycia z mintshost.pl

 

 

A za co muszę pochwalić firmę za to że nawet o 1 w nocy support był On

Edytowano przez Cad0s (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem do mintshost w sumie całkiem niedawno, a to ze względu na brak limitu transferu, serwer pod testy streamingu. Jeżeli chodzi o VPSa, a z wielu firm już korzystałem, działa dosyć stabilnie. Miałem jednak dziwną sytuację, że w pewnym momencie, z nieznanych mi przyczyn cron został wyczyszczony. Nie stanowiło to problemu bo staram się dokumentować moją pracę ;-) Mimo opinii, które przeczytałem maja u mnie plusika. Generalnie dodam, że w Polsce i tak istnieją firmy dużo lepsze i dużo gorsze w zależności od wybranych preferencji ;-)

Edytowano przez limes (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żałosne to jest

 

Jest to pierwsze upomnienie dotyczące płatności za fakturę nr: 2497 która została wygenerowana dnia: 16/07/2013.

 

 

W tym dniu zakupiłem vpsa

30/06/2013

 

który mamy już ?

 

Dostaję ciągły spam a usługa jest już zablokowana od 2 miesięcy i nadal spam mi przychodzi na tydzień dostaję chyba z 4-5 wiadomości support nie odpowiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też to wysyłają. Ostanie ostrzeżenie i tak dalej brzmi to prawie jak groźba jak przeczytałem to za pierwszym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież BiznesHost przejął tą firmę więc widać jakie podejście mają :/

 

Spokojnie nie musisz się denerwować, nasze podejście jest znane i nie jest takie jakie insynuujesz ;)

 

@igorek, prośba byś napisał albo na bok albo na priv jakiej faktury dotyczy to przypomnienie, wyjaśnię to.

@zoxovky - już więcej ich nie otrzymasz.

 

Przeanalizujemy system powiadomień, z tego co widzę jest jakieś błędne założenie. Przypomnienia powinny być wysyłane maksymalnie 3 razy po czym usługa zostaje skasowana.

 

 

 

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym prosić o opinię klientów, którzy korzystają z hostingu WWW?

Chodzi tylko o jakość, awaryjność, ponieważ z BOKiem się już kontaktowałem i Pan, który odpisuje jest miły i szybko odpowiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×