Lukasz Michalak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 witam mogę się dowiedzieć dlaczego od dobrych 6-7godzin nie działa ani strona główna ani vpsy od netdc.pl (kolejne ataki ddos?) - lub w godzinach wieczornych często nie działa 20-24 a z samego rana chodził ale strasznie mulił jakby łącze było pełne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lukasz Michalak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) oficjalna strona padła, netcase i netshoot takze jakby się potencjalnie dobrze zabezpieczyli przed atakami to by nic się nie działo Edytowano Marzec 4, 2013 przez Lukasz Michalak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lukasz Michalak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 brak odbioru.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 No jak naprawiają, to raczej nie będzie nikogo przy telefonie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lukasz Michalak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 a księgowa co w terminalu szuka? wątpie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Księgowa o tej godzinie to pracuje w takiej firmie jak Home, pozostałe już siedzą przed telewizorem i robią na drutach ... Daj chłopakom trochę czasu, pewnie za chwilkę będzie ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lukasz Michalak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 rozumne jest to że niedługo będzie chodzić, raz że nie dokończona instalacja pewnych rzeczy, a dwa że mam dość takich serwerowni gdzie non stop widzę DoS ew. DDoS . Prolexic.com powinno ich w miarę ochronić (teza z mojej strony ponieważ miałem ich usługę i byłem zadowolony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Pewnie tracisz miljony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Pewnie tracisz miljony Gdybym był w takiej sytuacji to by mi chodziło o sam fakt , płacę = wymagam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Miljony rubli dziennie... Ile płacisz tyle wymagasz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) W pełni rozumiem zirytowanie nie działającą usługą, ale spójrz na to z innej strony: budżetówka. A skrobanie tutaj kilku postów że nadal nie działa niczego nie zmieni PS. Przeniosłem do odpowiedniego działu (Host is down), który wymaga podania pingu i tracertu, więc: [lukasz@msi-desktop ~]$ ping netdc.plPING netdc.pl (89.231.6.67) 56(84) bytes of data.64 bytes from mail.netdc.pl (89.231.6.67): icmp_req=1 ttl=53 time=37.4 ms64 bytes from mail.netdc.pl (89.231.6.67): icmp_req=2 ttl=53 time=37.2 ms64 bytes from mail.netdc.pl (89.231.6.67): icmp_req=3 ttl=53 time=38.2 ms64 bytes from mail.netdc.pl (89.231.6.67): icmp_req=4 ttl=53 time=38.8 ms64 bytes from mail.netdc.pl (89.231.6.67): icmp_req=5 ttl=53 time=39.1 ms^C--- netdc.pl ping statistics ---5 packets transmitted, 5 received, 0% packet loss, time 4006msrtt min/avg/max/mdev = 37.251/38.200/39.177/0.790 ms[lukasz@msi-desktop ~]$ traceroute netdc.pltraceroute to netdc.pl (89.231.6.67), 30 hops max, 60 byte packets1 10.202.0.1 (10.202.0.1) 13.032 ms 12.934 ms 12.872 ms2 89-75-12-33.infra.chello.pl (89.75.12.33) 12.734 ms 13.957 ms 13.822 ms3 84.116.252.6 (84.116.252.6) 20.856 ms 20.708 ms 20.537 ms4 84.116.252.9 (84.116.252.9) 23.596 ms 23.514 ms 23.346 ms5 84.116.252.41 (84.116.252.41) 23.060 ms 22.855 ms 27.214 ms6 84.116.135.225 (84.116.135.225) 26.968 ms 14.778 ms 18.463 ms7 pni-pl-waw05a-as1299-telia.aorta.net (213.46.178.50) 14.122 ms 18.347 ms 18.182 ms8 hbg-bb1-link.telia.net (213.155.131.90) 42.222 ms 42.037 ms hbg-bb2-link.telia.net (80.91.245.44) 45.231 ms9 war-b2-link.telia.net (213.155.133.93) 57.671 ms war-b2-link.telia.net (80.91.245.237) 57.628 ms war-b2-link.telia.net (213.155.133.93) 57.283 ms10 * * *11 * host-89-228-40-145.warszawa.mm.pl (89.228.4.145) 39.584 ms *12 host-89-228-40-14.warszawa.mm.pl (89.228.4.14) 65.213 ms 28.776 ms host-89-228-40-162.warszawa.mm.pl (89.228.4.162) 30.367 ms13 host-89-228-40-62.warszawa.mm.pl (89.228.4.62) 43.647 ms 43.430 ms 43.299 ms14 * * *15 * * *16 * * *17 * * *18 * * *19 * * *20 * * *21 * * *22 * * *23 * * *24 * * *25 * * *26 * * *27 * * *28 * * *29 * * *30 * * *[lukasz@msi-desktop ~]$ Tak na marginesie chyba wstali Edytowano Marzec 4, 2013 przez ZooMpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 płacę = wymagam Tak, na tym to właśnie polega. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 ruszyło Przerwa techniczna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 rozumne jest to że niedługo będzie chodzić, raz że nie dokończona instalacja pewnych rzeczy, a dwa że mam dość takich serwerowni gdzie non stop widzę DoS ew. DDoS . Prolexic.com powinno ich w miarę ochronić (teza z mojej strony ponieważ miałem ich usługę i byłem zadowolony. Korzystałeś z usług Prolexic i hostujesz się w NetDC? Prosze Cie... na GHT takie bajki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Gdybym był w takiej sytuacji to by mi chodziło o sam fakt , płacę = wymagam chyba raczej płacem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 rozumne jest to że niedługo będzie chodzić, raz że nie dokończona instalacja pewnych rzeczy, a dwa że mam dość takich serwerowni gdzie non stop widzę DoS ew. DDoS . Prolexic.com powinno ich w miarę ochronić (teza z mojej strony ponieważ miałem ich usługę i byłem zadowolony. Korzystałem kiedyś z usług tej firmy, ale po kilku padach zmieniłem usługodawcę, Tobie proponuję to samo skoro nie odpowiada ci downtime z X powodu. Jeżeli jednak chcesz mieć jakieś SLA i szybszą reakcję na awarie no to proponuję zakup droższych usług zapewne o kilka zer na końcu Oczywiście w firmie, która ma zasoby aby świadczyć takie usługi na wyższym poziomie. W innym wypadku, nie masz co się żalić na forum bo to nic nie da... Budżetowa oferta i nie ma nic więcej do powiedzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) Zaraz napiszą, że naprawiali i nie mogli odebrać telefonu, a ktoś urwał od internetu i dlatego nie działało. Edytowano Marzec 4, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Zaraz napiszą, że naprawiali i nie mogli odebrać telefonu, a ktoś urwał od internetu i dlatego nie działało. No ale nie ma co się znęcać nad nimi. Mają problem i trudno go im rozwiązać. Ciężko przerwać tą sytuację bez stosunkowo dużych inwestycji (bgp i grubsza rurka) Moim zdaniem i tak im dobrze idzie, zaczynali od zera (czy tam dzierżawy w livenet), coś tam sobie budują własnego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiu23 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Tez mam u nich vps serwer ale nie narzekam A tak na marginesie Jak tak bardzo was wkurza że są u nich problemy, niezależne od nich, to przecież możecie zainwestować we własny hosting serwerów, tylko wtedy postarajcie się przelać swoją mądrość w czyny, i zrobić tak aby wasze usługi były świadczone na takim poziomie jakiego Wy wymagacie i aby były dostępne 24/7/356 dni w roku bez najmniejszych przerw, jak uda wam się to to na prawdę szacun Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Jak tak bardzo was wkurza że są u nich problemy, niezależne od nich, to przecież możecie zainwestować we własny hosting serwerów, tylko wtedy postarajcie się przelać swoją mądrość w czyny, i zrobić tak aby wasze usługi były świadczone na takim poziomie jakiego Wy wymagacie i aby były dostępne 24/7/356 dni w roku bez najmniejszych przerw, jak uda wam się to to na prawdę szacun Da sie, tyle, że przy odpowiednim budżecie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Wiem, że to literówka, ale 356 dni w roku to chyba wiele firm osiąga. ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Witam, Problem z wysyconym łączem przez atak typu DoS, ruch nie wchodzi do wnętrza sieci bo zatrzymuje się na naszym routerze, ale wolumen ataku jest większy niż przepustowość interfejsu: Zamontowano dzisiaj nowy dedykowany firewall przed naszą siecią (po stronie operatora), miał zostać zamontowany w nocy, ale z racji, że atak się powtórzył zrobione zostało to teraz. Na podstawie zebranych logów wraz z operatorem dobraliśmy odpowiednie reguły filtrujące ruch co powinno rozwiązać problem. Za wszelkie niedogodności przepraszamy, każda usługa została przedłużona o 7 dni. Pozdrawiamy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
t4t4v4 3 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2013 (edytowany) dobraliśmy odpowiednie reguły filtrujące ruch co powinno rozwiązać problem. Tylko nie odetnijcie się, tak jak CloudFlare Edytowano Marzec 6, 2013 przez Avatat (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach