Dawid Sobieraj 1 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2013 Cześć, Dziś znów zaliczyłem problem z kategorii zwrotki email, poczta osoby do której chce wysłać jak rozumiem używa ipv6, ja nie mam zrobionej strefy revdns na ipv6 i nic nie mogę zdziałać ? host poczta.coronatools.pl [2a00:d5c0:10:10::1:100]:554 5.7.1 Client host rejected: cannot find your reverse hostname, [2001:41d0:8:c50a::1] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Luty 28, 2013 Dodać revDNS, albo usunąć interfejs ipv6. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2013 Ma adres IPv4 zobacz poniżej: $ host poczta.coronatools.pl poczta.coronatools.pl has address 193.25.222.253 poczta.coronatools.pl has IPv6 address 2a00:d5c0:10:10::1:100 $ host -t mx coronatools.pl coronatools.pl mail is handled by 0 poczta.coronatools.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2013 IPv4 powinien działać "równomiernie" z IPv6. Sądzę, że wyłączenie IPv6 w systemie pocztowym powinno załatwić sprawę. (W przypadku postfixa) inet_protocols = ipv4 Inną możliwością jest dodanie RevDNS dla IPv6 (panel vps'a/dedyka bądź provider/operator/firma). Polecam drugą opcję bo wyłączanie IPv6 to tylko odwlekanie w czasie problemu, o kilka lat ale wciąż... . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sobieraj 1 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2013 Dodałem revdns -> na domene z której wysyłam, jednak cały czas dostaje takie same zwrotki. Pomysł? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2013 Wpis wygląda na poprawny. Poczekaj, aż cache resolverów DNS się odświeży Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sobieraj 1 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2013 Dziekuje za pomoc - wszystko gra! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach