Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Router

Polecane posty

Gość

Mam problem z moim routerem tp-link: wr340g Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu (coraz częściej) regularnie mnie rozłącza. Może nie tyle rozłącza - bo do panelu routera nadal mogę się zalogować - ale nie ma dostępu do internetu, pojawia się taki wykrzyknik na żółtym znaku. Dodam, że odłączenie od prądu i podłączenie z powrotem pomaga, ale nie tędy droga. Co mogę z tym zrobić?

Edytowano przez zozol (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Mało szczegółów podałeś. Sprawdzałeś może jakieś logi routera, może zmień konfigurację (na jaką ci nie powiem bo nie wiem co masz tam ustawione)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam podobną sytuację z moim Dlinkiem, tylko zamiast braku internetu mam... "lagi", tj do przeglądania stron ok, ale gry online zaczynają ścinać strasznie - też tylko reboot pomaga.

Edytowano przez xorg (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz zupdatować firmware i zrestartować do fabrycznych, tylko niestety nie masz gwarancji, że to na pewno pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×