Gość Zgłoś post Napisano Luty 21, 2013 (edytowany) Mam problem z moim routerem tp-link: wr340g Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu (coraz częściej) regularnie mnie rozłącza. Może nie tyle rozłącza - bo do panelu routera nadal mogę się zalogować - ale nie ma dostępu do internetu, pojawia się taki wykrzyknik na żółtym znaku. Dodam, że odłączenie od prądu i podłączenie z powrotem pomaga, ale nie tędy droga. Co mogę z tym zrobić? Edytowano Luty 21, 2013 przez zozol (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 21, 2013 Mało szczegółów podałeś. Sprawdzałeś może jakieś logi routera, może zmień konfigurację (na jaką ci nie powiem bo nie wiem co masz tam ustawione) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2013 (edytowany) Mam podobną sytuację z moim Dlinkiem, tylko zamiast braku internetu mam... "lagi", tj do przeglądania stron ok, ale gry online zaczynają ścinać strasznie - też tylko reboot pomaga. Edytowano Luty 21, 2013 przez xorg (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2013 Zawsze możesz zupdatować firmware i zrestartować do fabrycznych, tylko niestety nie masz gwarancji, że to na pewno pomoże. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 22, 2013 Poszukam kabelka i dzisiaj wgram. Dam znać czy pomogło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach