MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 (edytowany) Od dwuch dni mam problem ze stabilnością ponieważ od tych 2 dni i o jednej praktycznie godz ulega awarii i o tej samej odzyskuje sprawność, aby pokazać tu mam link: http://public.serwerstatus.pl/index.php?id=584 może ktoś coś doradzić? Dużej styczności z serwerami nie miałem, jest to serwer specjalnie kupiony na rzecz klanu, jest na nim stronka i TS3. Nie wiem czy coś się wgrało wirus, coś co wyłącza serwer i włącza o danej godz. Dodam że serwerm mam w firmie biznes-host.pl Edytowano Luty 18, 2013 przez MEXXIO (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 a monitorujesz z innego serwisu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 No nie, a czy ten zły jest? Bo rozmawiałem z chłopakami na ts to mówili właśnie że padł i po 6 odzyskał sprawność. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 a var/log co mówi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 Nie wiem o jakich to było porach, ale ... http://www.webhostingtalk.pl/topic/41992-biznes-hostpl-down/?do=findComment&comment=358081 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 Poproś firmę żeby przenieśli Cię na inną matkę. Ja w bh miałem podobnie nie było dnia aby serwer w nocy nie padał właśnie między godzinami 2-6 rano;) Przenieśli mojego vpsa na inną maszynę problem znikł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 (edytowany) Przeglądałem logi z dnia 17.02.2013 i 18.02.2013 lecz nic tak nie widzę i nie ma tych godz w których niby nastąpiła awaria. I jak widzę logi się powtarzają. Edytowano Luty 18, 2013 przez MEXXIO (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kix 28 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Nie sugerowałbym się tym jakie wyniki podaje serwerstatus.pl Kilka razy już widziałem sytuację, że serwer ma uptime 100% a serwerstatus.pl pokazuje 50%, bo dostał bana na IP serwerów monitorujących z powodu skanowania portów. Problem z serwerstatus jest w tym, że IP monitorujących jest mało, a userzy mogą dowolnie zdefiniować monitorowany port - przy darmowej usłudze zawsze znajdzie się ktoś, kto poda port za który IP monitora zostanie zbanowane. Usługa całkiem spoko biorąc pod uwagę, że darmowa, ale jeden troll wystarczy, żeby wszystkie IP zostały pobanowane. Edytowano Luty 19, 2013 przez kix (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 I dlatego właśnie preferuję usługi zdalne do skanowania po ping'u + ograniczenie ICMP do 1/s per IP, a monitorowanie usług lokalnie w obrębie tej samej maszyny/infrastruktury . Sprawdź czy plik /var/log/syslog nic nie mówi o tych przerwach godziny 02:28, na 100% powinien coś powiedzieć, a jeśli rzeczywiście jest tam totalna cisza to wystarczy, że sprawdzisz uptime takiego TS'a chociażby i będziesz miał wyniki jak na tacy. Jeśli uptime TS'a się nie resetuje to winą definitywnie jest łącze/brzegówki datacenter, jeśli natomiast się resetuje to winą jest sam VPS bądź serwer-matka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 I d że sprawdzisz uptime takiego TS'a chociażby i będziesz miał wyniki jak na tacy. Jeśli uptime TS'a się nie resetuje to winą definitywnie jest łącze/brzegówki datacenter, jeśli natomiast się resetuje to winą jest sam VPS bądź serwer-matka. uwielbiam takie diagnozy od vps do brzegówki daleka droga i co najmniej kilka rzeczy po drodze mogących mieć wpływ, z czego wiele w zasięgu samego użytkownika Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Skoro usługa stabilnie stoi bez resetu ani kontenera VPS ani maszyny matki, a jednak pomimo tego jest niedostępna z zewnątrz to rzeczywiście ciekawe czego to jest wina, pewno usera który w tym momencie śpi . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Archi na TS uptime się nie zmienił, a w logach nic nie ma właśnie w tych godzinach gdzie właśnie serwer rzekomo pada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Skoro usługa stabilnie stoi bez resetu ani kontenera VPS ani maszyny matki, a jednak pomimo tego jest niedostępna z zewnątrz to rzeczywiście ciekawe czego to jest wina, pewno usera który w tym momencie śpi . Stwierdziłeś jednoznacznie z wielką pewnością że winna jest brzegówka lub łącze operatora, nie mając oczywiście dostępu ani do VPS, ani do serwera matki, ani tym bardziej dalej, ale zapewne problem jest na brzegówce bo co innego może być... Nie mamy nawet pewności, że pada bo nikt nie raczył zrobić tracertu w momencie down Edytowano Luty 19, 2013 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Po co mi dostęp do VPS czy serwera matki skoro nawet autor Ci potwierdził, że uptime serwera się nie zmienił, a skoro się nie zmienił to nie ma w ogóle opcji restartu VPS'a czy maszyny matki, bo w tym wypadku raz że by się linux zrestartował, a dwa uptime zresetował. Skoro usługi działają, w logach nic nie ma, a uptime twardo się trzyma to oświeć mnie, bo serio nie mam pojęcia w tym wypadku - jaki może być inny problem, jak nie łącze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Dobra chłopaki dzięki za odpowiedzi, nie ma co się kłucić każdy pomógł jak umiał Ja już się skontaktowałem z supportem i panowie z BH w nocy mają wykonać tzw. tracert. Więc zobaczymy co będzie. #Edit: Chciałem dodać że nie jestem wstanie siedzieć do 2-3 w nocy aby przeprowadzić samemu test. Edytowano Luty 19, 2013 przez MEXXIO (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Ustaw sobie na noc mtr na serwerze do jakiegoś wp czy onetu i zobaczysz. Co do mojej aplikacji to nie wiem czy widać: 19-02-2013 / 02:28 - 19-02-2013 / 06:55 18-02-2013 / 02:28 - 18-02-2013 / 06:38 17-02-2013 / 02:27 - 17-02-2013 / 06:35 Co oznacza że serwer był niedostępny każdego dnia +/- od godziny 2:28 do 6:40 (+/-) Jak by firewall blokował to by miał uptime na poziomie 0-1 % Sam biznes host miał ostatnio jedną 3 minutową awarię (restart switchy / routera o ile dobrze pamiętam) http://public.serwerstatus.pl/index.php?id=455 Popatrz również na statystyki pingu. Serwer niedostępny w tych godzinach. Męcz Marka ile się da hehe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Ustaw sobie na noc mtr na serwerze do jakiegoś wp czy onetu i zobaczysz. Co do mojej aplikacji to nie wiem czy widać: 19-02-2013 / 02:28 - 19-02-2013 / 06:55 18-02-2013 / 02:28 - 18-02-2013 / 06:38 17-02-2013 / 02:27 - 17-02-2013 / 06:35 Co oznacza że serwer był niedostępny każdego dnia +/- od godziny 2:28 do 6:40 (+/-) Jak by firewall blokował to by miał uptime na poziomie 0-1 % Sam biznes host miał ostatnio jedną 3 minutową awarię (restart switchy / routera o ile dobrze pamiętam) http://public.serwerstatus.pl/index.php?id=455 Popatrz również na statystyki pingu. Serwer niedostępny w tych godzinach. Męcz Marka ile się da hehe No przynam trochę męczę pana Marka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2013 I wyszło na to jak w kolegą sprawdziliśmy że problem jest po stronie BH. Jak będzie potrzeba to bardziej przybliżę problem. Czekam na odp teraz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2013 To już drugi dzień bez odezwu, a problem dalej jest już od 7dni... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 23, 2013 Napisz do supportu i poproś o przeniesienie na inną maszynę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient7550 1 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2013 może sprawdzają wszystko dlaczego tak sie dzieje zawsze warto poczekać kiedyś miałem w BH serwery i pomagali mi nawet jak nie mialem uslugi administracji zawsze warto poczekać 'ps; najlepiej i najlatwiej dla usera jest aby przeniesc go na inna matke ale problem i tak zostaje jak nie ty to ktos inny zawsze warto wszystko sprawdzic dlaczego tak sie dzieje i daj biznesowi czas albo zadzwon i sie zapytaj jak sytuacja wyglada Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MEXXIO 0 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2013 Napisz do supportu i poproś o przeniesienie na inną maszynę Problem w tym że nie odp od wczoraj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach