klaq 4 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 Mój problem jest w sferze prywatnych serwerów gier. Prowadziłem serwer do pewnej gry jednak szybko upadł przez ataki na poziomie 6 - 10 Gb/s jak można z tym walczyć? Planuje otworzyć serwer jeszcze raz jednak konkurencja nie czeka długo i po promocji serwera gdy zainteresowanie wzrasta zaczynają się ataki. Bywa, że to trwa wiele godzin co skutecznie blokuje możliwość gry przez normalnych graczy. Jakie są koszta i możliwości aby skutecznie pozbyć się problemu? Mam świadomość, że to nadal zmora w tym biznesie i możliwości mogą być mocno ograniczone. Dodam też, że to serwer international więc nie mogę blokować konkretnych państw np:. Turcji skąd jest większość ataków gdzie też mam dużo odbiorców. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hosteam.pl 2 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 Zapraszamy do kontaktu z działem handlowym. Postaramy się dopasować ofertę do Pana potrzeb. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2013 Zależnie od tego jaka to gra można działać na parę sposobów. Jak chcesz to daj info na PW, może podpowiem jak przed przejściem na profesjonalne rozwiązania można spróbować zrobić to domowymi sposobami - oczywiście jeśli będzie możliwość. Napisz jaka gra, ewentualnie jaka wersja i mod tej gry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2013 Mój problem jest w sferze prywatnych serwerów gier. Prowadziłem serwer do pewnej gry jednak szybko upadł przez ataki na poziomie 6 - 10 Gb/s jak można z tym walczyć Z można spróbować zrobić to domowymi sposobam Domowym sposobem odeprzesz 6G? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klaq 4 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2013 Gra to Silkroad Online. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2013 @tgx - jak gra jest via www to RR DNS na grupę VPSów w różnych lokacjach i zawsze któryś komuś odpowie, a atak może lecieć przykładowo na IP, czyli tylko na 1. Jest też parę innych tricków, nawet z normalnymi grami - w podobny sposób. Metody nie działają na wszystkie przypadki, jednak często dużo pomagają, a koszta są niewielkie w porównaniu z zaporami sprzętowymi lub łączami xxG. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Luty 11, 2013 @Misiek08, gdyby to było takie proste... idziesz w dobrym kierunku ale temat jest "trochę" bardziej skomplikowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2013 Tak, zakładając że nie jest to UDP Flood na IP serwera gry i samych serwerów gier masz więcej niż jeden to wtedy być może nawet coś to da, problem jest w tym że takie rozwiązania jak kilka(naście) serwerów jest prawdopodobnie na tej samej cenie co jeden dobrze zabezpieczony, a więc teoretycznie nic nie zyskujesz. Rozkładanie ruchu jest po części zabezpieczeniem przed DDoS'em, ale potrzebujesz do tego kosztownej infrastruktury, a i tak 99% ataków chociażby wycelowanych w mój serwer to najzwyczajniejszy w świecie udp flood. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach