baaq 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2013 (edytowany) Witam. Już z parę miesięcy, może nawet więcej wykupuję od nich serwer Ventrilo. Działa on całkiem dobrze, nie wywala i nie ma z nim problemów oprócz tego, że nie widzą go strony typu gametracker.com, czy game-monitor.com, a Support chyba nie umie tego rozwiązać. Także jest całkiem pozytywnie, chociaż nie tanio (w porównaniu do konkurencji). ...A dziś postanowiłem wykupić serwer Minecraft. Wystarczyłby najsłabszy pakiet, czyli taki dla 5 graczy. Wszystko świetnie jest taki, akurat promocja. I tu zaczyna się czarna strona pixelteamu, bowiem taki serwer nie jest w stanie udźwignąć 5 graczy, by się czasem nie wysypać. W sumie nie jest to jakoś bardzo często, różnie. Myślałem, że jest to problem techniczny. A tu support mi tłumaczy, że te serwery nie mają ograniczeń ilości graczy. Mogę ustawić sobie ilość slotów jaką chcę, ale muszę liczyć się z możliwością przeciążenia serwera. Faktycznie jak byk na stronie głównej jest napisana ilość RAMu takiego serwera. Ale skąd zwykły gracz ma wiedzieć na ile ludzi taki RAM starcza? Oczywiście czyta zalecenie, że dla 5 graczy. W rzeczywistości 5 to jest maksymalny sufit możliwości takiego serwera, przez co wyrzuca. By grać bezproblemowo z serwerem mogą być połączone max 3 osoby, z moich obserwacji. Wcześniej wielokrotnie kupowałem serwery Minecraftowe dla kolegów, też dla małej liczby osób. Nigdy nie przekroczyłem standardów obciążenia, a tu wystarczy 3-4 graczy i jest te 100%, przy 125% serwer się wyłącza. Dodatkowo z każdym crashem otrzymuję o tym e-mail. Zaspamowali mi skrzynkę. Podsumowując: Oferta Ventrilo 2.1.4 - nie do końca funkcjonalna, ale stabilna. Oferta Minecraft 264 RAM - Niestabilna, podobno zalecana dla 5 graczy, w rzeczywistości działa dla max 3-4. Chociaż mieliśmy crashe nawet, gdy na serwerze były 2 osoby. Po prostu nie polecam. Support - W przypadku Ventrilo ok, parę razy mi pomogli. W przypadku Minecraft niedojrzała rozmowa na zasadzie "drogi kliencie sam żeś sobie winien, że nie jesteś jasnowidzem i nie przewidziałeś, że ten serwer jest do niczego, mogłeś przecież wykupić lepsza ofertę". Pozdrawiam Edytowano Luty 6, 2013 przez baaq (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2013 (edytowany) Nie wiem do końca na jakiej zasadzie działa gametracker z ventrilo, ale wiem jak działa gametracker z TS3. Jedyne czego taki gametracker potrzebuje to połączenia z konkretnym serwerem po voice porcie (9987) i query porcie (10011). Efekt jest taki, że jeśli gametracker nie działa z danym serwerem to albo serwer-matka blokuje konkretne requesty do "query portu" (częsta praktyka) albo serwery są tak skonfigurowane, że access sam w sobie byłby niebezpieczny (jeszcze częstsza praktyka). Co do Minecrafta to javy i ilości zużywanego ramu nie da się przewidzieć, masz masę pluginów i innych zależności, przez co nie jesteś w stanie określić "na ile starczy" taki serwer. To powinno się na bieżąco sprawdzać, a nie robić jakieś przeliczniki w stylu 1 osoba = 50 mb, bo to niedorzeczne. Edytowano Luty 6, 2013 przez Archi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baaq 0 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2013 (edytowany) Nie instalowałem żadnych modyfikacji. Ogólnie to moim zdaniem hosting powinien dać więcej RAMu tym słabszym serwerom albo w ogóle wycofać je z oferty, bo jaki to ma sens. Co do VT to pewnie tak jak piszesz - serwery są zabezpieczone i w sumie może i dobrze. Edytowano Luty 6, 2013 przez baaq (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com Zgłoś post Napisano Luty 6, 2013 Co do serwera Ventrilo... standardowe rozpakowanie plików serwerowych na serwerze i jej odpalenie sprawi, że właśnie nie będzie serwer widziany m.in przez GameTracker, aby to działało (co na pewno wiele ludzi o tym wie) trzeba zmienić dwie linijki z pliku konfiguracyjnego. Firma powinna to z automatu zmieniać (bądź automat), lecz jeżeli masz dostęp do całego pliku konfiguracyjnego, powiedz - to napisze Ci co wystarczy zmienić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baaq 0 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2013 (edytowany) Jeżeli chodzi Ci o "ventrilo_srv.ini", to tak dają możliwość pełnej edycji. Edit: Dzięki za pomoc na PW, niestety nie udało nam się tego zrobić - serwer ma chyba firewall czy coś podobnego. Pisałem już o tym kiedyś do supportu to stwierdzili, że gametracker nie obsługuje VT 2.1.4 (oczywista nieprawda). Teraz szczerze mówiąc nie chce mi się z nimi o to męczyć. Edytowano Luty 6, 2013 przez baaq (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baaq 0 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2013 Przepraszam za double posta, ale muszę o tym napisać: Serwer "Dirt" pixelteam.net zalecany przez nich dla 5 graczy potrafi sypać się się przy 1 graczu, na czystym silniku. Support potwierdza, że to nie są błędny techniczne . Warto też dodać, że ich serwery są w Francji, o czym nie ma ani słowa w ofercie, a to jak wiadomo wpływa niekorzystnie na PING. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FanPL 4 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2013 W zależności na czyj ping, we Francji mają dobry, dlatego jak robi się serweru .eu jest okej. Głównie hostingi mają we Francji Minecrafty, bo tanio. Pixel Team jest bądź co bądź drogi i ja się spodziewałem większej jakości, osobiście mogę polecić SoRed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach