Skocz do zawartości
albercikk

Hosting dla firmy

Polecane posty

Witam, poszukuje hostingu pod stronę firmową (CMS-Joomla), na razie będzie jedna strona ale za jakiś czas będę wstawiał tam kilka innych projektów, najważniejsze aby nie było problemów z ze zbyt częstymi i długotrwałymi awariami i aby strony ładowały sie szybko.


Rozumiem że każdej firmie hostingowej może zdążyć się awaria, ale jeśli awaria potrwa zbyt długo to dla firmy jest strata, dlatego ważne jest aby pomoc techniczna miała ludzkie podejście, wysokim poziom i szybki czas reakcji, preferowany kontakt telefoniczny, jeśli możliwe to 24h, nie jest to jednak wymóg konieczny, ważne żeby reakcja była szybka a kontakt miły, nic mnie bardziej nie denerwuje jak niemiła i stresująca rozmowa w czasie awarii która sama w sobie jest stresująca i najczęściej nie jest winą klienta.


Poczytałem trochę forum i już wiem żeby się wystrzegać gigantów jak Home.pl czy Nazwa.pl, wiele pochwał za jakość, bezawaryjność i podejście do klienta zebrały Progreso i Kei, i to są moi faworyci, tylko nie wiem którą firmę wybrać…jeśli macie / mieliście doświadczenie z tymi firmami to bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniem.


P.S. Na początek planuje przeznaczyć max 200 zł rocznie, za rok zobaczymy w jakim miejscu będzie firma i być może wykupię większy pakiet


Acha jeszcze jedno, ważne aby serwery były w Polsce

 

Z góry dziękuje za pomoc i serdecznie Pozdrawiam

 

 

Edytowano przez albercikk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer w progreso mam jakoś od około roku i z czystym sumieniem mogę polecić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei z czystym sumieniem polecę iq.pl, z którego usług korzystam już kilka dobrych lat, stawiając tam strony swoje, jak i klientów.

Stabilność, bezawaryjność, w razie potrzeby szybki kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Może globalnetwork.pl

 

Mam co prawda VPSa tam, ale zero problemów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

KEI w normalnym hostingu dzielonym ma trochę małą funkcjonalność, choć jakość bardzo dobra.

IQ PL okazuje się tu fajniejszym rozwiązaniem. Również polecam, od kilku lat korzystam, administruję kilkoma stronami u nich postawionymi. Dwie stówy + VAT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Nie rozumiem co Wam przeszkadza... Już nie wolno się reklamować czy jak? Znieśli wolność słowa w Polsce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Reklamować można, ale robisz sztuczne polecanie to nie ładnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pracuje w firmie która hostuje stronę + pocztę w IQ.pl - jeszcze ani raz nie mialem (przez 3 lata pracy) z pocztą problemów - mogę polecić z czystym sumieniem...

 

Ew. Sam używałem hostingu w Unixstorm.org - również mogę polecić (prywatnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie, dziękuje za zainteresowanie i wszystkie wpisy.

Jednak nie wszystkie wpisy ułatwiaja mi dokonanie wyboru. Miałem wybrać miedzy dwoma firmami (wybranymi przeze mnie wstępnie, czy słusznie to nie wiem, ale jeśli macie coś przeciwko tym firmom to piszcie) a teraz mam kilkanaście polecanych firm, ja nie wątpie że wszystkie firmy tutaj polecane są godne zainteresowania ale chyba poszliśmy w nie tym kierunku.

Zamiast zbliżać sie do celu (wybór hostingu) oddalam się od niego, nie zmniejszyliśmy a zwiększyliśmy ilośc firm do wyboru :D

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za zainteresowanie

Edytowano przez albercikk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może inaczej, wyjdźmy od tego, co jest dla Ciebie ważne.

 

Wspominasz w pytaniu o zdolność do obsługi awarii. Awarie zdarzają się wszystkim, dlatego też na Twoim miejscu po prostu zapytałbym przedstawicieli firm, jak wyglądają procedury w razie wystąpienia awarii. Czy firma ma spisane odpowiednie procedury, jak wygląda wówczas komunikacja itp.

 

Znam przykłady firm, które mają to dobrze opracowane. W Blink.pl jesteśmy przygotowani na praktycznie każdy wariant i odpowiednie komunikaty mamy przygotowane zarówno na zapowiedziach infolinii, jak i w oknach logowania, a także w dziale kontaktowym na naszej stronie. Dzięki temu w razie usterki informacja jest praktycznie natychmiast publikowana i każdy Klient ma szansę zapoznania się z sytuacją. Nie ma problemu, że "nie mogę się dodzwonić do BOK" - w razie masowej awarii, jak kilka tysięcy ludzi łapie za telefon, to nawet najwięksi polscy operatorzy nie są w stanie odebrać wszystkich takich połączeń jednocześnie i trzeba inaczej poinformować Klientów. Jak rozumiem, wolisz mieć pełną informację o ewentualnych usterkach i czasie ich usunięcia, bez wiszenia na słuchawce?

 

Ponadto, jeśli jak piszesz, to ma być strona firmowa, to poza tymi rozsądnymi kryteriami, które wskazałeś, warto zwrócić uwagę jeszcze na następujące aspekty:

1. Czas trzymania backupu

2. Łatwość przywrócenia danych z backupu

3. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych

 

ad 1.

Wiadomo, im dłużej tym lepiej. Zorientuj się, jak długo są trzymane backupy w firmach, które rozważasz. W Blink.pl 7 dni,

ad 2

Czy do przywrócenia potrzebna dzwonić do BOK, czy też panel umożliwia przywrócenie backupu we własnym zakresie? W Blink.pl można.

ad 3.

Jeśli to serwis firmowy i przewidziany jest formularz kontaktowy, albo newsletter, to aby wszystko zrobić legalnie, potrzebne byłoby zarejestrowanie zbioru w GIODO oraz zawarcie pisemnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art, 31 ustawy o ochronie danych osobowych. Można to zrobić w Blink.pl, Ogicom,pl, w Home.pl zdaje się tylko przy serwerach dedykowanych, ale też można. U większości operatorów nie ma takiej możliwości. Tematu nie będę rozwijał, jakbyś chciał coś więcej spytać - zapraszam na priv'a.

 

Jeśli zgodzisz się, że wskazane powyżej kryteria, poza tymi wskazanymi przez Ciebie, są istotne - to myślę, że oferta Blink.pl byłaby dobrym wyborem. Zarówno Progreso, jak i KEI to też jest dobry wybór, ale sprawdź obu operatorów pod kątem tych trzech wymienionych wyżej punktów, aby podjąć najlepszą dla Ciebie decyzję.

 

 

Hosting pod marką Blink.pl świadczy:
Ogicom "Spider" Sp. z o.o. S.K.A. z siedzibą w Poznaniu (dawniej: Ogicom Sp. z o.o), ul. Abpa A. Baraniaka 88, 61-131 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000410900, REGON 634407251, NIP 7811720476, kapitał zakładowy 418 000 zł w pełni wpłacony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×