Skocz do zawartości

Polecane posty

Korzystam z usług bluehost.pl (jest to już kolejna firma) i to jest pierwsza firma w której opłaciłem konto za pół roku, bo jakoś nie boje się, że tak jak w poprzednich firmach pogorszy się pomoc/admin/serwer.

 

PS. support (wole polsko nazwę np. pomoc) jest wzorowa i nie unika klientów jak w innych firmach oraz nie ignoruje i co najważniejsze jest miła i pomaga ;)

 

Polecam bluehost.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maja w PEŁNI przetlumaczony DA a to zdarza sie zadko, bo nawet obrazki sa w jezyku polskim. Jest to duzy +.

 

Calkiem dobry sprzet ale mozesz pokazac jak dzialaja stronki na tym serwerze (jakies swoje, czy znajomych) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieliście Panowie jakieś cholerne szczęście do administratora, bo ja mam wrażenie że wyjechał na wczasy lub ignoruje moje zapytania.

Facet po prostu milczy od kilku dni... Żałosne!

Trzeba szukać nowego serwera z kontami reselerskimi. Ręce opadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję przetestować na ich serwerze forum phpBB by Przemo. Forum działało szybko, zrobiłem sztuczny tłok (skryptem) - serwer zachowywał się dobrze. Żadnych ograniczeń. Jednak największym minusem jest kontakt z klientem, nad którym powinni popracować. Chodzi mi o kontakt via GG [ogólnie internet]. Kontakt via telefon jest o wiele skuteczniejszy.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zero

hehe moj pierwszy post :)

 

Chcialbym sie dowiedziec - bo moze ktos potrafi porownac :) - czy konto na tym serwerze jest lepsze niz to, które obecnie mam na webd.pl? Nie chodzi mi o parametry techniczne, bo to potrafie sam porownac, ale o obsluge itp. Bo jak na razie, to niezawiodlem sie na webd.pl, ale poszukuje czegos innego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A już miałem kupować!!!

 

Ale:

http://politologiaap.forall.pl/plikownia/blad.jpg

 

Zależało mi na zainstalowaniu skryptu Gallery 2, ale nic z tego.

 

Kontakt z admin przez GG. bardzo szybki pochwalam, ale powiedział, że nie może togo naprawić i nie naprawi bo musiałby zmniejszyć zabezpieczenia!!!

 

ALE jeśli chce używać tego skryptu, bo jest w ofercie to czemu nie mogę, polecił mi inny skrypt, ale ja nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale swietna firma ;) . To byl zwykly krzak. Miałem u nich serwer, postawilem na nim swoja prywatna strone(www.motosite.prv.pl) a tu nagle bez zadnej informacji nie moge sie polaczyc z serwerem prze program ftp. , strona sie nie wyswietla a co najgorsze ta firma przestala istniec a wraz z nia moje dane :P Zapraszam na www.bluehost.pl ale ta strona sie nie otwiera. Poprostu firma przestala istniec. Ma ktos moze pomysl jak chociaz moge odzyskac dane? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacje dotyczące awarii zostały umieszczone na stronie głównej bluehost.pl

Wkrótce dokładniejsze informacje zostaną rozesłane drogą mailową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W związku z zainstaniałą, kilkudniową awarią pragniemy najmocniej przeprosić użytkowników.

Istnieje duże prawdopodobieństwo , że zostały utracone wszystkie pliki kont.

Konta będą zakładane najszybciej jak się da, wszystkie konta będą działać do dziś wieczór.

Administracja Bluehost.pl.

Warto dodać, że (nie) posiadacie kopii. A takie wyjaśnienie awarii to żadne wyjaśnienie.. brak szczegółów, nadal nie wiadomo co dalej będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żenada.

A pare tygodni temu chciałem wykupić tam usługi, jednak widze że dobrze wybrałem nie wybierając tej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tak wygląda profesjonalizm ?

 

Jestem wściekły na firmę zajmującą się „profesjonalnym” hostingiem, na ciągłe pady serwera. Korzystam z usług firmy około 2 miesiące - i w przeciągu tego okresu czasu miały miejsce:

 

- zła konfiguracja maila - brak możliwości odbioru poczty ( awaria została po interwencji szybko usunięta )

- 3 pady serwera

- brak odpowiedzi na g-g ( 5 dni pisania pod nr suportu firmy – zero odpowiedzi )

- mail - który wysłałem został zwrócony jako nie doręczony

- nierzetelne informacje na temat padów hostingu ( sprzeczność ostatniej informacji która z jednej strony mówiła o padzie łącza, a podczas rozmowy telefonicznej kiedy w końcu po kilkunastu próbach w przeciągu kilku godzin udało mi się dodzwonić – usłyszałem ze serwer w serwerowi został sformatowany ŁoŁ )

- niekompetentne zachowanie osoby odbierającej telefon - kiedy zapytałem dlaczego nikt nie odpisuje na g-g, i dlaczego info o „awarii” serwera została podana ( w statusie g-g ) dopiero po 3 dniach – osoba odbierająca telefon się rozłączyła bez słowa

- brak szybkiej informacji z jakich powodów nastąpiły pady serwera

 

do powyższych moge dodać fakt - że konto moje może i już i w pełni działa - ale jak narazie ( na dzien 22.05.2006 ) wciąż nikt nie przywrócił moich stron które były zamieszczone na serwerze bluehost.pl ( oczywiście mogę sam się pobawić trochę czasu i przywrócić strony www – ale chyba nie o to chodzi w „profesjonalnym” hostingu ).

Bluehost miała możliwośc zrobienia backupu danych ( na serwerze bluehost ) nawiasem zrobiłem i na serwerze backup – ale po co robic backup na serwerze skoro „serwerownia go sformatowała” ???

 

poniżej fragm. rozmowy z suportem bluehost.pl

 

jmx 21:11:22

pytam po raz trzeci: kiedy wrócą strony www które były na serwerze ?

 

bluehost.pl 21:12:18

nie jestem w stanie panu na to odpowiedzieć, serwerownia nie odpsiuje, nie jest pewne czy dane wrócą

 

 

Na stronie bluehost.pl bylo napisane ze firma prowadzi profesjonalny hosting. Postanowiłem to sprawdzić i wykupiłem konto.

 

W powyższym zachowaniu, działaniu hostingu niema ani krzty profesjonalnosci, no bo jak wytłumaczyć fakt, ze informację o awarii zamieszcza sie po trzech dniach, na g-g sie nie odpisuje, mail - wraca jako niedoręczony, i nie istnieje backup danych.

 

Reasumując – chciałbym zobaczyć w końcu rzetelną informację ze strony właścicieli hostingu bluehost.pl czy to na stronie bluehost czy na tym forum,

A potencjalnym użytkownikom hostingu bluehost.pl – ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy, szkoda kasy, czasu i nerwów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hello

 

jak widac chyba na tym forum nie bywają własciciele hostingu bluehost - bo choc minął jakiś czas od mojego posta - to nikt z firmy która zajmuje sie hostingiem bluehost nie raczył sie publicznie wypowiedzieć.

 

poniżej wklejka z dani dzisiejszego tj 24.05.2005 pochodząca ze strony bluehost.pl

 

 

 

Sprzedaż tymczasowo wstrzymana

 

Bluehost.pl na krótki czas wstrzymuje sprzedaż usług hostingowych w związku z planowanymi zmianami w strukturach Bluehost.pl. Konta aktualnych klientów działają, nowe będzie można kupić niebawem.

 

 

A to fragment rozmowy gadu-gadu z supportem bluehost.pl

 

j: kiedy wrócą strony ?

 

bluehost.pl 21:25:06

niestety serwer został sformatowany

 

czyli z Waszej strony niema backupu zadnego

jmx 21:26:17

 

bluehost.pl 21:26:19

byl robiony na drugim dysku niestety on tez szostal sformatowany przez serwerownie

 

 

Jestem pod wielkim wrażeniem "profesjonalności" firmy która zajmuje sie hostingiem bluehost.pl

 

Wychodzi na to że mając konto na serwerze bluehost.pl trzeba codzien sprawdzac czy strony działają, i trzeba być przygotowanym na to że w kazdej chwili serwer, strony mogą paść - i trzeba będzie sobie przywrócić swoje strony ze swoich backupów, gdyż firma pomimo możliwości robienia backupu na serwerze okazuje sie że takowym backupem nie dysponuje.

 

Reasumując:

Jeśli firma planuje zmiany w strukturach bluehost - to proponuję aby przede wszystkim zacząć poważniej traktować klientów którzy ją utrzymują, oraz do supportu zatrudnić przynajmniej półfachowca - który będzie w stanie odpowiadać na proste pytania i nie będzie sie rozłączał w pół słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrick

a mógłby pan Srok zdradzic jaka to serwerownia formatuje dyski w serwerach klientow ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ostatnich "przypadków" - Managed.com, ale tam chyba Bluehost.pl nie stało..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Minęło kilka miesięcy, kolejna awaria - brak jakiejkolwiek informacji, brak odpowiedzi na telefony, e-mail i GG. Próbowałem nawet kontaktować się przez WHT - wszystko bezskutecznie. Ja jestem cierpliwy, ale to jest żenujące...

 

Ta firma, jeśli to można nazwać firmą, pojęcia nie ma o obsłudze klienta, budowaniu własnego wizerunku i zaufania. Ta "firma" pojęcia nie ma o hostingu, ani o czymkolwiek czego się podejmuje. Wreszcie ta "firma" niczym w swojej działalności nie różni się od dzieciaków odsprzedających kawałek swojego serwera na Allegro.

 

Zdecydowanie odradzam korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×