NetMat 107 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2013 Witam, Szukam jakiegoś serwisu gdzie będę mógł wrzucić wszystkie firmowe pliki (waga około 2-5GB), muszę mieć pewność że pliki są bezpieczne, dostępne tylko przez właściciela, prędkość pobierania w granicy od 2 MB/s, dostęp przez sprzęt mobilny iphone/ipad co do ceny jest mi to obojętne, zależy mi na jakości ! Pozdrawiam NetMat Edit : Aktualnie zainteresowała mnie oferta box.com, ktoś kiedyś korzystał i wie jak wygląda sprawa z transferem itp. ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2013 Dużo tego dysku? Jaki budżet? Może kimsufi z oprogramowaniem: OwnCloud 4.5 Jest wersja preinstalowana. Sam zastanawiam się nad tym rozwiązaniem Oczywiście masz do tego klientów Ishit/Andrzej/Linux/Windows Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2013 Hmmm... Ogólnie ważne informacje zajmują 2 GB a wszystkie informacje z 5 GB budżet jest na prawdę obojętny od darmowego po nawet 80zł co miesiąc. Co do własnych serwerów to mam kilka w ovh i nawet znalazły by sie wolny dla OwnCloud jednakże nie jestem pewien co do zabezpieczeń tego serwera, oczywiście zabezpieczył bym go jakimś programowym firewallem etc. Jednakże w firmach typu box.com Dropbox.com pracuje sztab ludzi nad zabezpieczeniami i jednak wydaje mi sie ze spałbym spokojniej wiedząc że moje dane sa w "99%" bezpieczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sixwishlist.com Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2013 https://drive.google.com w pakiecie masz 5GB za 4euro o ile pamietam jest wiele gotowych rozwiazań lub vps i owncloud podobne pieniadze ich wartosc zalezna jest od ceny samego vps-a podejrzewam że sie zmiescisz w tych 4 euro miesięcznie podobnie jak proponowane google. Zobacz jeszcze co obecnie proponuje microsoft Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oreo 59 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2013 Szczerze mówiąc, nie masz gwarancji bezpieczeństwa na chmurce tj.: Google Drive, Dropboks, czy Box. Musisz zdać sobie z tego sprawę, że każda firma może manipulować klientami i specjalnie wykradać cenne informacje na własną korzyść. Nie zdajesz sobie z tego sprawy, że mają dostęp do plików. Szyfrowanie? Inna bajka, rzadko która firma oferuje szyfrowanie, które wymaga mocną maszynę. Skoro dla Ciebie budżet jest obojętny, to zainwestuj w maszynę w OVH + admina. Proste? Proste Pozdrawiam, Oreo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2013 Jak to nie może być bezpieczny? TrueCrypt, Podzielić dane na 3x 2 GB, w każdym zaszyfrowany system plików. Hasło 20 znakowe i voila, niech się bawią . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2013 A jeszcze bezpieczniej jeżeli chodzi o niepowołany dostęp do danych, podzielić je zaszyfrowane i każdy blok na inny serwer. Oczywiście jest to mniej bezpieczne jeżeli chodzi o możliwość utraty danych. Coś za coś jednakże wątpię aby komuś chciało się bawić w zgadywanie haseł tylko po to aby mieć dostęp do treści nie wiadomo jakiego pliku bo przecież nikt nie weźmie szklanej kuli aby sprawdzić czy to coś wartościowego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adelard 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Może https://mega.co.nz/? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach