Facebookdiler 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Witam , mam pewne pytanie na , które bezpośrednio nie udało mi się niestety znaleźć odpowiedzi. Wiem jak wygląda sytuacja w przypadku ataków DOS/DDOS na serwery dedykowane VPSy ( radz sobie sam lub płać i to nie mało ) Był czas , że tworzyłem dla zarobku pewne prywatne serwery i ztykałem się z tego typu atakami wielokrotnie. Teraz przyszedł czas na własną grę online jednak zdecydowałem sie na tradycyjny hosting ( mysql + php + js(jquery,ajax) = gra ). Ze względu na atrakcyjniejszą cene , brak limitów w wielkości bazy itd. Czy firma taka jak az.pl nadaje sie do prowadzenia gry online czy padnie przy pierwszym lepszym ataku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Na 99,99% padnie Jak VPS możesz spojrzeć: http://www.blacklotus.net/host/cloud-servers Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Cloudflare ma jednak problemy wydajnościowe, choć z atakami sobie radzi bardzo dobrze w wersji Business. Dla stron z większą ilością statyki, ruchem polecane jest raczej doraźnie. Usługa DNS za to jest szybka, stabilna no i pozwala na skorzystanie z usługi proxy w przypadku np. ataku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Ja bym właśnie schował nawet VPS'a za cloudflare, tak długo póki nie udostępniasz nikomu IP serwera możesz być w miarę spokojny, szkoda że jest kompatybilny tylko z HTTP(S) bo wiele innych usług bym przez niego przepuścił . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Facebookdiler 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2013 Dziekuje wszystkim za pomoc. zrobie tak jak mówił samu i schowam strone za Cloudflare. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FrozenShade 18 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2013 Co można zrobić w przypadku, gdy gra jest pod postacią appletu który musi połączyć się z serwerem (tcp socket)? W przypadku appletów połączenie takie może być zestawione tylko i wyłącznie z tym hostem, z którego applet został pobrany przez przeglądarke. Czy chmura w tym wypadku cokolwiek pomoże? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Luty 11, 2013 Limitowanie połączeń, syn-proxy... trzeba pomyśleć i zestawić środowisko. Możesz skorzystać z ofert firm które się tym specjalizują jak np. blacklotus.net Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach