IceBeast 30 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2013 Cześć Postanowiłem przenieść jedną z moich domen .pl z az.pl do ovh, już dodałem domenę w panelu i podałem authinfo, dostałem maila że domena zainstalowana, ale maila że "transfer domeny domena.pl do ovh zakończony" nie dostałem. Minęły 2 dni od czasu jak to zrobiłem, a domena nadal nie została przeniesiona. Domena widnieje nadal w obu panelach, zarówno az i ovh. Co mam robić, powinienem coś jeszcze w panelu az.pl zrobić/zaakceptować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2013 Na adres administracyjny domeny powinieneś dostać wiadomość z adresu automat@dns.pl, która zawiera odnośnik do potwierdzenia przeniesienia obsługi płatności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IceBeast 30 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2013 Nic takiego nie doszło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2013 Ważne jest, aby dane się zgadzały. Ale jeśli podałeś te same w OVH co wcześniej w AZ, to nie powinno być problemu. Procedura jest taka, jak już wspomniał Hekko.pl (Damian): po zainicjowaniu procedury przez nowego rejestratora na Twój adres email skojarzony z domeną, NASK (z adresu @dns.pl) wysyła prośbę o potwierdzenie zmiany rejestratora (poprzez kliknięcie w link). Po kliknięciu otrzymujesz kolejny email od NASK z potwierdzeniem dokonanej zmiany. Wszystko trwa kilka/kilkanaście minut z reguły. Jeśli powyższe nie nastąpiło, a w danych whois dla domeny jako rejestrator wciąż widnieje AZ, to wszystkie wątpliwości musisz wyjaśniać z OVH (bądź automatycznie, jeśli są do "wyklikania" odpowiednie opcje jak np. ponowna próba transferu, bądź przez kontakt z pracownikami OVH). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach