Skocz do zawartości
shibby

Wydajny hosting lub VPS

Polecane posty

No przecież to sie opłaca. Nie wiecie tego?

A nie pomyśleliście że właściciel chce naciachać troche kasy na początek na start? Może auto mu się popsuło i potrzeba naprawić, a może jakaś inna okazja, że nagle 'kasy' potrzebuje?

A może za te pieniądze udziela wysokoprocentowych kredytów znajomym które dają mu zarabiać? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem jak za 264zł na rok można oferować vpsa z da i

  • Procesor 3 GHz
  • Pamięć RAM 2 GB
  • Pamięć maksymalna 3 GB

przecież koszt samej licencji na DA jest większy a gdzie jeszcze koszty maszyny i zarobek ? :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

a skomentujesz

 

Tak, mogę dać podpowiedź. Ktoś tu polecił ultra budżetowy mintshost, czy jakoś tak. Korzystał ile - tydzień? Zresztą rzucając okiem na ofertę wiadomo to i owo.

Ja, aby powiedzieć o jakiejś firmie, że dobra, muszę obserwować ją przez ok. 2 lata. Wybieram usługi na podstawie przeszło 10-letniego doświadczenia. Nie na podstawie tego, że "mi się wydaje", że coś jest za droge albo nie jest za drogie, bo akurat mam tyle, a tyle kasy w kieszeni. Nie mam kasy - nie mam usług, a nie gadam jakieś kacapoły.

VPS z DA za 300 czy 400zł rocznie to jest dobry żart, a nie temat do dyskusji. To, że dyskusja tutaj się w ogóle rozwinęła jest spowodowane tym, że na tym forum sporo jest młodych fantastów, którzy chcą podbić świat za pomocą kieszonkowego.

 

Do czego to doszło... cholerne krzaki i budżetowe gnioty... najpierw się zaczęło od "serwerowni" w śląskich piwnicach, potem dedyki po 2 stówy, a teraz to idzie dalej... a najgorsze jest to, że jak ktoś skomentuje takie wątki z żartami, to okazuje się, że on ma zawyżone ceny, że jak to tak... no bo klient - dzieciak z kieszonkowym - sobie już wszystko policzył, że to jest za drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie nic dobrego shibby nie znajdzie. Tanie vpsy nie są zbyt wydajne bo muszą być gęsto upakowane i wcale nie jest powiedziane, że są wydajniejsze od zwykłego hostingu. Cena softu też ma wpływ na to co się dostanie. Duże użycie cpu kosztuje. Tu zaznaczę, że u nas klient jest ograniczony tylko budżetem - bo limit jest po to aby używał tyle ile zapłacił. Jeśli jest w stanie zapłacić za użyte cpu to może używać wilokrotności limitów (rozliczanie jak w chmurze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, mój hosting był na prohost.pl gdy miał 1/3 tych odwiedzin co obecnie. Regularnie około 20go każdego miesiąca wykorzystywałem przydzielony mi limit CPU. Dodatkowe punkty kosztowały mnie drożej niż cały hosting. Co gorsza wykorzystanie limitu CPU powodowało blokadę konta! Nie mogłem zalogować się do cpanelu oraz do FTP. By zabrać moją stronę (pliki i bazę) z prohosta musiałem wykupić oczywiście dodatkowe punkty CPU. Tak więc podziękuję.

 

Oferta wciąż jest aktywna. W miedzyczasie kupiłem VPSa z mintshosta na miesiąc. Na początku było super. Bardzo szybko, transfery 100mbps. Pierwszy tydzień minął jak bajka. Niestety od niedzieli mam drugą poważna awarię i po raz drugi żadna z moich usług nie jest widoczna w necie. Zmusza mnie to do szykania innego hostingu/VPSa.

 

Myślałem o biznes-host. Tam VPS z DA przy płatności na rok do 474zł brutto. Cena ok tylko mam pewne obawy, ponieważ mintshost to właściwie reseller serwerów z biznes-hosta. Na ile taki mintshost ma wpływ na działanie VPSa. Boję się, że zakupię VPSa z biznes-host i będę miał te same problemy, które teraz mam w minthost.

 

Problem niedzielny: Nie działa strona, dns, ssh itd. Po zalogowaniu się do hyperVM widzę, że ram osiągną szczyt. Po zresetowaniu maszyny ram ustabilizował się na ok 680MB. Następnie zauważyłem, że zamiast 50GB dysku, polecenie "df" pokazuje tylko 25GB, zajęte 14GB co wg niego dawało 100% zajętości!! Nie działał mysql (nie mógł utworzyć socketu ponieważ nie było miejsca na dysku). W kółko się restartował i zapychał ram. Awarie mintshost usunął po ok 3h od zgłoszenia. Niestety efektem problemów na dysku było uszkodzenie jednej ważnej tabeli w bazie danych a oczywiście backup dzienny się nie wykonał. Musiałem użyć backupu sprzed kilku dni...

 

Dzisiejsza awaria: nie dziala http, ssh, directadmin, dns itd. Nie mogę się też zalogować do hyperVM, gdyż twierdzi ze haslo jest złe. Nie mogę też skorzystać z opcji przypomnienia hasła bo twierdzi ze moj login nie pasuje do adresu email. Jestem w kropce, nic nie mogę zrobić. Zgłoszenie wysłane równą godzinę temu... Strony nie działają od 9ciu godzin. Pozostaje czekać :(

Tak więc ciekawe oferty nadal mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

esdata - możecie poprawić linki na waszej stronie ?

bo nie wszystkie działają.

Do tego piszecie że 21 zł brutto, klikam i widzę do zapłaty 19 zł, o co chodzi z tą różnicą?

Panel do zamawiania widzę identyczny jak mintshost, mi nie udało się poprawnie zapłacić w minsthost i po mimo tego że po 2 dniach! zrealizowano uruchomienie serwera to w panelu wciąż on stoi jako "oczekujący", ale muszę pochwalić stabilność od momentu uruchomienia działa, co prawda nic na nim nie zapisuje (prawie), tylko operacje na pamięci ram i z tego jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Shibby, polecam ultimahost, nigdy nie spotkałem się z takim problemem choć dość intensywnie wykorzystuję VPSy które tam mam.

W razie czego, gdybyś potrzebował (jako że nie ma ofery z DA), mogę Ci pomóc zainstalować jakiś panel inny od DA, np. virtualmin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com

Bierz hekko.pl, korzystam od paru miesięcy i jest jak najbardziej ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zakupiłem testowo biznes-host na miesiąc. Jeżeli się nie sprawdzi pójdę za radą kolegi @theqkash

 

@prohost wyciągacie zwyczajnie kasę o klientów. Dodatkowe punkty CPU są droższe niż cały hosting. Nie można z wami negocjować indywidualnych warunków. Najgorsze co robicie to blokada całkowita konta (cpanel, ftp, mysql). Jak możecie uniemożliwiać klientowi dostęp do jego danych? Wykorzystał limit do zablokujcie hosting a nie całe konto, uniemożliwiając tym samym zabranie serwisów do konkurencji. Jak już pisałem musiałem zapłacić dodatkowo (niemało) za dodatkowe punkty, tylko po to by dostać się do panelu i zabrać stronę gdzie indziej. Plus, który wam muszę przyznać, to staneliście na wysokości zadania i oddaliście kaskę za niewykorzystane pół roku hostingu. Nie wiem czy taką politykę stosujecie dla każdego czy może dlatego, że znam pewną osobę z prohostu, która pozdrawiam.

 

Edytowano przez shibby (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakupiłem testowo biznes-host na miesiąc. Jeżeli się nie sprawdzi pójdę za radą kolegi @theqkash

 

@prohost wyciągacie zwyczajnie kasę o klientów. Dodatkowe punkty CPU są droższe niż cały hosting. Nie można z wami negocjować indywidualnych warunków. Najgorsze co robicie to blokada całkowita konta (cpanel, ftp, mysql). Jak możecie uniemożliwiać klientowi dostęp do jego danych? Wykorzystał limit do zablokujcie hosting a nie całe konto, uniemożliwiając tym samym zabranie serwisów do konkurencji. Jak już pisałem musiałem zapłacić dodatkowo (niemało) za dodatkowe punkty, tylko po to by dostać się do panelu i zabrać stronę gdzie indziej. Plus, który wam muszę przyznać, to staneliście na wysokości zadania i oddaliście kaskę za niewykorzystane pół roku hostingu. Nie wiem czy taką politykę stosujecie dla każdego czy może dlatego, że znam pewną osobę z prohostu, która pozdrawiam.

 

Punkty na szybko więcej kosztują. Punkty zaplanowane zakupione w planie są bardzo tanie. Normalne, że jeśli ktoś chce nadplanowo coś użyć będzie płacił więcej niż jakby zakupił odpowiedni plan na cały rok. Nie ma sensu negocjować czegokolwiek przy tak niskich cenach jak hosting wirtualny. Wszystkie usługi generują obciążenie procesora więc jak jest przekroczone to nie będą działać. Nikogo na siłę nie trzymamy, ale też nie pozwalamy na zamulanie serwerów za kilka zł. Dzięki temu klienci którzy oczekują stabilnej usługi ją mają a zamulający albo płacą za swoje zasoby albo szukają szczęścia gdzieś indziej. Ty zachowujesz się jakbyś chciał żeby to firma płaciła za to, że łaskawie umieścisz swoje strony u niej :) - to tak nie działa.

Edytowano przez admin@prohost.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

punkty zostały wprowadzone nagle a o ich istnieniu dowiedziałem się gdy moja strona została zablokowana. W momencie zakupu u Was hostingu czegoś takiego jak punkty CPU nie było, Wprowadziliście je w trakcie trwania mojego hostingu. Może i zostałem o tym poinformowany mailowo ale ja nie czytam akurat tej skrzynki, która była podana podczas rejestracji, zbyt często.

 

To, że moja strona zaczęła generować większy ruch i obecny plan hostingowy mi nie wystarczał jedynie jeżeli chodzi o punkty CPU z tym się pogodziłem. Zaczynałem od planu Medium. Później skoczyłem na Platinum. Następny był więc już tylko Max, który jest 2x droższy. Chciałem negocjować by dokupić tylko brakujące mi punkty CPU, ponieważ przestrzeń na dysku oraz miesięczny transfer planu Platinum w zupełności mi wystarczały.Dostałem taką propozycję, że taniej wyszłoby przejście na 2x droższy plan Max - chyba taki był w tym cel by zniechęcić klienta to niestandardowej oferty. Jeżeli plany względem siebie różnią się znacznie cenowo oraz wydajnościowo to taki pakiet jedynie punków CPU powinien stanowić ofertę pośrednią między tymi planami. Prohost widzi to inaczej.

 

W dalszym ciągu jednak nie rozumiem czemu po wykorzystaniu punktów blokowane jest całe konto a nie tylko usługa www i zostałem zmuszony do dodatkowej zapłaty 24zł tylko po to by w 30min zabrać pliki strony i bazę danych. Klienta u siebie nie trzymacie ale uniemożliwiacie mu bezproblemowe przeniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Limity zawsze były w ofercie - pewnie nie przeczytałeś regulaminu. W pewnym momencie kilka lat temu dla łatwiejszej obsługi limitów zrobiliśmy punkty. Przed zawieszeniem konta wysyłamy ostrzeżenia - nie jest naszą winą iż nie czytasz swoich maili. Problem w tym, że jak ktoś przekracza limit to go to nie obchodzi - dopiero jak mu nie działa to się budzi. Nie wszyscy używają tylko www. Bazy danych używane zdalnie, tylko ftp, poczta - to też generuje obciążenie cpu. Uwzględnianie tylko www przy przekroczeniu limitu byłoby bezsensu. Niestandardowa oferta zaczyna się jeśli obecne plany nie wystarczają. Jeśli jest plan w którym się mieścisz to nie ma sensu robić jakiejś specjalnej oferty. W panelu są wszystkie potrzebne statystyki aby sprawdzić swoje obciążenie i coś z tym zrobić.

 

p.s. miesięcznie nie ma więcej jak 10 kont przekraczających swoje limity. Więc spełniają one bardzo dobrze swoje zadanie - wyszukiwanie użytkowników zamulających serwery. Mających plany nieadekwatne do używanych zasobów. Ty byłeś taką osobą i tobie bardziej pasuje vps niż serwer wirtualny bo jest tańszy taki bez obsługi niż normalna usługa z supportem i administracją. To, że nie mogłeś znaleźć hostingu wirtualnego który za tą cenę by hostował twoje konto tylko potwierdza sens tych limitów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×