NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Zgadza się dawne problemy z atakami. Jeżeli chodzi o pocztę to już po krzyku: http://www.spamhaus.org/query/ip/89.231.6.66 Adres usunięty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
debianos 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 No to tylko jedna, a gdzie reszta? http://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=blacklist%3a89.231.6.66 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) Zgadza się dawne problemy z atakami. Jeżeli chodzi o pocztę to już po krzyku: http://www.spamhaus..../ip/89.231.6.66 Adres usunięty. Nie mów hop http://mxtoolbox.com...t%3a89.231.6.66 jeszcze parę miejsc trzeba wybłagać do zdjęcia ip Edit: kolega był szybszy i nawet ten sam link podał Edytowano Styczeń 10, 2013 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Netdc zmieniłem bo raczej wyjścia innego nie mam więc wolę spróbować współpracować ale zapytać miałem prawo:) nie obrażaj mnie tylko ze oskarżenia sa bezpodstawne bo wszystkO co napisałem jest prawda:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Uceprotect... level 1 jeszcze rozumiem, może się przytrafić najlepszym. Ale l2 i l3? Jak to by ująć... Zdolni jesteście Ale taki to urok stawiania centrum danych na obcym systemie autonomicznym. No ale cóż. Informacje z uceprotecta L1: WARNING: No matching A-Record exists for your Reverse-DNS. DNS is INCONSISTENT. Please request your Admin or Provider to fix this. Last Impact: 08.01.2013 16:56 CET+/- 1min | Earliest Expiretime: 15.01.2013 18:00 CET (54 Hits) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Netdc zmieniłem bo raczej wyjścia innego nie mam więc wolę spróbować współpracować ale zapytać miałem prawo:) nie obrażaj mnie tylko ze oskarżenia sa bezpodstawne bo wszystkO co napisałem jest prawda:) Niestety nie, bo pisał Pan, że strona Panu pada kilka razy, co prawdą nie jest bo widać po Pingdom, że nie miało nic takiego miejsca od czasu zakupu przez Pana usługi. Poczta już powinna Panu dochodzić poprawnie, najważniejsze bl są usunięte. Pozdrawiam PS: AS nie ma tutaj za wiele do rzeczy, problem powstał przez jednego z naszych klientów, który w cronie zaczął rozsyłać spam perlem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Tak z ciekawości spytam tylko, nie odbierzcie tego jako ataku. Ten pingdom, którego pokazaliście, monitoruje tylko jeden serwer (poprawcie mnie jeśli się mylę) - obejmuje to wszystkie strony klientów, tylko część z nich, czy może tylko waszą stronę główną? Nie wszystkie, monitoruje jeden webserver gdzie jest nasza strona jak i również strona klienta, który założył ten temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 w cronie zaczął rozsyłać spam perlem. Oooo emacsem przez sendmail? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Oooo emacsem przez sendmail? Może i tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Wiesz, wiele standardowych konfiguracji daje użytkownikom dostęp do perla mimo, że nie jest im potrzebny ;P No ale co za różnica że wyśle z perla/php/smtp czy w dowolny inny sposób. Bez limitowania za kilka dni znajdzie się inny user co np stracił kontrolę nad witryną i roześle spam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 PS: AS nie ma tutaj za wiele do rzeczy, problem powstał przez jednego z naszych klientów, który w cronie zaczął rozsyłać spam perlem. Jeden klient nie jest w stanie (technicznie) spowodować umieszczenia na Uceprotectowym RBLu czy to CIDR(level2) czy to AS(level3). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Po tym zdarzeniu do sprawy podchodzimy bardziej restrykcyjnie, jest założony dość wyśrubowany dzienny limit wiadomości. Dodatkowo perl domyślnie jest niedostępny, udostępniamy go dopiero na prośbę. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 Cieszę się, że przyczyniłem się do poprawy jakości w przyszłości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Następne cyrki... ku przestrodze przed tym hostingiem... Jest ktoś tutaj na forum kto zna się na prawie i wie czy po takich jajach jakie się dzieją mogę odzyskać swoje pieniądze? This message was created automatically by mail delivery software.A message that you sent could not be delivered to one or more of itsrecipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: abuserek@gmail.com SMTP error from remote mail server after end of data: host gmail-smtp-in.l.google.com [173.194.70.27]: 550-5.7.1 [89.231.6.66 1] Our system has detected an unusual rate of 550-5.7.1 unsolicited mail originating from your IP address. To protect our 550-5.7.1 users from spam, mail sent from your IP address has been blocked. 550-5.7.1 Please visit http://www.google.com/mail/help/bulk_mail.html to review 550 5.7.1 our Bulk Email Senders Guidelines. n5si9440038eeo.187 - gsmtp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach