wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Witam, zmieniłem hosting parę dni temu i niestety źle trafiłem... Czy jest jakaś możliwość prawna odzyskania pieniędzy, albo przynajmniej tych za niewykorzystany okres? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Wszystko zależy od regulaminu, który zaakceptowałeś i/lub dobrych chęci usługodawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 nie oszczedzaj nastepnym razem az tak bardzo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 (edytowany) Nawet jeżeli na samej stronie głównej kłamią co jest jednym z powodów chęci rezygnacji, mogą się dalej zasłaniać regulaminem? ---Edit nie oszczedzaj nastepnym razem az tak bardzo Zapłaciłem taką samą kwotę, za jaką hosting zaproponowała mi niedawno 3 a teraz 4 najbardziej polecana firma na wht, a że kupiłem tamten hosting to poprostu tak wyszło bo zbyt szybko zapłaciłem, a potem dostałem ofertę. Tak więc oszczędność tutaj nie ma nic do rzeczy. Edytowano Styczeń 9, 2013 przez wesolak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FanPL 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Najlepiej jak podasz ten stronę tego hostingu i bardziej opiszesz powód nie zadowolenia, a nie hosting mi nie pasuje, chcę pieniądze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcd 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 (..) Czy jest jakaś możliwość prawna odzyskania pieniędzy, albo przynajmniej tych za niewykorzystany okres? Zależy od firmy. Niestety nikt z głowy Ci nie powie jak to wygląda, bo każda firma ma swój własny regulamin. Przeczytaj regulamin i zobacz co tam jest napisane. Skontaktuj się z firmą i przedstaw sytuację, bo nawet jeżeli nie ma tego w regulaminie, a odpowiednio to ujmiesz, to może pójdą Ci na rękę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Atam kłamią. Weź poprawkę na marketingowy charakter haseł. Napisz co to za host i co ci nie gra. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 netdc.pl a powodów jest kilka: 1. Infolinia 24h, szkoda że telefon jest wyłączony. 2. Nie mogę wysyłać maili do ludzi mających pocztę na wp (nie wiem gdzie jeszcze bo narazie tylko tutaj próbowałem) bo IP jest na blackliście. 3. Problem z konfiguracją poczty wychodzącej. 4. Serwer pare razy dziennie zalicza pad (dodałem do dwóch niezaleznych monitrów). Jeszcze się znajdzie ale na chwilę obecną nie ma to wielkiego znaczenia myslę, że te wystarczą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 netdc.pl a powodów jest kilka: 4. Serwer pare razy dziennie zalicza pad (dodałem do dwóch niezaleznych monitrów). Jak to napisali na GHT: http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/16243-netshoot-znowu-lagi-pady/page__st__20#entry116993 Apache jest czasem restartowane z powodów jego aktualizacji, dogrywania modułów i generalnie prac optymalizacyjnych. Zazwyczaj restart to kilka sekund, ale czasem Pingdom go wyłapie. I jak wynika z reszty postów, to u nich zawsze wszystko jest ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Jeden z padów wczoraj trwał 15 minut Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
admin@prohost.pl 74 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Eh te super specjalne oferty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Prohost jakbyś przeczytał cały temat i mój post wyżej to byś wiedział ze to nie żadna super oferta a normalna cena:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
freetu 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Nie wiem czy jest sens składania reklamacji, bo sobie napisali w regulaminie: NetDC.pl ma obowiązek udzielić odpowiedzi na zgłoszone reklamacje w terminie 30 dni od ich przesłania w formie elektronicznej na adres bok@netdc.pl. Na jaki okres czasu wykupiłeś u nich usługi ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 (edytowany) Rok... Z tym ze reklamacji mog a zawsze nie uwzględnić prawda? Edytowano Styczeń 9, 2013 przez wesolak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Polecałem ci w innym temacie dobrą firmę, ale skoro wybrałeś tanio to musisz się męczyć W sumie kilka osób polecało ci dobre firmy, ale rozsądek nie wygra z taniością Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Polecałem ci w innym temacie dobrą firmę, ale skoro wybrałeś tanio to musisz się męczyć W sumie kilka osób polecało ci dobre firmy, ale rozsądek nie wygra z taniością Firmy które mi polecales proponowały mi ta sama cenę tylko ja się pospieszylem bo czas mnie gonił... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 tylko ja się pospieszylem bo czas mnie gonił... Nie przesadzaj, ktoś stał nad Tobą z siekierą? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Czasami warto poczekać i wziąć droższa ofertę, na forum jest mnóstwo marketingowego chłamu ;-) Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Nie przesadzaj, ktoś stał nad Tobą z siekierą? Nie dosłownie ale w przenośni tak:) ale fakt jest faktem ze to nie żadna super oferta tylko hosting za normalne pieniądze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 Mam nadzieje ze jakoś sie dogadam i w sumie uzyskałem odpowiedź na pytanie;) myślę ze temat do zamknięcia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2013 I co tam napisali ciekawego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) netdc.pl a powodów jest kilka: 1. Infolinia 24h, szkoda że telefon jest wyłączony. 2. Nie mogę wysyłać maili do ludzi mających pocztę na wp (nie wiem gdzie jeszcze bo narazie tylko tutaj próbowałem) bo IP jest na blackliście. 3. Problem z konfiguracją poczty wychodzącej. 4. Serwer pare razy dziennie zalicza pad (dodałem do dwóch niezaleznych monitrów). Jeszcze się znajdzie ale na chwilę obecną nie ma to wielkiego znaczenia myslę, że te wystarczą. Witam, O czym Pan w ogóle mówi ? Jakie pady kilkarazy dziennie ? Wczoraj kupił Pan serwer więc proszę zerknąć: http://stats.pingdom...mq2qvbsi/661508 wszystko działa jak należy, rano jedynie była aktualizacja Apache, ale ruch był w tych godzinach niewielki i zajęło to kilka minut. Problem z pocztą to ip na bl przez innego z klientów, ip niebawem z niej zniknie (dzisiaj) bo problem już usunięto. Infolinia obecnie jest w modernizacji bo będzie zmiana numeru, kontakt z nami ma Pan cały czas poprzez HelpDesk, e-mail. Tak więc oprócz samej poczty z którą problem już można uznać za rozwiazany nie bardzo wiem z czego jest Pan nie zadowolony. Pozdrawiam Edytowano Styczeń 10, 2013 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 http://stats.pingdom...mq2qvbsi/661508 Na 7 ostatnich dni, tylko 3 były bezawaryjne. To chyba nie jest normalne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) Zgadza się, problemy z load wywołane procesami Apache stąd aktualizacja. Nie mniej jednak to są minutowe przerwy zazwyczaj, które nie powinny się już po aktualizacji zdarzać. Warto zauważyć, że odnośnie samego tematu to w czasie kiedy klient zakupił serwer nie było żadnych przerw jak to określono kilka razy dziennie. Nie mamy tutaj nic do ukrycia, piszemy jak jest, pingdom pokazany. Z tego co widzę obecnie to klient chyba zmienił zdanie (już po raz drugi) i z hostingu normalnie korzysta, do nas żadnych informacji o zwrot nie przesłano, a jedynie pytanie o IPv6. Pozdrawiam Edytowano Styczeń 10, 2013 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2013 (edytowany) Niektórzy to jednak lubią trochę obsmarować firmę bezpodstawnymi oskarżeniami . A inni nawet jeszcze pamiętają nie tak odległe czasy, kiedy rzeczywiście było to uzasadnione... na szczęście już jest lepiej . Edytowano Styczeń 10, 2013 przez Archi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach