Skocz do zawartości
wesolak

Niezadowolenie z usług.

Polecane posty

Witam, zmieniłem hosting parę dni temu i niestety źle trafiłem... Czy jest jakaś możliwość prawna odzyskania pieniędzy, albo przynajmniej tych za niewykorzystany okres?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od regulaminu, który zaakceptowałeś i/lub dobrych chęci usługodawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeżeli na samej stronie głównej kłamią co jest jednym z powodów chęci rezygnacji, mogą się dalej zasłaniać regulaminem?

 

---Edit

 

nie oszczedzaj nastepnym razem az tak bardzo ;)

 

Zapłaciłem taką samą kwotę, za jaką hosting zaproponowała mi niedawno 3 a teraz 4 najbardziej polecana firma na wht, a że kupiłem tamten hosting to poprostu tak wyszło bo zbyt szybko zapłaciłem, a potem dostałem ofertę. Tak więc oszczędność tutaj nie ma nic do rzeczy.

Edytowano przez wesolak (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak podasz ten stronę tego hostingu i bardziej opiszesz powód nie zadowolenia, a nie hosting mi nie pasuje, chcę pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(..) Czy jest jakaś możliwość prawna odzyskania pieniędzy, albo przynajmniej tych za niewykorzystany okres?

Zależy od firmy. Niestety nikt z głowy Ci nie powie jak to wygląda, bo każda firma ma swój własny regulamin.

Przeczytaj regulamin i zobacz co tam jest napisane.

Skontaktuj się z firmą i przedstaw sytuację, bo nawet jeżeli nie ma tego w regulaminie, a odpowiednio to ujmiesz, to może pójdą Ci na rękę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Atam kłamią. Weź poprawkę na marketingowy charakter haseł.

 

Napisz co to za host i co ci nie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

netdc.pl a powodów jest kilka:

 

1. Infolinia 24h, szkoda że telefon jest wyłączony.

2. Nie mogę wysyłać maili do ludzi mających pocztę na wp (nie wiem gdzie jeszcze bo narazie tylko tutaj próbowałem) bo IP jest na blackliście.

3. Problem z konfiguracją poczty wychodzącej.

4. Serwer pare razy dziennie zalicza pad (dodałem do dwóch niezaleznych monitrów).

 

Jeszcze się znajdzie ale na chwilę obecną nie ma to wielkiego znaczenia myslę, że te wystarczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

netdc.pl a powodów jest kilka:

 

4. Serwer pare razy dziennie zalicza pad (dodałem do dwóch niezaleznych monitrów).

Jak to napisali na GHT: http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/16243-netshoot-znowu-lagi-pady/page__st__20#entry116993

 

Apache jest czasem restartowane z powodów jego aktualizacji, dogrywania modułów i generalnie prac optymalizacyjnych. Zazwyczaj restart to kilka sekund, ale czasem Pingdom go wyłapie.

I jak wynika z reszty postów, to u nich zawsze wszystko jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prohost jakbyś przeczytał cały temat i mój post wyżej to byś wiedział ze to nie żadna super oferta a normalna cena:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest sens składania reklamacji, bo sobie napisali w regulaminie:

 

 

NetDC.pl ma obowiązek udzielić odpowiedzi na zgłoszone reklamacje w terminie 30 dni od ich przesłania w formie elektronicznej na adres bok@netdc.pl.

 

Na jaki okres czasu wykupiłeś u nich usługi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Polecałem ci w innym temacie dobrą firmę, ale skoro wybrałeś tanio to musisz się męczyć ;)

 

W sumie kilka osób polecało ci dobre firmy, ale rozsądek nie wygra z taniością :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecałem ci w innym temacie dobrą firmę, ale skoro wybrałeś tanio to musisz się męczyć ;)

 

W sumie kilka osób polecało ci dobre firmy, ale rozsądek nie wygra z taniością :D

 

Firmy które mi polecales proponowały mi ta sama cenę tylko ja się pospieszylem bo czas mnie gonił...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko ja się pospieszylem bo czas mnie gonił...

Nie przesadzaj, ktoś stał nad Tobą z siekierą?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasami warto poczekać i wziąć droższa ofertę, na forum jest mnóstwo marketingowego chłamu ;-)

 

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie przesadzaj, ktoś stał nad Tobą z siekierą?

 

Nie dosłownie ale w przenośni tak:) ale fakt jest faktem ze to nie żadna super oferta tylko hosting za normalne pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

netdc.pl a powodów jest kilka:

 

1. Infolinia 24h, szkoda że telefon jest wyłączony.

2. Nie mogę wysyłać maili do ludzi mających pocztę na wp (nie wiem gdzie jeszcze bo narazie tylko tutaj próbowałem) bo IP jest na blackliście.

3. Problem z konfiguracją poczty wychodzącej.

4. Serwer pare razy dziennie zalicza pad (dodałem do dwóch niezaleznych monitrów).

 

Jeszcze się znajdzie ale na chwilę obecną nie ma to wielkiego znaczenia myslę, że te wystarczą.

Witam,

 

O czym Pan w ogóle mówi ? Jakie pady kilkarazy dziennie ? Wczoraj kupił Pan serwer więc proszę zerknąć: http://stats.pingdom...mq2qvbsi/661508 wszystko działa jak należy, rano jedynie była aktualizacja Apache, ale ruch był w tych godzinach niewielki i zajęło to kilka minut.

Problem z pocztą to ip na bl przez innego z klientów, ip niebawem z niej zniknie (dzisiaj) bo problem już usunięto.

Infolinia obecnie jest w modernizacji bo będzie zmiana numeru, kontakt z nami ma Pan cały czas poprzez HelpDesk, e-mail.

 

Tak więc oprócz samej poczty z którą problem już można uznać za rozwiazany nie bardzo wiem z czego jest Pan nie zadowolony.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez NetDC.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, problemy z load wywołane procesami Apache stąd aktualizacja. Nie mniej jednak to są minutowe przerwy zazwyczaj, które nie powinny się już po aktualizacji zdarzać.

Warto zauważyć, że odnośnie samego tematu to w czasie kiedy klient zakupił serwer nie było żadnych przerw jak to określono kilka razy dziennie.

 

Nie mamy tutaj nic do ukrycia, piszemy jak jest, pingdom pokazany. Z tego co widzę obecnie to klient chyba zmienił zdanie (już po raz drugi) i z hostingu normalnie korzysta, do nas żadnych informacji o zwrot nie przesłano, a jedynie pytanie o IPv6.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez NetDC.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×