Skocz do zawartości
hostsearch

Az Nie Odbiera Telefonow?

Polecane posty

2 dni juz sie nie moge do nikogo tam dodzwonic

ticket juz 24 godziny ma i brak odpowiedzi

na ich czacie nikt sie nie zglasza

 

co oni tam robia? czy to u nich normalne - ma tam ktos cos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, w przypadku Az.pl jest to calkowicie normalne. Jezeli chodzi o problem platnosci to odpisuja szybko, a jezeli o cos technicznego to jest to dlugo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, widze normanos, ze niezle sie wkurzyles. Calkowicie sie nie dziwie, u mnie to samo. Dla testu w tym samym czasie pisalem wiadomosci do nich, ze chce kupic domene, ale nie wiem jak to zrobic - odpowiedz 10 minut pozniej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

wkurzyłem się bo potrzebowałem natychmiastowej reakcji. teraz mimo wszystko tam poprzenosiłem, głównie ze względu na ceny. panel w zasadzie jest bardzo uzyteczny i moge szybko kupic domene, wszystko z nia zrobic. więc dopóki nie ma potrzeby skontaktowania sie z nimi do tego momentu jest dobrze ;)

 

oczywiście zaraz ktoś wyskoczy, że jak niska cena to juz od razu czlowiek nie powinien na nic liczyc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

jak dla mnie odnowienie tez rulez. w nazwa.pl kosili mnie na 100zl netto, a tu 89 netto. spora roznica a jeszcze trzeba to pomnozyc razy xx domen rocznie. wtedy jest juz bardzo spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys dzwonilem do az.pl kilka razy ale udalo mi sie dodzwonic ;) Na poczatku podejmowalem proby w godzinach 16:00-18:00 , jednak po paru podejsciach sprobowalem ok. 12:00 iii.... udalo sie :) Bardzo mila pani zalatwila to co potrzebowalem. Nie wiem jak jest teraz, ale to nie bylo tak dawno temu, ok. miesiac. Ale moze i dobrze ze nie mam potrzeby kontaktu z supportem zbyt czesto, choc ostatnio mieli jakis problem w systemie ze wogole nie mieli polaczenia z NASKIEM, wyslalem 3 zgloszenia, i dopiero odpowiedzieli ze dziekuja za informacje i poprawili. Tak to korzystam z ich uslug juz dosc dlugo, i utrzymuje tam sporo domen, a powiem wiecej - dla wygody przenosze teraz wszystkie domeny od home.pl domenomanii itp na az.pl :) Mimo wszystko mogli by cos zrobic z tym supportem, albo przynajmniej usunac ta ikonke chatu ze strony, przeciez i tak jest ciagle "brak operatora, zostaw wiadomosc" a jak jest operator to laczy z 15 minut po czym pokazuje ze operator nie odpowiada i zeby tak czy siak zostawic wiadomosc :) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(...) albo przynajmniej usunac ta ikonke chatu ze strony, przeciez i tak jest ciagle "brak operatora, zostaw wiadomosc" a jak jest operator to laczy z 15 minut po czym pokazuje ze operator nie odpowiada i zeby tak czy siak zostawic wiadomosc ;) Pozdrawiam.

Przecież to jest tak, że większość użytkowników zobaczy ikonkę i zapamięta "az ma pomoc via czat jak home.pl", niektórzy może spróbują i nie uda im się porozmawiać (część z nich uzna, że coś jest nie tak, cześć, że mają coś zepsute "w komputerze", część, że pewnie mieli pecha), a jeszcze mniejszy odsetek będzie próbował kilka razy i stwierdzi, tak jak Ty, że pomoc via czat w zasadzie nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

mi kiedyś 9chyba?) udalo sie dopchac na czata, zadac pytanie, dostac odpowiedz jakiejs pani: dzien dobry. i... koniec.. na tym sie skonczylo ;) nie wiem czy to taki grzeczny bot czy rzeczywiście człowiek ale ze wzgledu na to, ze pierwsza proba trwala z 10 minut to darowałem sobie z drugą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×