Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2015 Widocznie kogoś coś zabolało, nie wiadomo jeszcze tylko kogo i co Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2015 "Wyrażam zgodę na odprowadzanie składki na ubezpieczenie chorobowe w wysokości 2,45% od kwoty brutto." Dobrze wiedzieć że darmozjady chcą mnie pozbawić jeszcze parunastu złotych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2015 Tak, to jest zastanawiające. Tym bardziej że temat znajdował się w dziale o nazwie INFORMACJE OD FIRM HOSTINGOWYCH. Być może komuś przeszkadza korzystna i ciekawa oferta firmy sixwishlist.com. Nie rozumiem dlaczego temat został zamknięty, przecież jest taki sam jak wszystkie inne w tym dziale Widocznie kogoś coś zabolało, nie wiadomo jeszcze tylko kogo i co Bo tak już jest, jedni mogą, a inni nie. Biznes jest biznes a każda konkurencja to zło. O moderacji tego forum nie będę nawet pisał bo brakło by znaków. WHT było inaczej odbierane i funkcjonowało kiedy nie powstała konkurencyjna firma. Po tej aferze jakoś tak przycichło i coraz mniej ludzie się udziela. Dorzucić do tego trzeba jeszcze mentalność polskiego społeczeństwa, które nie rozumie że należy sobie pomagać a nie ze sobą walczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2015 WHT było inaczej odbierane i funkcjonowało kiedy nie powstała konkurencyjna firma. Po tej aferze jakoś tak przycichło i coraz mniej ludzie się udziela. Jaka konkurencyjna firma? Konkurencyjna w stosunku do kogo? I jakiej aferze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 (edytowany) Bartosz i Miłosz pracują w jednej i tej samej firmie.Afera? Chodzi o walkę między pewną firmą hostingową robiącą progres i hosting w stanie ZEN. By the way, prosiłem nie tak dawno o pomoc i mój temat został usunięty. Brawo. Do tego doszła zmiana mojego profilu (zmiana sygnaturki i obrazka - zmiana oczywiście nie autoryzowana przeze mnie). Edytowano Styczeń 20, 2015 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Bezstronność forum daje wiele do życzenia. Niewygodnych się blokuje podobnie jak i same tematy których w wielu przypadkach sytuacje dotyczą osób rozwijających znacząco kierunek usług hostingowych. Za jakiś czas pewnie jak zwykle i same tematy zostaną ukryte bo były nie na rękę lub inaczej pisząc nie były wygodne. Nikt z forum nie odpowie a jak już to zrobi będziesz wrogiem nr 1. Cóż nie pozostało nic innego jak tylko zwyczajnie się przyglądać sytuacji. czy mnie to martwi? Nie jedynie utwierdza kolejny raz w przekonaniu że wspomniana wielokrotnie bezstronność jest mocno naciągana. Oczywiście w takim przypadku będzie zasłanianie się regulaminem że w tym przypadku należy go zgłosić. Czy głosy na forum nie są wyraźnym zgłoszeniem problemu? Widocznie nie bo są mało wygodne a takie po prostu omija się szerokim łukiem pozostawiając bez odpowiedzi. Miłego dnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 http://www.webhostingtalk.pl/topic/50438-sixwishlistcom-jaki-maja-limit-maili-na-godzine/ Widzę, że zaczyna się na was jakaś nagonka... Jacy to wy jesteście źli i niedobrzy, że klienci się pytają o was na forum... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Nagonka ? Raczej zablokowany temat, bo klient zrobił sobie helpdesk zewnętrznej firmy z publicznego forum i to nigdy nie było tolerowane. Temat o informacjach wyleciał, bo wyglądał przynajmniej w moich oczach jak fanpejdz na fejsbuku. Gdzie jest jakiś problem ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Nagonka ? Raczej zablokowany temat, bo klient zrobił sobie helpdesk zewnętrznej firmy z publicznego forum i to nigdy nie było tolerowane. Temat o informacjach wyleciał, bo wyglądał przynajmniej w moich oczach jak fanpejdz na fejsbuku. Gdzie jest jakiś problem ? Czy forum nie jest właśnie od tego by klienci zadawali pytania skierowane również do innych użytkowników? czy temat w dziale informacje od firm hostingowych nie służy do informowania klientów i użytkowników o zmianach i ewentualnych problemach? Gdzie jest problem? Problem polega na błędnej interpretacji. W regulaminie nie ma informacji że użytkownicy nie mogą zadawać pytań jak również nie ma informacji że w dziale informacje od firm nie można informować klientów. Coś tu chyba zaprzecza prawda? Nagle w tej samej chwili zablokowane zostały dwa tematy ciekawe? Cholera jaki to zbieg okoliczności, ja to mam pecha normalnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Nagonka ?Raczej zablokowany temat, bo klient zrobił sobie helpdesk zewnętrznej firmy z publicznego forum i to nigdy nie było tolerowane. Nie był tolerowane, ale nie przypominam sobie, żeby takie tematy były zamykane, ewentualnie ktoś był upominany, że to forum a nie helpdesk. Temat o informacjach wyleciał, bo wyglądał przynajmniej w moich oczach jak fanpejdz na fejsbuku.Gdzie jest jakiś problem ? Czy przypadkiem wszystkie tematy w tym dziale nie wyglądają tak samo? i przypadkiem nie jest to dział z "INFORMACJAMI OD FIRM HOSTINGOWYCH"? Co złego w tym, że piszą o tym, że udostępniają nową funkcjonalność, będą jakieś opóźnienia? to są właśnie informacje od firmy hostingowej:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Raczej zablokowany temat, bo klient zrobił sobie helpdesk zewnętrznej firmy z publicznego forum i to nigdy nie było tolerowane. Tutaj niech ci będzie... Gdzie jest jakiś problem ? Tutaj: Temat o informacjach wyleciał Nie każdy korzysta z tego ustrojstwa jakim niewątpliwie jest facebook a chciałby wiedzieć o nowościach, aktualizacjach czy - odpukać! - padach. Jeżeli forum to nie jest odpowiednie miejsce to w takim razie jakie jest inne? Inne firmy jak się tu jeszcze udzielały też miały podobne wątki gdzie informowały na bieżąco co i jak i tematy jakoś nie były zamykane, ukrywane czy co wy tam macie za inne sposobności. Nagle pojawia się firma która podejściem do tematu może zakłócić spotkanie lokalnego kółka adoracyjnego i bach - dwa tematy uwalone przez dwie różne osoby coby nie było że znów ktoś się uwziął. O ile jeszcze temat z robieniem publicznego supportu mogę zrozumieć to tego drugiego już nie. @Sixwishlist, jest możliwość zapisania się do jakiejś listy mailingowej u Was? Wiesz, powiadomienia o nowych ofertach, zmianach, aktualizacjach, pracach konserwacyjnych, planach na przyszłość etc. Skoro forum nie jest miejscem do publikacji w/w informacji to może subskrypcja na maila? Ilość osób zapisanych pokaże jaki jest stan zainteresowania waszą ofertą. Wilk syty i owca cała - ludzie będą na bieżąco z nowościami a tutaj nikt nie padnie na zawał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 O ile mi wiadomo powstaje niezależne forum które rzeczywiście będzie bezstronne zarówno w odniesieniu do opinii na temat firm jak i pełnego dostępu do ofert. Co do list mailingowych nie jesteśmy wstanie tego wykonać że względu na ilość klientów po mimo że mamy podział na grupy w odniesieniu na rodzaj usług to jeżeli jesteś naszym klientem to widzisz swoje ID w panelu. Nie jest ono już dawno kilku znakowe niestety co sprawia że ta forma powiadomienia już nie wchodzi w grę na obecna chwile. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Zastanawia mnie jedno, dlaczego tracą na tym starzy użytkownicy?Jestem tu już od 2 lat, zaczynałem jako konto firmowe i teraz kiedy rozwijam sie w tej branży ktoś zwyczajnie woli zamknąć temat i nawet nie raczy poinformować o powodzie. SiXwishlist - o jakiej bezstronności mówisz? Forum jest prowadzone przez osoby prowadzące działalności. Nie szkodziłoby to temu forum gdyby nie powtórka z GHT (nie chcę tu już przypominać o co tam się rozeszło ale wtajemniczeni wiedzą). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Zastanawia mnie jedno, dlaczego tracą na tym starzy użytkownicy? Jestem tu już od 2 lat, zaczynałem jako konto firmowe i teraz kiedy rozwijam sie w tej branży ktoś zwyczajnie woli zamknąć temat i nawet nie raczy poinformować o powodzie. SiXwishlist - o jakiej bezstronności mówisz? Forum jest prowadzone przez osoby prowadzące działalności. Nie szkodziłoby to temu forum gdyby nie powtórka z GHT (nie chcę tu już przypominać o co tam się rozeszło ale wtajemniczeni wiedzą). To jest drugie konto firmowe bo poprzednie zostało zablokowane a niewygodne tematy poukrywane. Mam jeszcze prywatne konto z 2005 roku. Co do pewnych sytuacji wiem dość dużo i na pewno nie świadczą one o bezstronności. Zaraz zapewne pojawią się hasła typu że jak się nie podoba to wypad... lub jak jest problem proszę to zgłosić. Z tym ostatnim będzie problem bo opiera się to niestety na totalnym braku tolerancji ,braku bezstronnej opinii i rzeczowych działań by sytuacje się nie powtarzały czego niejednokrotnie można tu doświadczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 O ile mi wiadomo powstaje niezależne forum które rzeczywiście będzie bezstronne zarówno w odniesieniu do opinii na temat firm jak i pełnego dostępu do ofert. Już kiedyś powstało konkurencyjne forum jednak jego żywot szybko dobiegł końca. Obawiam się że kolejne może podzielić taki sam los. Jednak będę wdzięczny za namiary. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Spokojnie, spokojnie ... Po pierwsze to nie ja blokowałem ten temat, po prostu to moja opinia, że wyglądał jak tablica facebookowa, jeżeli "newsy" wchodziły nawet 2 razy dziennie. Ja zablokowałem jedynie temat z "helpdeskiem" i robiłem to zawsze dla każdej z firm ( oczywiście jeżeli widziałem ). Nawet nie działałem w stricte tej samej branży i nie planuje, obracam się może przy serwerach, ale nigdy nie zajmowałem się niczym związanym z hostingiem. Powtarzam to była tylko moja bezstronna opinia... Ale jak się patrzy na takie tematy: http://www.webhostingtalk.pl/topic/50398-503-service-unavailable-w-homepl/ kiedy w temacie w sumie po częsci helpdeskowym firmy Home.pl oferuje się swoją ofertę to nie jest to miłe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 (edytowany) Spokojnie, spokojnie ... Po pierwsze to nie ja blokowałem ten temat, po prostu to moja opinia, że wyglądał jak tablica facebookowa, jeżeli "newsy" wchodziły nawet 2 razy dziennie. Ja zablokowałem jedynie temat z "helpdeskiem" i robiłem to zawsze dla każdej z firm ( oczywiście jeżeli widziałem ). Nawet nie działałem w stricte tej samej branży i nie planuje, obracam się może przy serwerach, ale nigdy nie zajmowałem się niczym związanym z hostingiem. Powtarzam to była tylko moja bezstronna opinia... Ale jak się patrzy na takie tematy: http://www.webhostingtalk.pl/topic/50398-503-service-unavailable-w-homepl/ kiedy w temacie w sumie po częsci helpdeskowym firmy Home.pl oferuje się swoją ofertę to nie jest to miłe Czyli w chwili kiedy problem dotyczy usług innej firmy robiącej w przysłowiowego "konia" klientów mamy udawać że jest wszystko dobrze i robić z klienta tej firmy debila że się czepia? Czy może ewidentnie wskazać błąd podając podobne problemy jak również zaproponować coś znacznie lepszego. Skoro temat był po części helpdeskowy czemu nie został zablokowany? W przypadku pytania klienta o nasze usługi miał chyba prawo zadać je na forum? Czy ma najpierw pisać do moderatora czy może napisać cokolwiek? Forum służy do wymiany informacji i uzyskania również niezależnej formy pomocy. A może jednak zależnej od widzimisię osób odpowiadających za forum? W temacie informacje od firm widać podejście ewidentnie wskazujące że kogoś coś boli ale ma za małego "fiutka" by o tym otwarcie napisać. Znikające opinie, blokowanie tematów, znikające posty itp fakty stawiają pod znakiem zapytania bezstronność. Może się mylę? Nie wydaje mi się patrząc na ilość maili jakie dostałem jak również patrząc na wypowiedzi użytkowników tego forum. Jestem w takim już wieku że wiem co znaczy szanować ludzi, szanuje również opinie ludzi bo są ważne. Ale nie szanuje jak ktoś pod przykrywką otrzymanej władzy nie potrafi zweryfikować przyczyn, wyjaśnić zaistniałego problemu/ów. To tak trochę dziwnie wygada by nie użyć mocniejszych słów. Edytowano Styczeń 20, 2015 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Zapewne zamknięte za złamanie regulaminu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/19834-zmiana-regulaminu-dt-publikowania-ofert/ A co do dyskusji o stronności tego forum - Bartek ostatnio wypowiadał się w konspekcie ataku na zenboxa i jakiegoś błedu na forum, Tomek wogóle zniknął z horyzontu więc o jakiej stronniczości tu mowa? Wyluzujcie, przecież wht to nie koniec świata Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Zapewne zamknięte za złamanie regulaminu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/19834-zmiana-regulaminu-dt-publikowania-ofert/ A co do dyskusji o stronności tego forum - Bartek ostatnio wypowiadał się w konspekcie ataku na zenboxa i jakiegoś błedu na forum, Tomek wogóle zniknął z horyzontu więc o jakiej stronniczości tu mowa? Wyluzujcie, przecież wht to nie koniec świata Zapytanie klienta czy informacje od firm o zmianach lub problemach nie stanowią w tym przypadku oferty jako takiej chyba że czegoś nie wiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2015 Takie to wht złe i paskudne, znikające opinie których nikt jeszcze nie udowodnił (a przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo), źli i paskudni moderatorzy próbujący wycinać spam content.. i ten zły Bartek który tylko knuje jak tu zbić miljony na zenboxie przez wht. Panowie, zejdźcie na ziemie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2015 Ogólnie mnie sytuacja nie dotyczy, ale mam pytanie. Czym się różni powyższa sytuacja a tym tematem od tego postu (czy posta?): http://www.webhostingtalk.pl/topic/50423-sprzedam-serwer-vps-w-biznes-host/?p=432302 Moim zdaniem obie sytuacje są podobne i obie związane z: 1. Tematyką forum 2. Tematyką działów P.S. Nie przysłała mnie żadna z powyższych firm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2015 Mam problem ze switchem d-linka des-1025g. Ostatnio coś mi zwariował. Na początku nie działały* wszystkie porty, teraz nie działają wszystkie prócz dwóch gigabitowych. *przez nie działają mam na myśli że diody się świecą, jak puszczę jakiś ping to mrygają, ale pakiety nie docierają do celu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2015 O wiedzę, że zostałem przywołany do tablicy. To nie pierwszy temat, który zamknąłem z powodu tego, że jakaś firma zrobiła sobie słup ogłoszeniowy z forum. Od regularnego pisania co w firmie piszczy jest blog lub strona z newsami, najprościej zrobić to z RSS-ami i każdy komu zależy sobie za subskrybuje takiego RSS-a. Dział "Informacje od firm hostingowych" to Komunikaty dotyczące działalności technicznej. Tylko informacje typu planowane wyłączenie serwera, dodanie łącza, upgrade PHP itd. Tematy/posty reklamowe będą karane ostrzeżeniami. Od informowania o nowościach w ofercie jest dział "Oferty od firm hostingowych" Przyznam, że @sixwishlist jest pod poją obserwacją bo są tematy gdzie na jakiś problem autora @sixwishlist poleca swoje usługi jako rozwiązanie np. http://www.webhostingtalk.pl/topic/50398-503-service-unavailable-w-homepl/?p=431801 Dla zwolenników różnych teorii przypominam, że nie jestem związany z żadna z firm hostingowych, nie prowadzę własnej (publicznej) działalności hostingowej więc generalnie zwisa mi i powiewa kto u kogo wykupi hosting. Dodatkowo wszystkie decyzje podejmuję niezależnie i bez konsultacji z nikim a jeżeli jakaś moja decyzja jako moderatora komuś nie odpowiada to może się odwołać do administratora. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KJag 0 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2015 Mam problem ze switchem d-linka des-1025g. Ostatnio coś mi zwariował. Na początku nie działały* wszystkie porty, teraz nie działają wszystkie prócz dwóch gigabitowych. *przez nie działają mam na myśli że diody się świecą, jak puszczę jakiś ping to mrygają, ale pakiety nie docierają do celu... Sprawdzałeś czy ktoś nie miał takiego problemu z tym switchem? Ja nie ufam tej firmie, zawiodła mnie już jakiś czas temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 11, 2015 Sprawdzałeś czy ktoś nie miał takiego problemu z tym switchem? Ja nie ufam tej firmie, zawiodła mnie już jakiś czas temu. Switch za kilka zł, poszedł zamiennik do pracy. Nie miałem czasu przysiąść do niego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach