webmaniac 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Witam, mam od około miesiąca nietypowy problem z IONIC. Co najmniej kilkukrotnie prosiłem się mailowo o wykonanie usługi i zmianę adresu IP dla licencji DirectAdmin, jednej z 2 zamówionych w tej firmie. Pomimo regularnych maili, prób kontaktu telefonicznego i kontaktu pod 3 adresami e-mail - nie udało mi się ozyskać odpowiedzi ze strony Ionic. Jeżeli ktoś mógłby podpowiedzieć jaka może być przyczyna - czy też ma problemy tego typu z IONIC... Proszę o informację. Pierwszy raz zdarza mi się coś takiego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Być może dlatego, że licencji internal nie można wyprowadzać poza infrastrukturę usługodawcy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nmn 6 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Szkoda tylko, że wiele firm, w tym IONIC, sprzedawało te licencje nie licząc się z tym a wielu mniej zorientowanych klientów kupowało te licencje jako pełnowartościowe. Nie dziwi mnie, że wiele osób może czuć się oszukana przez takie firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 A kupiłeś licencje Direct Admin na serwer kupiony w IONIC czy poza ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Być może dlatego, że licencji internal nie można wyprowadzać poza infrastrukturę usługodawcy Co nie zwalnia firmy z grzeczności wobec swojego klienta Lepiej odpisać niż ktoś ma tworzyć właśnie takie tematy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Ludzie. Są święta. Dajcie żyć innym. Kwestia licencji DA to nie jest incydent wysokiego priorytetu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Ludzie. Są święta. Dajcie żyć innym. Kwestia licencji DA to nie jest incydent wysokiego priorytetu. Ty chyba nie żyjesz w Polsce... Tu panuje przekonanie "płacę - wymagam" i pracownicy powinni być zwarci i gotowi 24h/dobę w każdej sprawie ("i co z tego, że święta")! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 @ bellerofont i is_wm Z wiadomości napisanej powyżej przez webmaniac odniosłem wrażenie, że nie jest to sprawa, która powstała dzisiaj. Chyba że określenie "od około miesiąca" tak potraktujemy. Dlatego zdają mi się być zupełnie nietrafione komentarze o świętach i gotowości pracowników firmy 24 na dobę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 @ bellerofont i is_wm Z wiadomości napisanej powyżej przez webmaniac odniosłem wrażenie, że nie jest to sprawa, która powstała dzisiaj. Chyba że określenie "od około miesiąca" tak potraktujemy. Dlatego zdają mi się być zupełnie nietrafione komentarze o świętach i gotowości pracowników firmy 24 na dobę. Zgoda. Jakoś mi umknął ten mały szczegół. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 skoro sprawa jest pilna to poproszę o numer zgłoszenia z panelu klienta - bo jak mniemam zostało ono wysłane z odpowiednim priorytetem ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2012 Macie priorytet zgłoszenia gdzie czeka się miesiąc na odpowiedź ? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webmaniac 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2012 Może jestem staroświecki, ale... odpowiadam na adresy e-mail, których używano przy korespondencji ze mną. Dostałem w odpowiedzi na ten wątek informację, że kontaktować mam się na czwarty już adres e-mail Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 (edytowany) Dzięki za prtscr, natomiast nadal nie zmienia to faktu, iż zgłoszenia w panelu klienta nie ma. ps ten mail jest z 18go a Ty piszesz o braku odpowiedzi przez miesiąc ... tiucket ticket ticket z emaila przypisanego do licencji rozwiąże Twój problem permanentnie. Edytowano Grudzień 26, 2012 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 (edytowany) Jestem osobą nie zaangażowaną w sprawy Ionic ani webmaniac'a, ale widzę, że email sprzed tygodnia zaczyna się od słów "Kilkakrotnie próbowałem", więc wnioskować można, że nie był pierwszym. Poza tym... nikt pod wskazanymi adresami, nawet adres info@ nie podpowiedział o "tickecie"?... Wymagany jest ściśle określony kanał komunikacji, a inne kanały komunikacji nawet nie wspomną o konieczności użycia tego wybranego?... Jeśli tak jest, to może korespondencja (ta dawna, o której wspomina webmaniac) powinna być prowadzona z adresu "noreply@"? Próbuję wysnuć konstruktywny wniosek, aby na przyszłość inni klienci mieli świadomość, który kanał komunikacji jest właściwy i nie tracili czasu na inne kanały. Edytowano Grudzień 26, 2012 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 (edytowany) Jestem osobą nie zaangażowaną w sprawy Ionic ani webmaniac'a, ale widzę, że email sprzed tygodnia zaczyna się od słów "Kilkakrotnie próbowałem", więc wnioskować można, że nie był pierwszym. Poza tym... nikt pod wskazanymi adresami, nawet adres info@ nie podpowiedział o "tickecie"?... Wymagany jest ściśle określony kanał komunikacji, a inne kanały komunikacji nawet nie wspomną o konieczności użycia tego wybranego?... A przyszło Ci do głowy, że skoro co najmniej 3 osoby nie odpisały na ten email to mógł on zwyczajnie nie dojść ? Nie nie przyszło ? To niech przyjdzie, albo niech kolega webmaniac nam udostępni logi swojego smtp, lub potwierdzenie odczytania przez te 3 adresy owych emaili, może jakiś rbl na adresie źródłowym dostawcy, jakiś filtr u nas, niedopatrzenie w konfigu smtp, no dosłownie cokolwiek mogło się wydarzyć, ale nie objedźmy ionic - a w informację o braku kontaktu telefonicznego totalnie nie wierzę bo w godzinach pracy biura nie ma prawa być nieodebranego czy też nieoddzwonionego do klienta połączenia co potwierdzi kilka tysięcy naszych klientów. Webmaniac napisz ticket i sprawa się rozwiąże, na tym kończę swój krótki 'wywód' Edytowano Grudzień 26, 2012 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 (edytowany) Edytowałem swoją poprzednią wiadomość. Próbuję tylko wysnuć konstruktywny wniosek. Może należało używać adresu noreply@, jeśli później przynajmniej kilka emaili nie dochodzi na żaden z używanych adresów (obojętnie z jakiej przyczyny, zależnej czy niezależnej od Ionic). Mi również zdarzało się używać innych kanałów komunikacji z różnymi firmami niż te określone na stronie. Gdy - dla przykładu - pisałem na biuro@, a odpowiedź dostawałem od administrator1@ - korespondencję kontynuowałem już na ten drugi adres. Uważam to za naturalne zachowanie i jeśli firma nie ma pewności co do funkcjonowania w przyszłości adresu administrator1@, niech nie używa tego adresu. Ja jestem osobą prywatną, moja korespondencja nie ma takiego znaczenia, a mimo wszystko utrzymuję funkcjonalność wszystkich adresów używanych kiedykolwiek w przeszłości, które mogą być przez kogoś użyte dla próby kontaktu ze mną, nawet takie @wp.pl czy @o2.pl, których już nie używam od dawna, ale działają i kierują pocztę na obecnie używany adres. Skonstruowanie odpowiednich przekierowań jest łatwe i wystarczy to zrobić raz. Edytowano Grudzień 26, 2012 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webmaniac 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 (edytowany) Oczywiście nie mam pretensji do IONIC, wcześniej współpraca odbywała się idealnie, nie mam nic do zarzucenia. Z braku innych możliwości - musiałem się pokusić o kontakt tym (WHT) niezwykle niestandardowym kanałem komunikacji. --- edit --- Swoją drogą - mail został wysłany był z GMaila, więc kwestię poruszoną przez kolegę, dot. filtrów, konfiguracji programu pocztowego etc. mogę śmiało wykluczyć Edytowano Grudzień 26, 2012 przez webmaniac (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 (edytowany) Edytowałem swoją poprzednią wiadomość. Próbuję tylko wysnuć konstruktywny wniosek. Wniosek jest taki - wiadomość wysłana do kilku odbiorców w CC i najprawdopodobniej każdy z nich zignorował ją licząc że inna osoba się tym zajmie - dlatego warto zawsze używać jednego oficjalnego kanału - w tym przypadku systemu ticketowego. - a w informację o braku kontaktu telefonicznego totalnie nie wierzę bo w godzinach pracy biura nie ma prawa być nieodebranego czy też nieoddzwonionego do klienta połączenia co potwierdzi kilka tysięcy naszych klientów Ja bym się tak nie zarzekał bo odemnie nikt nie odebrał i nie oddzwonił a próbowałem też kilka razy. Nie róbcie z siebie drugiego masterneta (który też zawsze zarzeka się że odbierają) - w każdej firmie tej wielkości gdzie nie ma działu helpdesku, który zajmuje się tylko odbieranie telefonów telefon może być nieodebrany bo ktoś jest w serwerowni, bo wykonuje jakieś pilne zlecenie bo poszedł do łazienki, bo dzwoniła komórka itp itd. Edytowano Grudzień 26, 2012 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2012 nie ma co dyskutowac, ticket jest swiety wiec prosimy o ticket Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach