Skocz do zawartości
webmaniac

Problem z IONIC - brak odzewu ze strony firmy

Polecane posty

Witam, mam od około miesiąca nietypowy problem z IONIC. Co najmniej kilkukrotnie prosiłem się mailowo o wykonanie usługi i zmianę adresu IP dla licencji DirectAdmin, jednej z 2 zamówionych w tej firmie. Pomimo regularnych maili, prób kontaktu telefonicznego i kontaktu pod 3 adresami e-mail - nie udało mi się ozyskać odpowiedzi ze strony Ionic. Jeżeli ktoś mógłby podpowiedzieć jaka może być przyczyna - czy też ma problemy tego typu z IONIC... Proszę o informację.

 

Pierwszy raz zdarza mi się coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może dlatego, że licencji internal nie można wyprowadzać poza infrastrukturę usługodawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że wiele firm, w tym IONIC, sprzedawało te licencje nie licząc się z tym a wielu mniej zorientowanych klientów kupowało te licencje jako pełnowartościowe. Nie dziwi mnie, że wiele osób może czuć się oszukana przez takie firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może dlatego, że licencji internal nie można wyprowadzać poza infrastrukturę usługodawcy

Co nie zwalnia firmy z grzeczności wobec swojego klienta :)

Lepiej odpisać niż ktoś ma tworzyć właśnie takie tematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie. Są święta. Dajcie żyć innym. Kwestia licencji DA to nie jest incydent wysokiego priorytetu.

Ty chyba nie żyjesz w Polsce...

Tu panuje przekonanie "płacę - wymagam" i pracownicy powinni być zwarci i gotowi 24h/dobę w każdej sprawie ("i co z tego, że święta")! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ bellerofont i is_wm

Z wiadomości napisanej powyżej przez webmaniac odniosłem wrażenie, że nie jest to sprawa, która powstała dzisiaj. Chyba że określenie "od około miesiąca" tak potraktujemy. Dlatego zdają mi się być zupełnie nietrafione komentarze o świętach i gotowości pracowników firmy 24 na dobę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ bellerofont i is_wm

Z wiadomości napisanej powyżej przez webmaniac odniosłem wrażenie, że nie jest to sprawa, która powstała dzisiaj. Chyba że określenie "od około miesiąca" tak potraktujemy. Dlatego zdają mi się być zupełnie nietrafione komentarze o świętach i gotowości pracowników firmy 24 na dobę.

Zgoda. Jakoś mi umknął ten mały szczegół. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jestem staroświecki, ale... odpowiadam na adresy e-mail, których używano przy korespondencji ze mną. Dostałem w odpowiedzi na ten wątek informację, że kontaktować mam się na czwarty już adres e-mail ;)

 

bwoqh.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za prtscr, natomiast nadal nie zmienia to faktu, iż zgłoszenia w panelu klienta nie ma.

ps ten mail jest z 18go a Ty piszesz o braku odpowiedzi przez miesiąc ... tiucket ticket ticket z emaila przypisanego do licencji rozwiąże Twój problem permanentnie.

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem osobą nie zaangażowaną w sprawy Ionic ani webmaniac'a, ale widzę, że email sprzed tygodnia zaczyna się od słów "Kilkakrotnie próbowałem", więc wnioskować można, że nie był pierwszym.

 

Poza tym... nikt pod wskazanymi adresami, nawet adres info@ nie podpowiedział o "tickecie"?... Wymagany jest ściśle określony kanał komunikacji, a inne kanały komunikacji nawet nie wspomną o konieczności użycia tego wybranego?... Jeśli tak jest, to może korespondencja (ta dawna, o której wspomina webmaniac) powinna być prowadzona z adresu "noreply@"?

 

Próbuję wysnuć konstruktywny wniosek, aby na przyszłość inni klienci mieli świadomość, który kanał komunikacji jest właściwy i nie tracili czasu na inne kanały.

Edytowano przez Piotr GRD (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem osobą nie zaangażowaną w sprawy Ionic ani webmaniac'a, ale widzę, że email sprzed tygodnia zaczyna się od słów "Kilkakrotnie próbowałem", więc wnioskować można, że nie był pierwszym.

 

Poza tym... nikt pod wskazanymi adresami, nawet adres info@ nie podpowiedział o "tickecie"?... Wymagany jest ściśle określony kanał komunikacji, a inne kanały komunikacji nawet nie wspomną o konieczności użycia tego wybranego?...

A przyszło Ci do głowy, że skoro co najmniej 3 osoby nie odpisały na ten email to mógł on zwyczajnie nie dojść ? Nie nie przyszło ? To niech przyjdzie, albo niech kolega webmaniac nam udostępni logi swojego smtp, lub potwierdzenie odczytania przez te 3 adresy owych emaili, może jakiś rbl na adresie źródłowym dostawcy, jakiś filtr u nas, niedopatrzenie w konfigu smtp, no dosłownie cokolwiek mogło się wydarzyć, ale nie objedźmy ionic - a w informację o braku kontaktu telefonicznego totalnie nie wierzę bo w godzinach pracy biura nie ma prawa być nieodebranego czy też nieoddzwonionego do klienta połączenia co potwierdzi kilka tysięcy naszych klientów. Webmaniac napisz ticket i sprawa się rozwiąże, na tym kończę swój krótki 'wywód' ;)

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edytowałem swoją poprzednią wiadomość. Próbuję tylko wysnuć konstruktywny wniosek. Może należało używać adresu noreply@, jeśli później przynajmniej kilka emaili nie dochodzi na żaden z używanych adresów (obojętnie z jakiej przyczyny, zależnej czy niezależnej od Ionic).

 

Mi również zdarzało się używać innych kanałów komunikacji z różnymi firmami niż te określone na stronie. Gdy - dla przykładu - pisałem na biuro@, a odpowiedź dostawałem od administrator1@ - korespondencję kontynuowałem już na ten drugi adres. Uważam to za naturalne zachowanie i jeśli firma nie ma pewności co do funkcjonowania w przyszłości adresu administrator1@, niech nie używa tego adresu.

 

Ja jestem osobą prywatną, moja korespondencja nie ma takiego znaczenia, a mimo wszystko utrzymuję funkcjonalność wszystkich adresów używanych kiedykolwiek w przeszłości, które mogą być przez kogoś użyte dla próby kontaktu ze mną, nawet takie @wp.pl czy @o2.pl, których już nie używam od dawna, ale działają i kierują pocztę na obecnie używany adres. Skonstruowanie odpowiednich przekierowań jest łatwe i wystarczy to zrobić raz.

Edytowano przez Piotr GRD (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie mam pretensji do IONIC, wcześniej współpraca odbywała się idealnie, nie mam nic do zarzucenia. Z braku innych możliwości - musiałem się pokusić o kontakt tym (WHT) niezwykle niestandardowym kanałem komunikacji.

 

--- edit ---

 

Swoją drogą - mail został wysłany był z GMaila, więc kwestię poruszoną przez kolegę, dot. filtrów, konfiguracji programu pocztowego etc. mogę śmiało wykluczyć ;)

Edytowano przez webmaniac (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edytowałem swoją poprzednią wiadomość. Próbuję tylko wysnuć konstruktywny wniosek.

 

Wniosek jest taki - wiadomość wysłana do kilku odbiorców w CC i najprawdopodobniej każdy z nich zignorował ją licząc że inna osoba się tym zajmie - dlatego warto zawsze używać jednego oficjalnego kanału - w tym przypadku systemu ticketowego.

 

- a w informację o braku kontaktu telefonicznego totalnie nie wierzę bo w godzinach pracy biura nie ma prawa być nieodebranego czy też nieoddzwonionego do klienta połączenia co potwierdzi kilka tysięcy naszych klientów

 

Ja bym się tak nie zarzekał bo odemnie nikt nie odebrał i nie oddzwonił a próbowałem też kilka razy. Nie róbcie z siebie drugiego masterneta (który też zawsze zarzeka się że odbierają) - w każdej firmie tej wielkości gdzie nie ma działu helpdesku, który zajmuje się tylko odbieranie telefonów telefon może być nieodebrany bo ktoś jest w serwerowni, bo wykonuje jakieś pilne zlecenie bo poszedł do łazienki, bo dzwoniła komórka itp itd.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×