look45 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 Witajcie! Na wstępnie pragnę uprzedzić, że to jestem dość zielony jeśli chodzi o tematy które są na tym forum poruszane, dlatego proszę nie mieszać mnie z błotem. Jestem tu po naukę i obiecuję szybką poprawę ) Od jakiegoś czasu, nosze się z zamiarem wykupienia jakiegoś taniego serwera VPS. Z tym nie byłoby problemu... Mój problem zrodził się wczoraj.. gdy postanowiłem pod choinkę sprezentowac kilku osobom własne domeny oraz do tych domen - adresy mail oraz miejsce na strony www. Mój problem polega na tym, że nie wiem co powinienem wybrać. CHciałbym, aby to były możliwie oddzielne konta - w sensie każdy ma swój indywidualny dostęp do konfiguracji - wszystkiego co z poczta, domena i strona www zwiazane. Żeby każdy miał swój login i hasło. Pytanie do Was, moi mili Da sie to jakoś razem zebrać do kupy? żeby nie płacić za każdy hosting ( dla kazdej domeny ) oddzielnie - tylko jednorazowo, za jeden 'twór'? Jakie rozwiązanie jest tutaj najbardziej optymalne ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
admin@prohost.pl 74 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 Najprościej reseller. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 Sprawdzony i pewny serwer reseller powoli na utworzenie każdemu swojego konta Nie ładuj się w vpsy szczególnie te nie zarządzalne bo prezent musi działać żeby cieszył Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 (edytowany) Tylko reseller lub ewentualnie jakieś droższe rozwiązanie w postaci hostingu dedykowanego (np. vps zarządzany z panelem). Na start wystarczy jednak mały reseller, nie trzeba wydawać dużych pieniędzy i masz gotowe rozwiązanie na zarządzanie kontami. Edytowano Grudzień 19, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach