ksenonlogin 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 (edytowany) Witam Po długich próbach, dzięki temu forum udało mi się skonfigurować i ustawić własny serwer DNS na PDNS. Do dodawania domen wykorzystuję Poweradmin, wszystko ładnie było by gdybym miał działająca pocztę, jednak tu jest problem, jaki? tego nie wiem, a oto moje ustawienia: Przykład na podstawie domeny witryneo.pl Serwer DNS: Serwer DNS jest to oddzielna maszyna o prywatnym IP Serwer Cloud (serwer stron/poczty) Serwer ten jest oddzielnym serwerem mającym jedno IP i pełni funkcję serwera stron jak i poczty Sprawdźcie i powiedźcie co jest źle... Edytowano Grudzień 18, 2012 przez ksenonlogin (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 A jak brzmi problem? [milosz@oxygen ~]$ host witryneo.pl witryneo.pl has address 217.160.109.208 witryneo.pl mail is handled by 10 mail.witryneo.pl. [milosz@oxygen ~]$ host mail.witryneo.pl mail.witryneo.pl has address 217.160.109.208 Wygląda OK. Co jest nie tak z tą pocztą? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 MX jest ok, ale TXT z SPF do poprawy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 Problem może zapewne tkwić tutaj: kafi@work:~# telnet mail.witryneo.pl 25 Trying 217.160.109.208... telnet: Unable to connect to remote host: Connection timed out Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksenonlogin 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 (edytowany) Problem polega na tym: Jak wysyłam maile na email (email@witryneo.pl) to nic nie dociera do serwera, jednak co jest dziwne że nie otrzymuję żadnego komunikatu błędu, tylko informację iż wiadomość została wysłana. Dodatkowo jak próbuję wysłać wiadomość z email@witryneo.pl to manager zgłasza mi informację że nie może wysłać wiadomości. Sprawdziłem ustawienia za pomocą www.intodns.com/witryneo.pl i rzeczywiście coś jest nie tak z ustawieniami MX, tylko nie rozumiem tego komunikatu. @patrys co dokładnie mam poprawić? (pytam tak dla kosmetyki, bo TXT chyba nie ma wpływu na rekordy MX? oczywiście mogę się mylić) @kafi tak, ale jak z tym sobie poradzić, to jest tylko skutek, ponieważ coś jest nie tak w ustawieniach, albo w czym innym leży problem... Edytowano Grudzień 18, 2012 przez ksenonlogin (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czakoszek 12 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 (edytowany) Wygląda na to jakby Twój serwer SMTP/ESMTP w ogóle nie działał na serwerze o adresie IP: 217.160.109.208. Ponieważ z twoich wpisów w DNS"ach wnioskuje, że serwer WWW i POCZTY znajduje się pod tym samym adresem - czyli 217.160.109.208. Edytowano Grudzień 18, 2012 przez Czakoszek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2012 Nie masz tego rekordu, jest niepoprawny: wklep coś ala: "v=spf1 a ~all" i powinno wystarczyć w tym ustawieniu. Druga kwestia, że jak @kafli napisał nie odpowiada Ci serwer smtp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksenonlogin 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 OK, dziś przeprowadzę ponowną instalację - możliwe że coś źle zrobiłem i sprawdzę dla domeny podpiętej bezpośrednio jak i dla domen skierowanych przez mój DNS... W razie problemów będę pisał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksenonlogin 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 Działa, rzeczywiście coś nie tak było z instalacją serwera poczty, a usługa SMTP całkiem stała i nie mogłem jej uruchomić. Dzięki wszystkim za pomoc i wytrwałość Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach