elliot 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2012 Hej, Dość dziwny problem mam na hostingu u Global Network. Mianowicie od kilku dni na ftpie brakuje folderu public_html, na cPanelu jest. Oprócz Filezilli sprawdzałem także innymi softami i to samo. Podejrzewam, że sami admini nie znają przyczyny i rozwiązania - bo temat wałkuję z nimi już kilka dni, dlatego zwracam się do Was. Dzięki, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elliot 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2012 Nikt nie zna przyczyny/rozwiązania problemu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2012 Ale to zwykły hosting współdzielony ?? To ty raczej za dużo sam nie zdziałasz, jedyne co możesz zrobić to pisać/dzwonić dobijać się do administracji aby jak najszybciej ten błąd naprawiła i tyle. Poza tym szczerze mówiąc nie spotkałem się jeszcze z taką sytuacją aby administrator nie wiedział co się dzieje ! Chyba że to jakiś hosting z allegro UNLIMITED TURBO FAST na kauczukowych dyskach za 5 zł gdzie administratorem jest jakiś gimnazjalista. Zazwyczaj jeśli korzystamy z usług porządnej firmy problemy są bardzo szybko naprawiane, bo w końcu ty jesteś klientem i za coś im płacisz. Pozdrawiam NetMat Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2012 (edytowany) My na pewno nie pomożemy ale oni na pewno. Pisz i dzwoń! A hmm... Patrzyłeś może czy dane konto FTP w CPanelu jest dobrze podpięte pod katalog? Spróbuj utworzyć nowe konto FTP które będzie łączyć się bezpośrednio do public_html (a nie katalog wyżej). Masz do dyspozycji FAX, Telefon, E-mail ale WHT to oni nie obsługują Telefon: +48 22 100 61 81 FAX: +48 22 100 61 81 E-mail: info@globalnetwork.pl polecam też bok@globalnetwork.pl Edytowano Grudzień 13, 2012 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globalnetwork.pl 11 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2012 (edytowany) Problem został wczoraj rozwiązany, widocznie klient nie zrobił tutaj update. Dla potomnych: u klienta w katalogu było wygenerowane przez procesy cronowe grube tysiące plików, co powodowało problemy z wyświetleniem na ftp tak dużej ilości. Nie przesadzajmy także z tymi kilkoma dniami. Problem został zgłoszony 11 grudnia 2012 r. a rozwiązany 12 grudnia 2012 r., a czas rozwiązania nie wynikał z braku świadomości co się dzieje, ale z powodu kolejkowania zgłoszeń. Problem też nie wyniknął z naszej winy. Przepraszamy Pana za opóźnienie. Edytowano Grudzień 13, 2012 przez globalnetwork.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elliot 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2012 (edytowany) Hej @globalnetwork.pl Dlaczego crony zapisywane są na ftp, skoro komenda od crona wygląda tak: wget -q -O /dev/null http://adres.pl/cron.php >/dev/null 2>&1 Pliki z cronem w dalszym ciągu są pobierane, więc zaraz znów zniknie public_html... Edytowano Grudzień 14, 2012 przez elliot (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2012 Spróbuj: wget -O /dev/null http://adres.pl/cron.php >/dev/null 2>&1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach