SevenSoft 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2012 Cześć, napisałem maila do HRD pewnie dziś w południe odpiszą albo później... dlatego postanowiłem napisać tu Jak to jest w HRD bo panel to mają mało intuicyjny... 1) Przeniosłem domeny klientów i teraz jak je opłacać? W którym miejscu? Rozumiem, że ja jako resseller muszę doładować konto, doładowane i teraz gdzie jest jakiś link do przedłużenia? 2) czy mogę jako resseller swoje domeny przenieść do HRD w takim przypadku muszę założyć sam na siebie kondo CSA jako klient? Dziękuję za odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2012 1. Reseller - wnioski i potem zależnie co chcesz zrobić. 2. tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Host_VM 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2012 Jeśli masz wątpliwości - po prostu zadzwoń do nich. Pracują codziennie 8-18... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach