Skocz do zawartości
RafoX

globalnetwork opinie

Polecane posty

Z racji tego że owego tematu nie ma postanowiłem go założyć i powiedzieć kilka swoich słów.

Osobiście co do firmy i jakości serwerów wypowiedzieć się nie mogę gdyż kontakt z tą firmą mam zerowy.

Pakiety ze strony są nie dla mnie więc postanowiłem napisać na mail w celu własnego pakietu.

Odpowiedzi od 2 tyg nie mam wcześniej też wysyłałem maila i też brak kontaktu.

Tu na forum na pw zadałem też pytanie co do oferty firma odpisała kazała napisać mi coś więcej to odpisałem czekając na ich propozycję no ale się nie doczekałem do tej pory cisza.

NIE POLECAM z tą firmą nie ma kontaktu na forum kontakt się urwał a na maila nawet nie odpisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z VPSa od 4 miesięcy i złego słowa powiedzieć nie mogę, nie odnotowałem żadnego padu, wszystko chodzi jak należy. Co do kontaktu to także wysłałem maila na info@globalnetwork.pl i nie dostałem odpowiedzi, wysłałem na bok@globalnetwork.pl i odpowiedź po 4 godzinach z informacją, że problem rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi od 2 tyg nie mam wcześniej też wysyłałem maila i też brak kontaktu.

Tu na forum na pw zadałem też pytanie co do oferty firma odpisała kazała napisać mi coś więcej to odpisałem czekając na ich propozycję no ale się nie doczekałem do tej pory cisza.

NIE POLECAM z tą firmą nie ma kontaktu na forum kontakt się urwał a na maila nawet nie odpisali.

 

Prosimy o informacje kiedy dokładnie wysłał Pan do nas pytanie mailowo i na jaki adres, a najlepiej poprosimy o FWD maila na bok@globalnetwork.pl.

Mamy zanotowane tylko i wyłącznie Pana zgłoszenie przez wht na prv, które odbyło się 17 listopada br. o godz. 21:59 i dotyczyło oferty a nie problemu - odpowiedź z dodatkowymi pytaniami otrzymał Pan dnia następnego przed południem. Skąd więc informacja o braku odpowiedzi od 2 tygodni?

Owszem nie otrzymał Pan jeszcze oferty, gdyż sytuacja zbiegła się z przejęciem marki glowanet.pl, więc opóźnienia w komunikacji się pojawiły - za co przepraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Prosimy o informacje kiedy dokładnie wysłał Pan do nas pytanie mailowo i na jaki adres, a najlepiej poprosimy o FWD maila na bok@globalnetwork.pl.

Mamy zanotowane tylko i wyłącznie Pana zgłoszenie przez wht na prv, które odbyło się 17 listopada br. o godz. 21:59 i dotyczyło oferty a nie problemu - odpowiedź z dodatkowymi pytaniami otrzymał Pan dnia następnego przed południem. Skąd więc informacja o braku odpowiedzi od 2 tygodni?

Owszem nie otrzymał Pan jeszcze oferty, gdyż sytuacja zbiegła się z przejęciem marki glowanet.pl, więc opóźnienia w komunikacji się pojawiły - za co przepraszamy.

jak mam dać wam FWD maila skoro wysyłałem go poprzez formularz kontaktowy ?

u was niestety nie ma potwierdzenia potem na mojego maila że mail o takiej i takiej treści został wysłany.

Informacja o braku odpowiedzi od 2 tyg tyczy się kontaktu mailowego. Nigdzie też nie napisałem że kontaktowałem się z wami w celach jakiegoś problemu a napisałem jedynie że chodzi ogólnie o kontakt i ofertę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, w takim wypadku przekażemy do działu technicznego polecenie sprawdzenie formularza ze strony, dziękujemy za zgłoszenie i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Proszę o szybki kontakt na ticket w panelu.

 

Mój email w waszym panelu to maclaw@maclaw.pl. Numer telefonu w panelu jest bardzo przestarzały, nie mogę go zmienić - nie wyświetla mi się pole do wpisania tej waszej "captchy".

Edytowano przez maclaw (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam serwer od pewnego czasu w tej firmie i wszystko jest spoko ;)

Jednak mała klapa i wstyd że o certyfikacie zapomnieliście ;p

 

Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego połączenia z serwerem s3.hosting.blcluster.net:2083, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa tego połączenia.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy serdecznie,

 

Dziękujemy za zgłoszenie tego niedopatrzenia. Sprawa została przekazana już do sprawdzenia.

 

Z poważaniem,

Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o.

http://www.blueleaf.pl

http://www.globalnetwork.pl

 

Jeszcze jedno małe pytanie.

Nigdzie na stronie nie mogę znaleźć info dotyczącego cennika odnowień domen!

To jakaś tajemnica? mogę poznać ten ukryty cennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na domeny zarejestrowane u was to nie działa ;)

Znalazłem już inne rozwiązanie poprzez niby odnowienie domeny.

Coś z przekierowaniami u was w tym panelu nie gra klikam na wirtualny portfel czyli https://globalnetwork.pl/panel/addfunds/

A przenosi mnie do https://globalnetwork.pl/clientarea/

tak samo z resztą odnośników znajdujących się w sekcji konto.

Heh teraz po kliknięciu odnowienia domeny przenosi mnie do zamówienia serwera vps

 

Opis Cena VPS (OpenVZ) - BasicVPS (renew) 30,00 zł VAT @ 23% 6,90 zł Należności stałe łącznie: 36,90 zł Miesięcznie Należności dzisiejsze łącznie: 36,90 zł

.

Czyli bugów jest więcej bo ja żadnego serwera vps u was nie posiadam ;)

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mija 3 tydzień od zgłoszenia błędów na maila, firma ładnie podziękowała i niby przekazała to technicznego działu ale jak widać albo zapadli w jesienny sen bo nic nie poprawili albo mają aż tak zawalony grafik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kochane GlobalNetwork.pl specjalnie dla Was zarejestrowałem konto na WHT :). Do rzeczy...

 

Absolutnie nikomu nie polecam usług tej firmy. Męczę się z nimi prawie rok i z każdym kolejnym miesiącem jest coraz gorzej. Kolejne pady, totalny brak kontaktu, że o szybkości działania usług (jeśli w ogóle zdarzy im się działać) nie wspomnę. Konia z rzędem temu, któremu uda się dodzwonić na ich "infolinię". Przez ich kolejny pad straciłem klienta, któremu już za nic w świecie nie jestem w stanie wytłumaczyć dlaczego jego strona po raz kolejny nie działa. Jeśli ktokolwiek zastanawia się nad zakupem usług tej firmy, to niech lepiej przeznaczy te pieniądze na piwo - zdecydowanie większy będzie z tego pożytek.

 

Pozdrawiam serdecznie profesjonalistów z GlobalNetwork.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szanowny AVD155,


poprosimy o bardziej szczegółowe informacje dotyczące Pana problemów. Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Są 3 osoby, które odbierają telefony i zajmują się Państwa problemami. Proszę nam przesłać dane dotyczące kiedy Pan się próbował z nami skontaktować i numer telefonu z którego Pan dzwonił (oczywiście w informacji prywatnej) – sprawdzimy to w logach centrali telefonicznej. Poprosimy też o informację, z którym serwisem miał Pan problem. Zawsze staramy się pomóc naszym użytkownikom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei chciałbym pochwalić firmę za jakość pracy serwerów oraz przede wszystkim za bardzo sprawny support. Przez bardzo długi czas zwyczajnie nie potrzebowałem pomocy - strona ładowała się błyskawicznie, bez zadyszki, zero jakichkolwiek problemów, więc i po co korzystać ze wsparcia. Ale dzisiaj po aktualizacji wersji php na serwerze, miałem problem z plikami dość leciwego już skryptu. Reakcja na helpdesku błyskawiczna, odczuwalna chęć pomocy i zwyczajnie ludzkie podejście do problemu (miałem już doświadczenie z innymi hostingami, tutaj jest o niebo lepiej).

Podobnie z limitami, głównie CPU - jak w innych firmach często brakowało mocy, tutaj mam spory zapas.

Zdecydowanie polecam! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam od miesiąca [basicHosting]. Strona działa sprawnie, ładuje się szybko. O dostępności strony i stabilności działania serwera po tak krótkim czasie trudno mówić ale pomijając te kwestie jestem zadowolony z usług globalnetwork.pl.

Porównując do 2ap.pl [Mini] tytułowy hosting działa nieco szybciej także na poziomie wydatków 50 zł/rok globalnetwork.pl zasługuje na uwagę i osobiście jak na razie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Szanowny AVD155,
poprosimy o bardziej szczegółowe informacje dotyczące Pana problemów. Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Są 3 osoby, które odbierają telefony i zajmują się Państwa problemami. Proszę nam przesłać dane dotyczące kiedy Pan się próbował z nami skontaktować i numer telefonu z którego Pan dzwonił (oczywiście w informacji prywatnej) – sprawdzimy to w logach centrali telefonicznej. Poprosimy też o informację, z którym serwisem miał Pan problem. Zawsze staramy się pomóc naszym użytkownikom.

 

Dobry wieczór,

 

Nie chciałem wchodzić w zbędną polemikę na forum, wolałem poczekać kilka dni aby móc potwierdzić moje słowa odnośnie jakości Państwa usług.

 

W ostatni czwartek, tj. 13.11.14r, co najmniej od godziny 11 (wcześniej nie sprawdzałem) do 15:30 Państwa usługi po raz kolejny nie były dostępne. Około godz. 12 via Państwa infolinia otrzymałem informację, że do 14 wszystko powinno być okay. Kilka minut po 14 infolinia informowała, że przed 16tą powinno być okay. Tutaj punkt, w końcu działała infolinia.

Wczoraj, tj. 15.11.14r. pojawiły się kolejne problemy. Właściwie przez cały dzień, bo do około 21, Państwa usługi na serwerze S3 nie były dostępne. Ani WWW, ani FTP, że o poczcie nie wspomnę. Oczywiście, przyznać trzeba, że wysłaliście Państwo stosownego maila z informacjami, ale faktem jest, że to kolejna sytuacja, w której Państwa usługi po prostu nie działają. Chyba nie muszę tłumaczyć, że weekend to czas największego ruchu dla większości serwisów, a u Państwa pad... No i infolinia działająca tylko w dni robocze :)

 

Tak więc, kolejny raz NIE polecam usług tej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ja cie kręce... Nie widziałem by to był dział support.

 

Napisz do nic bo przecież nawet nie wiedzą które konto, który serwer, który klient.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×